LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belisol kunststof kozijnen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
speedy_5

Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door speedy_5 »

Wie heeft er nog meer problemen met Belisol kunststof kozijnen of gehad ?
Wij hebben problemen met belisol Ruinerwold,

bml
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2007 01:27

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door bml »

Voordat ik bij Belisol Den Haag ging informeren naar kunststof kozijnen heb ook ik deze site bekeken en gelezen.

Eerlijk gezegd werden wij wel wat ´bang´ in verband met de wat oudere berichten....GEHEEL ONTERECHT....ook al gingen ze niet over de vestiging in Den Haag-Wateringen.

Toch zijn wij even gaan kijken in de showroom in Wateringen waar wij uitstekend werd geholpen door een jongedame die ons de perfecte informatie gaf, vervolgens maakte zij gelijk een afspraak om een adviseur (geheel vrijblijvend en in de avonduren!!!) langs te laten komen. Ook dat was perfect!
Daarbij kregen wij enkele referentie adressen uit de omgeving van deze dame waar wij dan ook gelijk zijn gaan kijken.

Het bedrijf heeft ons heel netjes geholpen, We werden uitstekend geinformeerd! Zelfs na de opdracht vestrekking werden wij uitstekend op de hoogte gehouden over de status van onze kozijnen!

Eenmaal de montage....Het ging uitermate perfect en twee nette mannen kwamen de kozijnen monteren waaraan wij zelfs onze huissleutel aan toevertrouwden (hoevaak kan dat nog in deze tijd) !!!!

Kortom: Een perfect en netjes bedrijf met een goede kwaliteit tegen een mooie prijs!

Petje af!

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door G7 »

Here the same.

Van het voorjaar hele nieuwe voorgevel van kunststof panelen, dubbele ramen en 3 nieuwe deuren laten plaatsen door Belisol/Renster Deventer.

Pico bello. Geen opdringerige verkopers en ervaren monteurs.

Tot op heden.... zijn wij zeer tevreden consumenten en zo nog meerdere buren uit ons straatje.

:wink:

kroes1960
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2007 11:25

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door kroes1960 »

Bij mij worden in November nieuwe kunstof kozijnen geplaatst door Belisol Hellevoetsluis
Ik zou graag wat reacties horen van mensen die ervaring hebben met het bedrijf Belisol Hellevoetsluis
Met name de kwaliteit van matrialen en montage alsook de garantieaspekten daaromheen.
Uw reacties graag mailen naar :[email protected]
U zou mij daar er veel plezier mee doen.
Alvast bedankt

naam
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 sep 2007 18:47

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door naam »

grappig dit is de omgekeerde wereld u heeft kozijnen besteld die in november geplaatst gaan worden en nu wilt u ervaringen van mensen??.
Had u beter eerst kunnen doen, maar goed dan kunt u de ervaring straks delen als de kozijnen er in november in zitten, belisol is een club uit belgie met meer dan 50 vestigingen (zelfstandig) in frankrijk belgie en nederland die meer dan 600 montages per dag doen, daar zal ongetwijfeld wel is wat fout gaan, maar waar niet, op dit soort aantallen zou het wel vreemd zijn als er nooit iets mis ging maar dat is een kwestie van oplossen, ik hoop dat u straks nadat het allemaal gemonteerd is het allemaal komt vertellen wat uw ervaring is (positief :D of negatief :? ).

kroes1960
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2007 11:25

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door kroes1960 »

Nou deze tip daar kan ik echt helemaal niets mee aanvangen.
zijn er nog mensen die meer weten vwb de reverenties?? :( :( :oops:

Bert vd Velde
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:36

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Bert vd Velde »

Onze ervaring met Belisol Leiden is dat er veel aandacht aan advies wordt besteed. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed en plaatsing en afwerking wordt veel aandacht aan besteed. Daarom is Belisol niet altijd de goedkoopste maar het is de investering wel waard geweest. De adviseur heeft ons goed uitgelegd waar we bij offerte vergelijk op moesten letten en bracht ons ook op nieuwe ideeën en mogelijkheden die de "kofferverkopers" die in de avonduren van veel andere bedrijven rondlopen geen kaas van hebben gegeten. De monteurs die door Belisol worden gestuurd zijn goed opgeleid. Er waren bij ons wat zaken die niet voorzien waren door rot en slechte bouw van de woning maar Belisol heeft dit keurig opgelost.

kroes1960
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2007 11:25

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door kroes1960 »

hoi Bert deze tip daar kan ik wat mee :D
ik kan met een wat geruster gevoel die bergen geld gaan uitgeven.
Bedankt fijne gozerr

Bert vd Velde
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:36

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Bert vd Velde »

Graag gedaan en succes met de renovatie van de kozijnen. Maak voordat de plaatsing van de kozijnen begint even goede afspraken met de hoofdmonteur of eindverantwoordelijke om tijdens de klus zo mogelijk dingen te kunnen afstemmen. Tijdens zo'n klus komen vaak wel wat dingen naar boven die "in het huis zitten" en die een kozijnenmonteur ook maar tegenkomt. Voor alles is een oplossing mits vooraf goede afspraken zijn gemaakt.

Hoi.

Gert Thomas
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:50

Re: Belisol kunststof kozijnen

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

In onderstaande link staan foto's van hoe Belisol Leiden kunstof kozijnen in mijn huis heeft geplaatst

http://gertthomas.spaces.live.com/photo ... F0D692!188

Gesloten