LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lamp nu

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jurhaa
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2007 17:03

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door jurhaa »

Ook niet echt goede ervaring met lamp.nu,

heb na 3 maanden eindelijk alle lampen ontvangen.

Mijn aanpak:

de laatste week consequent elke dag ca 30 mailtjes gestuurd, ik had de indruk dat de beste man dit niet leuk vond....., en na een week had ik m'n lamp.

Zielig dat deze man op zo'n manier zijn geld moet verdienen.

Nooit meer bestellen bij deze prutser.

anitaH
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2007 13:57

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door anitaH »

Bij deze wil de ik even laten weten dat ik na het schrijven aan Radar en het bellen van Willemse in Nibbixwoud, ik deze meneer toch maar weer eens een mail heb gestuurd en hem heb verteld dat ik Willemse heb gebeld en Radar heb geschreven. Na weer toezegging van het alsnog zullen terugstorten ,na 3 maanden of evt. onder rembours toch bij binnenkomst van de lampen het toesturen ervan op zijn eigen rekenenig door deze meneer Jack, heb ik nu dan toch uiteindelijk mijn geld terug ontvangen, en hem verteld verder geen levering meer te wensen Misschien voelde hij het vuur uiteindelijk toch te warm worden. Ik heb hem, via mail ook laten weten dat ik hem niet geloofde dat hij terug zou storten en dat hij inmiddels al veel mensen gedupeerd heeft en niet iedereen een geldboompje in de tuin heeft staan. Misschien dat hij anderen nu ook op mijn aanraden hun geld heeft teruggestort of de artikelen die besteld waren heeft toegezonden. Ik heb hem hier in ieder geval wel op geattendeerd.
Succes voor allen die ook door hem gedupeerd zijn en ik zou het er op wagen hem alsnog eens een pittige mail te sturen, misschien dat hij toch nog eens eerlijk wordt.

majav
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2007 14:02

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door majav »

Wij hebben ons ook laten verleiden tot een bestelling bij lamp.nu. Dat was in november 2006.
De bekende mailtjes die Jack aan anderen op dit forum stuurde, hebben wij ook gehad. Ik stuur hem nu elke dag een mail dat ik het geld terug wil. Ben benieuwd of het helpt, ik lees dat het anderen wel is gelukt.
Wat een vervelende, onzakelijke handelaar is deze Jack! Of gewoon een oplichter.

Conner
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2007 17:50

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door Conner »

Ik had ook een lamp besteld bij Lamp.nu op 7-6-2007 !!

Ik controleer normaal altijd via internet of de zaak veilig is om bij te kopen, maar had dat nu niet gedaan omdat mijn vriendin naar erg lang zoeken eindelijk haar lamp had gevonden die zo het leek nergens anders was te krijgen en steeds weer werd teleurgesteld in de normale winkels en andere online shops. :oops:

Toen ik dus een paar uur later deze berichten las schrok ik er best wel van en dacht dat dit mijn eerste maal zou worden dat ik via een online aankoop zou worden opgelicht en ik heb toch al honderden aankopen via het internet gedaan in de afgelopen jaren ! :roll:

Daarom heb ik deze meneer even gebeld s'avonds en kreeg de eerste maal dat ik belde een vriendelijke meneer aan de lijn die me vertelde dat mijn lamp de volgende dag binnenkwam. Achterdochtig dat ik was vroeg ik hem meteen wanneer ik de lamp zou ontvangen. :lol:

Deze vertelde me dat ik deze vandaag 12-6-2007 zou ontvangen. Intussentijd kreeg ik ook via de site een email binnen dat de lamp verstuurd was. :o

Nu zul je denken na het lezen van al deze berichten van dit is de volgende die zijn lamp niet heeft gehad. :? Nou de postbode is vandaag aan de deur geweest en had de prachtige lamp bij zich. :lol:

Wij zijn er erg blij mee en ben blij dat ik zaken heb gedaan met Lamp.nu en wens de mensen die problemen hebben met Lamp.nu sterkte toe en hoop dat ook voor jullie het ook allemaal goed mag komen, het lijkt er wel op als ik de verhalen zo mag zien hier. 8)

Was dan ook blij dat ik zag dat er mensen bij zaten die problemen hadden met hun leveringen en toch uiteindelijk hun lamp hadden gekregen !! Daarom mijn verklaring hier dat ik er totaal geen problemen mee heb gehad om een lamp te kopen bij Lamp.nu. en het lijkt dat het altijd wel goed komt. Ik vind als het dan een paar keer verkeerd is gegaan met een bepaalde aankoop dat je altijd alleen maar ziet als het fout gaat en nooit wanneer het goed gaat. Dus als er mensen zijn die dit lezen en waar alles wel goed bij is gegaan dat die ook even reageren zodat we een helder plaatje hier kunnen krijgen of het af en toe voor komt dat er iets fout gaat of altijd zodat de consument die een lamp koopt bij Lamp.nu er nu goed aangedaan heeft of worden opgelicht en het zeker niet moet doen. Want ook al koop je in een gewone winkel ben je er nog niet van verzekerd dat alles goed gaat !!!!!! :cry:

Bikerbitch
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jun 2007 21:18

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door Bikerbitch »

Aangifte doen helpt natuurlijk altijd wel en moet je ook zeker doen als je bent opgelicht.

Je kunt je ook aanmelden op het nieuwe forum van belazerdophetnet.nl
Daar zitten een aantal deskundige mensen die ook oplossingen kunnen bieden.

lampjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:50

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door lampjes »

Hallo allemaal.

Ik heb vorige week dinsdag mijn lampen besteld bij Lamp.nu en daarna (hoe stom ook) pas gekeken op internet of ik iets kon vinden over dit bedrijf.

Tot mijn schrik stuitte ik op dit forum en heb dan ook meteen een mail gestuurd naar Lamp.nu met de vraag wat ik kon verwachten. Ik heb tot drie keer toe heel vlot antwoord ontvangen van Jack en heb de lampen vandaag keurig geleverd gekregen.

Ik zeg niet dat de klagers op dit forum geen terechte klacht hebben, maar vind het te kort door de bocht om dit bedrijf meteen als "onbetrouwbaar" te bestempelen.

Ik ben in ieder geval blij met mijn lampen.

Groetjes Lampjes

jacq25
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2007 14:51

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door jacq25 »

Ook ik schrok, nadat ik mijn geld had overgemaakt aan lamp.nu, van deze site. Natuurlijk niet handig om daar niet eerst naar opzoek te gaan, maar pas als je nattigheid voelt. Maar ok.

Echter ik heb afgelopen weekend mijn prachtige lamp wel ontvangen. Ok ik heb een paar keer moeten bellen, maar er is dus wel hoop voor iedereen die nog een bestelling uit heeft staan. Mijn gevoel is dat het succes de firma een beetje boven het hoofd is gegroeid, maar dat de goede wil er wel is.
:lol:
Jacq. Brinkman

renske007
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2007 22:01

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door renske007 »

2 maanden geleden een bedrag van € 40 over gemaakt naar mnr. Swinkels z'n rekening.
Tot op heden geen lamp en geen contact van zijn kant.

Opgelicht? Wij kunnen geen contact krijgen!!

majel
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 okt 2006 19:38

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door majel »

wat bij ons heeft geholpen was dat ik ben opgehouden met het sturen van mailtjes waarin ik netjes vroeg wanneer ik de lamp zou krijgen.
ik heb deze meneer een duidelijke mail gestuurd met daarin de mededeling dat ik tot uiterlijk (noem een dag) wacht, heb ik dan nog geen lamp dan ga ik direct aangifte doen van oplichting bij de politie in helmond, en ik schakel de rechtsbijstand verzekering in ( weet hij veel of je die hebt) je zegt erbij dat er zich een groep gedupeerden zich aan het vormen is om samen actie te ondernemen en dat jij erover nadenkt om je hier ook bij aan te sluiten.............
ik had binnen 4 dagen een mooie lamp in huis!!!!
iedereen heel veel succes met de ellende die je met deze man hebt!

Pieter K
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2007 19:51

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door Pieter K »

Ook ik wordt opgelicht door lamp.NU

Helaas te laat de waarschuwingen op het internet gelezen.

Ik heb op 02 mei en 12 mei een bestelling gedaan en helaas gelijk betaald. Na 4 weken heb ik toch maar gebeld waar mijn bestelling bleef, deze Jack beloofde dat ik binnen 2 weken mijn lampen zou ontvangen.

Inmiddels weer 3 maanden later heb ik nog niks binnen. Intussen heb ik wel 10-tallen onbeantwoorde telefoontjes gepleegd en e-mails verstuurd.

Bestel nooit wat bij LAMP.NU!

majel
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 okt 2006 19:38

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door majel »

het is een ellende met die man, ik weet er alles van maar heb je het al eens geprobeerd met een belofte aan zijn adres van het melding gaan doen van aangifte en er de rechtsbijstand op te zetten? dit heeft ervoor gezorgd dat ik na 4 dagen mijn lamp in huis had! bellen heeft geen enkele zin je ergert je rot en je krijgt hem toch niet aan de lijn.........

sudababi
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2007 22:24

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door sudababi »

ook ik ben helaas in die oplichterspraktijken van jack swinkel getrapt.
hoe stom kon ik zijn om eerst het geld over te maken
zijn smoesjes zijn precies hetzelfde als bij de andere gedupeerden
ik blijf proberen mijn geld terug te krijgen,maar weet eigenlijk wel dat ik hiernaar kan fluiten
wat mij het meest boos maakt is dat die site gewoon nog blijft bestaan
het is dus zo makkelijk om mensen op te lichten ik vind het onbegrijpelijk.ik ga wel aangifte doen maar weet dat dit eigenlijk niets uit maakt.oplichter jack swinkel is lekker zijn zakken aan het vullen met zuurverdiend geld van hardwerkende mensen.
ik hoop dat iemand hem kan stoppen om nog meer mensen op te lichten.en dat die website zo snel mogelijk verdwijnt

galsteen
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 feb 2007 18:36

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door galsteen »

Ik sta er gewoon versteld van dat mensen dit durven en nog lang zo durven doorgaan 'zaken' te doen! Ik krijg de indruk dat er al vele keren aangifte tegen deze meneer is gedaan, maar ws. zijn die aangiftes steeds geseponeerd omdat de beste man dan ineens wél in actie komt.
Ik heb een kleine webshop, ik zou het niet durven mensen op te lichten! Ik vraag ook een betaling voordat ik het bestelde verzend, maar dat is alleen omdat ong. 1 op de 6 bestellingen 'fake' blijkt, helaas. Ik check dagelijks online mijn rekening. De dag dat de betaling erbij staat, loop ik gelijk naar de brievenbus. Dat levert vaak verraste reacties op van klanten, dat het er zo snel is. Ik vraag me dan af waarom het langer zou moeten duren. :s
Deze meneer schaadt het vertrouwen van de consument in webshops en daar baal ik van!

koko57
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2007 12:21

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door koko57 »

eerlijk is eerlijk.....kan ik iets positiefs melden over Jack en lamp.zelden. Vanmorgen werd er gebeld en is mijn bestelling zowaar geleverd na anderhalve maand!
Omdat ik een huurhuis op moest leveren en ik geen los peertje kon laten hangen kocht ik uiteindelijk maar een exemplaar bij Gamma. Die bouwmarktboys zijn niet bijster goedkoop zoals helaas niet iedereen weet maar uiteindelijk heb ik nu na al die ongein met Jack precies hetzelfde lampje voor dezelfde prijs. Bij lamp.dinges komen er natuurlijk verzendkosten bij.
Al met al, Jack levert blijkbaar af en toe een bestelling uit. Jammer, met zo'n verzorgde website er zo'n puinhoop van maken.
Ik deed aangifte van oplichting, mailde zijn leveranciers....misschien heeft dat geholpen.
Ik wens andere 'slachtoffers' veel succes met lamp.afentoe en Jack beterschap en dat het :idea: eens gaat branden!

ajw
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2007 22:00

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door ajw »

Jack Swinkels oplichter!?!

Op 26 september 2007 een lamp besteld via de website "lamp.nu" (bestelnummer 2123 à € 228,46 kensington 21 lichts).
Na ongeveer twee weken (17 oktober) heb ik gemaild of hij kon aangeven wanneer de lamp geleverd zou worden. Hij mailde (via "lighty verlichting" Helmond) terug dat hij z.s.m. de leverdatum zou laten weten. Weer drie weken gewacht en na tientallen mailtjes (telefonisch is hij nooit te bereiken!) eindelijk een reactie van Jack: "nog geen defitieve datum vd leverancier, ik doe mijn best zsm te kunnen leveren".
Op dinsdag 13 november heb ik hem weer een mail gestuurd waarin ik hem aan heb gegeven dat 15 november de deadline is (lamp leveren op die dag of geld terugstorten).
Op die dag heeft hij ook een mailtje via deze site gehad.
Direct een antwoord terug van Jack: "Waarom ben je nu al bezig op site internetoplichting ? Als de lamp er de 15e niet is gaan we annuleren volgens afspraak, oke ?".
Helaas tot op heden (19 november) geen lamp of geld gezien (wederom een leugen van Jack Swinkels).
Inmiddels aangifte gedaan bij de politie (procesverbaalnummer PL0624/07-422699).
U bent gewaarschuwd voor de internetsite: lamp.nu en verlichting.nu.
U kunt mailen naar "[email protected]" om samen eens tot een oplossing te komen.
Laatst gewijzigd door ajw op 22 nov 2007 20:56, 2 keer totaal gewijzigd.

JRSteenhuisen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2007 17:31

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door JRSteenhuisen »

Ook wij hebben problemen met lamp.nu.
Op 17-9-2007 hebben we een mail gestuurd met de vraag of een bepaalde spiegellamp op voorraad was (bestelnummer 2105, 159,95 EUR).
Op 18-09-2007 hebben we bevestigd gekregen dat de lamp op voorraad en binnen een week na betaling geleverd zou worden. Dezelfde dag hebben we per mail bedankt voor de info, en het geld overgemaakt.
Op 19-9-2007 krijgen we een mail met het bericht dat de lamp niet leverbaar is met een suggestie voor een andere spiegellamp. Deze spiegellamp was echter niet naar onze smaak, en we hebben terug gemaild dat we ons geld terug gestort wilden hebben.
Sindsdien hebben we geen reacties meer gehad op onze e-mails (26-09-2007 en 22-10-2007 Mails gestuurd waar het geld blijft).
Vervolgens hebben we op zaterdag 17-11-2007 telefonisch contact gezocht (14 pogingen op 0492-548663, en 12 pogingen op 06-48220874), maar elke poging werd automatisch verbroken na zo'n 1.5 minuut.
Op 19-11-2007 weer een mailtje gestuurd met wederom het verzoek het geld terug te storten omdat we anders juridische stappen zouden gaan nemen.
Bovendien ontdekten we dat er inmiddels een melding op de website lamp.nu geplaatst was dat ze op 17-11-2007 niet telefonisch bereikbaar zouden zijn, maar dit bericht stond er nog niet op de site op 17-11-2007.
Vandaag, 21-11-2007, hebben we maar eens gegoogled op "klachten lamp.nu" en ontdekten we dat we niet de enige zijn met klachten.

Wij sturen straks een e-mail naar lamp.nu om ze in kennis te stelen van deze melding om ze in staat te stellen alsnog ons geld terug te storten. Mocht dit volgende week nog niet gebeurd zijn, dan gaan ook wij aangifte doen bij de politie en schakelen wij onze rechtsbijstandsverzekering in.

rogierv
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2007 19:52

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door rogierv »

Ik heb eveneens een bestelling gedaan bij lamp.nu t.w.v. € 128.- Heb het bedrag overgemaakt en tot op heden geen lamp ontvangen. Veelvuldig per mail en telefoon contact proberen op te nemen..maar geen reactie.

Graag zoek ik mensen met wie ik dit probleem z.s.m. op ga lossen. Wanneer er mensen uit Helmond (mensen buiten Helmond kunnen natuurlijkook reageren) zijn die hetzelfde probleem hebben, graag even een mail sturen naar [email protected].

De bedoeling is in ieder geval om z.s.m. onze lamp of geld te ontvangen. Niemand heeft zin in deze onzin. Afspraken moeten gewoon nagekomen worden..punt uit!

sjonny
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2006 09:29

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door sjonny »

9 Oktober 2 lampen besteld (bestelnumer: 2158)
11 Oktober gehele bedrag van 355,25 euro overgemaakt
22 Oktober zou levering plaatsvinden, maar helaas niets ontvangen. En ja: dan begint de elende bij Jack Swinkels. Toezeggingen over verwachte levering door leverancier die verstrijken zonder, toezegging over bellen om afspraak te maken voor levering, telefonisch volkomen onbereikbaar en op een gegeven moment geen reactie meer op e-mails.
Op gegeven momen per e-mail gesteld dat ik mijn geld terug wil en anders aangifte doe en zie: zowaar weer een mailtje van Jack waar echter naast excuses opnieuw gevraagd wordt om uitstel van levering van de lampen.
Nadat opnieuw aangegeven is dat ik m'n geld terug wil niets meer vernomen en helaas het geld nog steeds niet onvangen.

Heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie (procesverbaalnummer: 2007315608-1) en overweeg samen met andere gedupeerden Jack Swinkels oa juridisch aan te pakken.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Geld niet teruggestort gekregen?

Te vaak eigenlijk al hier in dit forum neergezet.
Neem contact op met [email protected].
Vraag naar hun "laatste sommatieservice".

Tenslotte copiëer ik belangrijke informatie naar een tekstverwerker zodat ik dit altijd weer kan gebruiken bij vragen.

Standaard is altijd; Aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin een ingebreke stelling, de eis binnen x aantal dagen alsnog leveren of anders uiterlijk per x-x-x het geld teruggestort.
Vermeld tevens dat alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten op de debiteur verhaalt zal worden.

Wat betreft lamp.later (of nooit) is echter het incassotrajekt nu al aan te bevelen.

Grootvader

sgt1richard
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2007 17:33

Re: lamp nu

Ongelezen bericht door sgt1richard »

is er iemand al een keer bij de winkel langs geweest ?
5 oktober besteld en betaald. geen reaktie op mail en telefonisch niet bereikbaar. ben bereid om hem een keer op te zoeken in helmond.

Gesloten