LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spijt van aankoop

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Big-V

Re: spijt van aankoop

Ongelezen bericht door Big-V »

Kijk, die grootvader oid die mag van mij dat zeggen want hij gebruikt de afkorting, "mi" en in Nederland mag je gelukkig alles nog "mijn inziensen"...
Natuurlijk mag hij dat zeggen. Hij mag zeggen wat hij wil. En dat geldt ook voor mij, vandaar mijn reactie :wink:.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

En voor 50 euro een 2 dagen nieuwe draaitafel verkopen? Da's p[as naief volgens mij, het idee alleen al...
50 euro is misschien wat weinig, maar ik kan ook nog niet geloven dat die 180 euro die jij vraagt reeel is. Dat krijg je er vast niet voor. Dan zit 50 euro misschien toch dichter bij de prijs die jij ervoor gaat krijgen.

seagoing racer2

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste SJZ,

TS heeft de moed al opgegeven en gaat de draaitafel thuis gebruiken.... (Waarschijnelijk 0,0 reacties op zijn advertentie )

Overigens betreft de vraag naar draaitafels alleen het ouderwetse en hoogkwalificeerde materiaal. De nieuwerwetse "rommel" is niks waard

Chris de Vries

Ongelezen bericht door Chris de Vries »

Hoi lieden,

Iedereen mag zeggen wat tie wil, vermitst het niet met voorbedachte rade kwetsend is en/of beledigend, zo leert het wetboek...
En die 180 euro..
Nou ik zit al ruim en jaar meuk te verkopen via marktplaats..
Je wilt niet weten wat de gek er voor geeft... :>)) Dus vertel ik het ook niet, maar het legy geen windeieren....
Lol

De draaitafel draait overigens er lustig op los, ondanks dat er geen stofkap op zit en geen auto afslag en geen lift.
Maar daarintegen, loopt hij/zij stobocopisch 100% en scratchen (oid) doet mijn zoon er op en verder prima MP-3 tjes van het vinyl..

Maar toch 90 euro blijft au....

Doegie..
Chris..

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Overigens betreft de vraag naar draaitafels alleen het ouderwetse en hoogkwalificeerde materiaal. De nieuwerwetse "rommel" is niks waard
Juist de vraag naar deze moderne "rommel" is erg groot, zoals ik hierboven al aangaf. Het feit dat u niet weet dat hier geen markt voor is, wil niet zeggen dat het meteen ook niet bestaat.

pinguin

Ongelezen bericht door pinguin »

Chris, je hebt groot gelijk. Van een aankoop kun je soms wel eens spijt krijgen. Daarom koop ik alleen nog bij zaken, waar je je geld terug krijgt binnen een antal dagen. Dat is service. :D

pinguin

Ongelezen bericht door pinguin »

En wat een opmerkingen over de vraagprijs van je draaitafel. Op internet woorden de gekste dingen voor te hoge prijzen aangeboden.Ze hoeven deze toch niet te kopen en dit was ook niet de reden van deze discussie.

Gesloten