Heeft iemand al internet en tel. van Alice?
Wilt u er dan misschien iets over vertellen?
Ze zijn in ieder geval niet erg snel met mailtjes beantwoorden.
)Weet iemand hoe ze bij die klantenservice werken?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat is natuurlijk de reinste flauwekul want alleen mensen die ontevreden zijn gaan op zoek naar forums zoals deze. Dus jou conclusie dat er geen tevreden klanten zijn raakt kant nog wal.
En dat er zo weinig tevreden klanten reageren, spreekt toch voor zich?
Die zijn er niet.
Vergis je niet! Het aantal aangesloten klanten is nihil momenteel en dat aantal klanten dat aangesloten is heeft voor een ontzettend groot gedeelte snelheidsproblemen, kunnen de Alice Lounge niet betreden, hebben het ene moment internet en het andere moment ineens niet meer en zo kan ik door blijven gaan.Dat is natuurlijk de reinste flauwekul want alleen mensen die ontevreden zijn gaan op zoek naar forums zoals deze. Dus jou conclusie dat er geen tevreden klanten zijn raakt kant nog wal.
Het aantal aangesloten klanten is helemaal niet zo klein, het is wel zo dat het even duurt eerdat de grote stroom klanten op gang komt. Veel klanten zien de reclames op radio/TV/kranten/e.d. pas later en moeten dan bij hun huidige provider nog opzeggen of wachten tot hun contract is afgelopen.Vergis je niet! Het aantal aangesloten klanten is nihil momenteel en dat aantal klanten dat aangesloten is heeft voor een ontzettend groot gedeelte snelheidsproblemen, kunnen de Alice Lounge niet betreden, hebben het ene moment internet en het andere moment ineens niet meer en zo kan ik door blijven gaan.
Zo simpel als alice is, is het dus echt niet en het aantal klanten dat geen problemen heeft is op één (1) hand te tellen. Voor meer informatie raadt ik je dus ook even aan om goed te kijken en lezen naar hoeveel stress en ellende men heeft, zie ook:
http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... es/1239092
http://alice.gebruikers.eu/forum/index.php
Na 3 weken heb ik plotseling een excuus brief gekregen van Alice dat er intern iets fout was gegaan en of ik alsnog over wilde stappen nar Alice. Omdat je toch maandelijks kunt opzeggen heb ik het maar geaccepteerd en zie. Dinsdag 22 october kreeg ik het modem met de instructies toegestuurd en de mededeling dat mijn aansluiting op 26 october actief zou zijn. Laat in de middag heeft mijn man het modem geínstalleerd en binnen 15 minuten was alles (en tot op heden nog) werkend. Je moet wel de Alice lounge in om je email adres te activeren maar dat lukte niet onmiddelijk omdat er technische problemen waren. Dit een dag later nog maar eens geprobeerd en ook dat ging fluitend. Daarna nog maar eens gebeld met Alice hoe te "relayen" naar mijn vorige email adres maar daar had de helpdesk nog nooit van gehoord dus dat moest ik zelf maar uitzoeken. Uiteindelijk is dat ook gelukt. Hoewel Alice adverteert met een bandbreedte van 20 mb blijkt dit in werkelijkheid zo rond de 12 mb te liggen terwijl de test van Alice aangeeft dat er op mijn adres 16-17 mb mogelijk moet zijn. Ik heb echter wat testjes gedaan en komt ik op 1,4 mb/sec download snelheid dus daar ben ik zeker content mee. Hier zit dus een tevreden (voorlopig) gebruiker/klant van Alice.Alice blijft verder heel stil. Ik vind het verder wel goed en ben blij dat ik met Alice niets meer te maken heb