LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toppers in concert geluid van concert drama!!!!!!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
zonnigezuster

Toppers in concert geluid van concert drama!!!!!!

Ongelezen bericht door zonnigezuster »

Wij zijn zaterdag 2juni naar een concert van Toppers geweest in de Arena. DRAMA wat slecht geluid,je werd gillend gek van het egluid wisten niet waar we moesten blijven zo galmde het.Kon nergens een klacht indienen iedereen erkende het probleem maar men deed er niks mee. Nou Toppers je wordt bedankt voor zo'n flut avond...Wat een leuke avond uit moest worden werd een drama. Niks gezelligheid.

caruso

Re: Toppers in concert geluid van concert drama!!!!!!

Ongelezen bericht door caruso »

Het is algemeen bekend dat het geluid in de Amsterdam Arena zwaar kl*te is! Da's al jaren zo en toch blijft men stug volhouden om er concerten te geven.Jammer voor U, wijze les voor de toekomst: voor goeie concerten moet je naar de Kuip, Ahoy, Gelredome of de Heineken Music Hall.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Dit was dus de reden dat ik alleen eerste rang wilde zitten en anders niet...

hollebollegijs

Ongelezen bericht door hollebollegijs »

Beste mensen,
Het is niet alleen de zaterdag , maar vrijdag 1 juni was het geluid boven in ook slecht.
Wij zijn toen met 4 personen naar de TOPPERS geweest , en hadden ons op een leuke avond verheugd.
Maar niets was minder waar , het geluid was voor de pauze ronduit slecht te noemen , al werd het na de pauze wel iets beter.
jammer dat het zo is gelopen , en ik ga mij afvragen , wat ze hier mee gaan doen???
Ik snap best dat de Toppers er zelf niets aan kunnen doen , maar vind wel dat hier iets mee gedaan moet worden , want het geluid was in vak 410 ook gewoon slecht , en daar koop je zulke kaartjes van die prijs niet voor.

zonnigezuster

vlgs de telegraaf kunnen alle gedupeerde een klacht neerleggen bij de organisatie. Leuk kan iemand mij vertellen waar ik die organisatie kan vinden om mijn klacht neer te leggen....Nergens vindt ik iets,wie weet er meer..... :shock:

hollebollegijs

Dat adres zou ik ook wel eens willen weten , ga dan ook zeker een klacht indienen.
Hoop dat radar hier ook nog aandacht aan gaat besteden.
Laat het dan even weten.

zonnigezuster

Hieronder een mail waar je je klacht kunt neerleggen. Succes Esther

Geachte bezoeker,

Hartelijk dank voor de e-mail die u ons heeft gestuurd naar aanleiding van uw bezoek
aan Toppers in Concert op zaterdag 2 juni jl. Wij waarderen het dat u de moeite
heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ervaringen aan dit evenement en
betreuren het, mede namens concertorganisator Rocket, dat u gedurende het eerste
gedeelte van het concert getuige bent geweest van een verminderde geluidskwaliteit.

Graag verwijzen wij voor een verklaring van hetgeen er is gebeurd naar bijgaand
persbericht dat door Rocket is opgesteld. Indien u na het lezen van dit bericht uw
klacht wilt doorzetten dan verzoeken wij u vriendelijk dit te doen via de website
van Ticketpoint. U kunt hiervoor de volgende stappen doorlopen:

* Ga naar www.ticketpoint.nl <http://www.ticketpoint.nl>
* Klantenservice
* Vragen Toppers 2 juni

U vindt daar een reactieformulier. Na het invullen en verzenden van dit formulier
zal uw reactie door Ticketpoint serieus in behandeling worden genomen en verder
worden afgehandeld. Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende en duidelijk geïnformeerd
te hebben.

Met vriendelijke groet,

Lucie Jansen van Velsen-Nieuwenhuijze

Externe Betrekkingen
T. +31 (0)20-311 13 16
F. +31 (0)20-311 13 80
E. [email protected]
W. www.amsterdamarena.nl <http://www.amsterdamarena.nl/>

hollebollegijs

Heel vriendelijk bedankt , ga dat zeker doen.

anjadehaan

Ongelezen bericht door anjadehaan »

En iemand ooit nog iets gehoord?????
Ik heb meerdere keren contact gehad met Ticketpoint maar hun wijzen me er steeds op dat de organisator nog moet reageren!!!!
Nou dat is Rocket dus die heb ik ook maar gebeld.
En ze hebben het zo druk met nieuwe concerten van Rene en Gerard............. :-S
Lekker dan Zullen ze niet eerst oude problemen oplossen.......
Nee we gaan eerst weer druk doen met nieuwe concerten en dan uitpraten wat de vergoedingen zijn.....> grrrrr

Iemand wel al iets goeds gehoord

hollebollegijs

ja , ik heb van hun een brief gehad , waarin ze hebben uitgelegd dat ze niets meer voor ons konden doe.
Je kunt beter zeggen niets voor je willen doen.
Ze houden je net zo lang aan het lijntje , totdat je van zelf wel ophoud .
Ze gaan dan ook niets meer ondernemen richting ons.

anjadehaan

Ongelezen bericht door anjadehaan »

Van wie was die brief dan?
Ik heb nooit wat gezien of gehoord en moet overal zelf achteraan :-s

gr Anja

roadrunnerwehl

Ongelezen bericht door roadrunnerwehl »

Het is werkelijk belachelijk dat de organisatie van FLOPPERS nu een halve CD weggeeft.
Want dat is het.
1 CD per 2 personen, en die andere helft dan.......
Hebben die geen recht op iets of gewoon hetzelfde.
Nee, de heren van FLOPPERS en wie er ook maar bij mag horen neemt de fan niet serieus en geeft de helft van de fans een CD en de rest gewoon niets..!!! En nu maar iedereen aan het kopieren voor de andere helft.
Hopelijk gaan hier nog meer mensen tegen in beklag want dit slaat gewoon nergens op.
Ticketpoint reageert ook alleen maar dat het hun spijt en dat er een hoop techniek bij komt kijken en dat er dan wel eens iets mis kan gaan.
So What, je betaalt grof voor iets en dan mag je ook iets verwachten, en als je dan na maanden zogenaamd iets krijgt blijkt het ook nog maar eens dat je gewoon niet serieus wordt genomen.
Wat een armoedzaaiers zijn het.[/b]

Gesloten