Flivanderwaal belegger+ en andere vreemde snuiters
Mensen niet op reageren. Dit is een persoon en komt van Dexia
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leaseproces neemt geen nieuwe klanten meer aan
-
Re: Leaseproces neemt geen nieuwe klanten meer aan
Hier wordt waarschijnlijk Inrichting bedoeld.Aan zijn/haar reacties te zien meer uit één of andere instelling !
OD
Flivanderwaal belegger+ en andere vreemde snuiters
Hahahahahaha Centrale komt van Flip hahahaha Ik ben centraal hahaha
Even terug naar het onderwerp van deze topic.
jeroen EUR schreef:
"Op de website van Leaseproces staat op dit moment het volgende te lezen:
Morgen is dus de laatse dag om je aan te melden met je Dexia, Aegon, Sprintplan, Defam, Levob of DSB contract.
Heb je geen recht op subsidie op de advocaat kosten, dan is Leaseproces een goed alternatief om te gaan procederen.
heb je wel recht op subsidie, dan kun je op www.platformaandelenlease.nl advocatenkantoren vinden die ervaring hebben met aandelenlease.
Is je schade hoog en heb je geen recht op subsidie dan zijn er ook betaalbare advocatenkantoren, ook te vinden op onze website.
Heb je vragen over je mogelijkheden, kansen en kosten om je verloren geld terug te vorderen, stuur een e-mail naar [email protected] en je krijgt z.s.m. antwoord.
Groeten,
Piet
jeroen EUR schreef:
"Op de website van Leaseproces staat op dit moment het volgende te lezen:
Lijkt mij een goede ontwikkeling, nu kan zij zich eindelijk gaan bezighouden met de klanten die zich al jaren geleden bij Leaseproces hebben aangemeld maar waarvoor zij nog niets heeft gedaan."U kunt zich tot 1 september 2007 aanmelden voor een
gratis en vrijblijvend advies. Na 1 september nemen wij
geen nieuwe aandelenlease zaken meer aan.
Morgen is dus de laatse dag om je aan te melden met je Dexia, Aegon, Sprintplan, Defam, Levob of DSB contract.
Heb je geen recht op subsidie op de advocaat kosten, dan is Leaseproces een goed alternatief om te gaan procederen.
heb je wel recht op subsidie, dan kun je op www.platformaandelenlease.nl advocatenkantoren vinden die ervaring hebben met aandelenlease.
Is je schade hoog en heb je geen recht op subsidie dan zijn er ook betaalbare advocatenkantoren, ook te vinden op onze website.
Heb je vragen over je mogelijkheden, kansen en kosten om je verloren geld terug te vorderen, stuur een e-mail naar [email protected] en je krijgt z.s.m. antwoord.
Groeten,
Piet
Afgelopen zaterdag is er een aanvulling verschenen op de website van Leaseproces:
Groeten,
Piet
http://leaseproces.nl/uitzonderingenUitzonderingen:
Dexia
• Als u een depotconstructie heeft. Bij depotconstructies werd op uw naam een beleggingsrekening geopend bij Bank Labouchere of bij Dexia. Op deze rekening werd door u een bedrag gestort. De maandelijkse termijnen voor het aandelenleasecontract werden uit deze beleggingsrekening betaald.
• Als u een ontvangstbevestiging heeft van notaris Kielstra te Den Haag dat uw opt-out verklaring vóór 1 augustus 2007 is ontvangen.
U kunt in bovengenoemde gevallen ons vragenformulier invullen. U ontvangt dan gratis
en vrijblijvend ons advies over uw kansen in een procedure tegen Dexia.
Aegon Vliegwiel
Om uw zaak te kunnen beoordelen, verzoeken wij u om ons vragenformulier in te vullen.
U ontvangt dan gratis en vrijblijvend ons advies over uw kansen in een procedure tegen Aegon. Wij nemen geen andere Aegon-zaken aan.
Overige banken
Op de website www.platformaandelenlease.nl vindt u de gegevens van advocaten in uw regio die aandelenlease-zaken behandelen.
Groeten,
Piet
nou ik heb nu al 1200 euro betaald en ik krijg ook nog steeds hetzelfde verhaal dat er gebundeld word en ik maar moet afwachten is nu bijna 2 jaar geleden en ik heb die brief waar julie het over hebben niet gehad dus maar weer afwachten
gr theo
gr theo