Heeft iemand ook al te maken gehad met het volgende:
Ik wil een tweede auto aanschaffen en verzekeren bij polis direct. Nu willen zij graag een bewijs van schadevrije jaren van de verzekering van mijn eerste auto. Die verzekeraar geeft echter geen verklaring daar ik de eerste verzekering niet op zeg. Polis direct geeft aan niets te kunnen met verzekeringspapieren waaruit blijkt dat ik al een aantal jaren schadevrij ben. Dus.... Wie heeft tips?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Polis direct
Re: Polis direct
2e auto verzekeren bij de verzekeraar waar ook de 1e autoverzekering loopt. Ze kennen vast een 2e gezinsautoregeling.
Re: Polis direct
Een kopiepolis van je 1e auto is voldoende bewijs, daar staat je treden op. En anders zeg tegen polis direct dat ze even informeren bij de maatschappij van de 1e auto.
Lukt dat niet, dan snel overstappen naar een andere verzekeraar, meestal geeft de verzekeraar van de 1e auto de zelfde korting op de 2e auto.
Binnenkort is dit gezeur verleden tijd, verzekeraars krijgen een nieuw systeem, roy data (dacht ik) daarin worden je schadevrije jaren vermeld.
B/M Verklaringen zijn dus verleden tijd.
Succes!!
Lukt dat niet, dan snel overstappen naar een andere verzekeraar, meestal geeft de verzekeraar van de 1e auto de zelfde korting op de 2e auto.
Binnenkort is dit gezeur verleden tijd, verzekeraars krijgen een nieuw systeem, roy data (dacht ik) daarin worden je schadevrije jaren vermeld.
B/M Verklaringen zijn dus verleden tijd.
Succes!!