LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] belasting DVD brandschijfjes

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
rommie

belasting DVD brandschijfjes

Ongelezen bericht door rommie »

Ja hoor ze hebben nu ook belasting over DVD schijfjes. Het geld gaat naar de Muziek en Film industrie en natuurlijk ook naar die geldeters in Den Haag. Maar waarom zou ik geld geven als ik de dvd schijfjes gebruik voor het branden van mijn eigen opgenomen filmpjes van mijn vakantie... er klopt niks van. Kan de consumentenbond of radar hier niet eens aandacht aanbesteden?

gijs

Re: belasting DVD brandschijfjes

Ongelezen bericht door gijs »

Ik had hierover een tijd geleden al een topic geopend....
Ongelijke toeslag DVD+/- recordables

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Men betaalt over alle opnamemedia auteursrechtenheffing,ook wanneer men iets zelf heeft opgenomen!Ook waneer je een CD koopt terwijl je al de muziek al op plaat hebt staan,betaal je auteursrechtenheffing.Wanneer je dan en kopie wil maken voor eigen gebruik,zit je vast aan auteursrechtenheffing.Je ontkomt hier dus niet aan.Het is pure oplichterij!Het is geen wonder dat CD'S zo duur zijn!!! :evil:

Ronald H.

Ongelezen bericht door Ronald H. »

Een winkel in luxenburg beginnen? Hebben ze daar toevallig gen heffingen?

acjzr1

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Was het maar waar,alles beter dan hier!Heb helaas niet de centen om te vertrekken.Belgie is trouwens al ver genoeg,CD-writables vanaf 27ct e.d. Merk videobanden v.a. 2euro voor 240 minuten (TDK MAXELL ect.)Maar dit heeft helaas niets te maken met de situatie HIER.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Duitsland voor de mensen die bij de grens wonen zijn de heffingen ook een stuk lager.

En in Beverwijk op de zwarte markt laatst 100 Platinums dvd+r voor 100 euro. (4 cakeboxjes a 25 stuks)

Gesloten