LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
emma61
Berichten: 278
Lid geworden op: 20 nov 2005 13:31

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door emma61 »

..
Laatst gewijzigd door emma61 op 20 nov 2007 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

Nee, het belangrijkste voor mij is dat het geen gezondheidsrisico's met zich mee brengt. Alleen naar DIE informatie ben ik op zoek.
Ik vind het leuk om te lezen als meerdere vrouwen een positieve werking ervaren, maar die bevestiging zoek ik niet.

I WISH nuttige informatie, thank you! :D

fancynails
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2007 19:39

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door fancynails »

nou en of ze werken, bij mij in ieder geval wel. ik heb nog nooit zoveel reacties gehad, "wat zijn je borsten groot", mag ik je wat vragen heb je borstvergroting gedaan. dat was vorig jaar. een nadeel is wel, dat op het moment dat je denkt zo zijn ze goed, je een onderhoudsdosis van 2 tabletten per dag kunt nemen. nou dat werkt dus niet en binnen noodtime waren mijn borsten weel kleiner. ik heb besloten om elk jaar een kuur te nemen zo ook dit jaar, ik begin dan in april en half juni zijn mijn borsten weer super stevig en mooi, ga ik toch mooi de zomer in in mijn bikini. echt jammer dat het niet blijvend is.

supernov
Berichten: 110
Lid geworden op: 08 jan 2005 20:05

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door supernov »

Elise8 heeft gewoon ergens een connectie met de makers denk ik, zoveel naiviteit is toch best knap. Ik bedoel "ik zoek alleen informatie die positief is en aangeeft dat het niet schadelijk is"....meeeensen toch.
En waarom worden mensen "boos", omdat er ontzettend veel mensen ontzettend veel geld verdienen aan anderen die gewoon totaal niet open staan voor enige kritiek en klakkeloos geloven wat staat geschreven.

mascotje
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 sep 2005 17:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door mascotje »

Staat er niemand bij stil dat je met dit middel alleen maar heel veel oestrogeen slikt. Dat dit je borstweefsel verandert is een zeker, dat dit soms kan leiden tot grotere borstenis denkbaar.

Wat ook zeker is dat jezonderhormonen te gebruiken aleenkans hebtvan 1 op 9 dat je borstkanker krijgt. Het millieuzit overvol met oestrogeen en pseudo-oestrogeen.

Wanneer je die middelen rechtstreeks in je lijf stopt nemen je kansen op borstkanker logischerwijs al heel snel toe.

Bij het nastreven van grotere borsten streef je ook borstkanker na.

anoniem73
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2007 16:21

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door anoniem73 »

ik ben net 1 week bezig met het slikken van breast gro,ik hou jullie op de hoogte als ik verschil ga merken(als ik al verschil ga merken),maar ja ,ik heb er nu zoveel over gelezen dat ik het toch wil gaan proberen,borstvergroting is geen optie ivm gezin en 6 weken weinig doen zit er voor mij niet in.
ik heb niemand ervan verteld,dus ik ben benieuwd of iemand het zal gaan merken! :wink:

Anoniem25
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2007 23:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Anoniem25 »

Hallo allemaal,

Jeetje wat lees ik hier toch allemaal!!? :oops: Zullen we ieder in zijn waarde laten?

Ook ik heb een goede reactie op het gebruik van breastgro.....
............Voor de ongelovigen............ECHT WAAR!!!!!!!

Natuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die er sceptisch tegenover staan, dat is jullie goed recht! Maar ik vindt alleen dat je pas een reele reactie kan geven als je het ook daadwerkelijk voor de minimaal aanbevolen eerste twee maanden gebruikt hebt!
En idd bij sommige mensen werkt het niet, of niet voldoende, ws omdat ze zelf al te weinig borstweefsel hebben. Denk aan een cupA.....

Hier mijn bevindingen door het gebruik van breastgro......
Ik ben er ruim twee maanden geleden mee begonnen en na twee weken begon ik al verschil te merken, mijn borsten werden wat steviger en gevoeliger als anders.(niet harder..)
Na een maand zag ik al duidelijk verschil vergeleken met voordat ik met dit product begon.
Nu dus twee maanden verder, kan ik op zoek naar nieuwe bh's!

(nu moet ik er wel bij vertellen dat ik voor ik ermee begon ook mijn twijfels had, maar die heb ik nu overboord gegooid!)
Ik ga ermee door en zie wel waar het eindigd en of het ook zo blijft, of dat ik een onderhoudskuur nodig heb. Maar voor nu ben ik er erg blij mee!
Ik heb helemaal geen bijwerkingen gehad en ook geen nare ervaringen door het product.
Ook ben ik niet aangekomen, maar ik zit op de een of andere manier wel beter in mijn vel!
Zou het komen omdat ik een tweeling heb gekregen? En nog vrij jong ben?
Wie weet! Maar nij mij doet het zijn werk prima!!!!!

Dit is dus mijn mening over het product en ik hoop dat meerdere deze positieve mening zullen delen!!! :)

XxXxXxXx

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Breast-Gro

Even een stukje tekst uit vorige schrijfster;
[quote] Zou het komen omdat ik een tweeling heb gekregen? En nog vrij jong ben? Wie weet! Maar nij mij doet het zijn werk prima!!!!! [quote]
-------------------------------------------------
Ik vraag mij toch wel af hoe het is gesteld met de sexuele voorlichting.
Immers, een vrouw die zwanger raakt krijgt per definitie al grotere borsten!
En U zegt dat dit dan van die Breast-Gro moet zijn terwijl u verder meldt dat u een tweeling hebt gekregen??
Uw leeftijd heeft daar in ieder geval niets mee van doen!

Grootvader

Anoniem25
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 okt 2007 23:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Anoniem25 »

Grootvader,

Vrouwen die zwanger raken krijgen idd grotere borsten...VROUWEN DIE ZWANGER RAKEN!!! Mijn tweeling is drie jaar dus die koek gaat niet meer op!!
Vrouwen die kinderen hebben gekregen krijgen daar geen grotere borsten bij cadeau!!! Er blijft juist minder over!!!
Over sexuele voorlichting gesproken...........!!
Dat het met mijn leeftijd niets te maken heeft neem ik graag van u aan!

Lunas
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2007 21:26

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Lunas »

Grappig hoe sommige mensen reageren op dit forum...

Ik ben afgelopen maart begonnen met een kuur breast gro. En bij mij werkt het gelukkig ook. Van een cup b/c naar een volle C. Ik ga het alleen in de lente/zomermaanden gebruiken, want de schade voor je gezondheid is mij helaas ook onbekend..

Het zal niet voor iedereen werken, maar ik denk voor het merendeel wel als je consequent de kuur afmaakt.

bbrreennddaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2007 10:25

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door bbrreennddaa »

wie is in godsnaam 'grootvader'? En wat moet hij hier??

Dom negatief gelul zeg , wat weet hij nou van borsten ?En waar bemoeit hij zich mee????????? Alsjeblieft, ga naar het forum 'oude zeikerts ' ............

marloes-elisabeth
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 nov 2007 00:27

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door marloes-elisabeth »

Ik was even aan het googlen en zag dit forum.
Schrik wel een beetje van alle negatieviteit hier moet ik zeggen.
Natuurlijk denk je bij zo'n product eigenlijk meteen aan de wetenschappelijke onderzoeken en vraag je je af wat de geloofwaardigheid is van zo'n product.
De DA drogist legt immers allerlei troep in hun schappen waarvan de helft niet doet wat het zegt.
Zo heb ik nog steeds gespleten haarpunten, kleine lachrimpels en ben ik ook niet af van mijn cellulitus. Dus niet alle verkoop praat geloven.

Maar ik ook was erg benieuwd naar de werking van Breast GRo aangezien ik een kleine cup heb, maar ik vind de prijs van dit product erg hoog.
Als ik kijk naar de ingredienten dan begrijp ik niet waarom het zo duur moet zijn.
Daar komt bij dat de meeste gebruiksters hier aangeven dat het geen blijvend effect geeft, dat is voor mij een reden het niet te kopen.
Toch is het fijn te horen dat sommigen van jullie er baat bij hebben.
Jammer te horen dat anderen het afkraken, en met nogal vervelende opmerkingen moet ik zeggen.

Nog 1 punt; Een mammografie moet vanaf je 18e jaar ongeveer mogelijk zijn, dan zou je lichaam volgroeid moeten zijn.
Ik vind het raar dat het ziekenhuis het afwijst en wil je sterk aanraden je huisarts te vragen voor een doorverwijzing naar een ander ziekenhuis.
(aangezien je borstweefsel wat steviger/harder is nu)
Ik krijg al mammografies sinds mijn 22e en begrijp niet waarom het ziekenhuis je weigert.
Zoek dat even uit voor je eigen geruststelling zou ik zeggen.

Succes allen!

marloes-elisabeth
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 nov 2007 00:27

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door marloes-elisabeth »

En ja, ik wil niet lullig doen maar mensen die hun reacties met 'grootvader' ondertekenen als het duidelijk over een vrouwenprobleem gaat, vind ik ook wat verondrustend.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Vrouwenproblemen? En een man weet daar niets vanaf?

Kom nou!
Er bestaan mannelijke gynocologen hoor!
Bovendien zijn er mannen die al heel lang zich hebben bezig gehouden met de vrouwenemancipatie, de abortusproblematiek en de sexuele voorlichting. (man-vrouw-maatschappij, nvsh en bovendien getrouwd geweest met een corsettiere).

Bovendien geeft de ingredienten van Breast-gro al voldoende informatie dat het product gewoon niet kan werken!

Tenslotte vind ik die fixatie op de borsten onzinnig.
Immers, een vrouw is toch veel meer dan dat?

Grootvader

bbrreennddaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2007 10:25

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door bbrreennddaa »

kijk , grootvadertje..zolang je ze zelf niet hebt moet je gewoon je mening lekker spuien bij de biljartvereniging maar hier zitten we echt niet te w88 op gezwets (ja , gezwets..!) van zon ouwe man..en ja er zijn mannelijke gynacologen ja maar goed ..dat heeft r nix mee te maken. ik snap gewoon echt niet waarom je zo graag hierover je mening kwijt moet ..shut up

bbrreennddaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2007 10:25

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door bbrreennddaa »

ow ja en dan dit , JE zegt zelf dat je die 'FIXATIE'op borsten van onzinnig vindt..nou dat zegt al genoeg dat JE r helemaal nix van begrijpt en het nix met 'fixatie 'te maken heeft.
ik denk meer dat JE zelf nogal gefixeerd bent want wrom zou je dan hier zo zitten zeuren?
en nou weg wezen hier..kssssssssssssssssssssst

marloes-elisabeth
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 nov 2007 00:27

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door marloes-elisabeth »

Inderdaad kan ik mij nu voorstellen dat jullie allen inclusief mijzelf nu wat geirriteerd raakt.
Volgens mij heeft 'grootvader' de fixatie en moet hij van het forum af.
Ik bespreek dit soort onderwerpen ook niet met mijn opa.
Ga alsjeblieft het forum af.
Het echtelijke forum ging over een product waar jij niets mee te maken hebt en de serieuze mensen onder ons (vrouwen dus) willen alleen dat bespreken en niet jouw gezwets aanhoren.
Mijn vorige berichtje valt helemaal in het niet nu....
dat was dus niet de bedoeling!!!!!!!!!!

bbrreennddaa
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2007 10:25

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door bbrreennddaa »

je hebt gelijk..ik zit nu ook te zeuren..

Ik heb t product ook gebruikt en was er zeer tevreden over ..zolang ik het gebruikte !
mn borsten waren een cup groter(van a naar b) geworden maar helaas toen ik ermee stopte verdween ook het effect.
dan kun je natuurlijk een onderhoudsdosis kunnen gebruiken maar dat zou betekenen dat k t zou moeten blijven gebruiken en daar had ik geen zin in ..want zo goedkoop is het spul niet.
goed , ik heb het uitgeprobeerd en ben weer wat wijzer geworden..

misschien doe ik het nog eens in de zomer ..

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Breast-Gro en de sluikreklame.

Het komt vaker voor op dit forum en op andere fora.

Een topic-opener komt zogenaamd met een vraag over een in dit geval onzinnig niet werkzaam product uit de sfeer van Herbalife, dus allemaal kleine verkoopstertjes.

Uiteraard volgt er dan kritiek op het product en opmerkingen dat de inhoud van de verschillende stoffen die dat product zou bevatten maakt dat het gewoon niet kan werken waarvoor het wordt aangeprezen.

Maar....... zoals gewoonlijk bij dit soort sluikreklame komen ook die positieven "die er zoveel baat bij hebben".

De "dames" op dit forum vinden die kritiek dan een aanval.
Komen dat met het stomme argument dat een man geen kritiek mag hebben op het product .

Welnu,beste mutsen.
Koop maar lekker Breast-Gro.
Van mij mogen jullie.
Maar om jezelf dan ge-emancipeert te noemen?????

Grootvader

Toolboy

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Toolboy »

yep so be it.

Alhier heb ik het middeltje ook op de borststreek gesmeerd.
Ben wel van het mannelijke geslacht :wink:
Edoch er veranderde niets.
Maar het gaat over grow.
zijn er experts/gebruikers op dit forum die het op andere wijze hebben geprobeerd :wink:

t

Gesloten