| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mensen gezocht met een hypotheek bij de ABN AMRO bank!
-
mevrouw tomaat
Mensen gezocht met een hypotheek bij de ABN AMRO bank!
Graag zou ik willen weten hoe mensen denken over de services die de ABN AMRO bied voor zijn klanten die een hypotheek heeft.
mevrouw tomaat
mevrouw tomaat
Re: Mensen gezocht met een hypotheek bij de ABN AMRO bank!
en waarom zou mevrouw Tomaat dat willen weten? 
-
mevrouw tomaat
Nou om heel eerlijk te zijn. Omdat ik op die afdeling werk en dat ik de cijfers heb gezien, daar ik het er niet mee eens was. Dus ik dacht ik doe zelf eens onderzoek.
gr mevrouw tomaat.
gr mevrouw tomaat.
-
Ali Bensalah
Geen aanbiedingen voor trouwe klanten die een nieuwe, fors hogere, hypotheek willen afsluiten.
-
mevrouw tomaat
Ali Bensalah,
Daar ben ik het wel met je eens, wij als medewerkers vinden dit ook niet correct. Ze zijn nu bezig om dit aan te pakken. Maar is het de services die onvoldoende is of de rente die we bieden?
gr mevrouw tomaat.
Daar ben ik het wel met je eens, wij als medewerkers vinden dit ook niet correct. Ze zijn nu bezig om dit aan te pakken. Maar is het de services die onvoldoende is of de rente die we bieden?
gr mevrouw tomaat.
-
s i m o n e
En jij denkt dat je op deze manier een representatief onderzoek doet? Ik zou die cijfers maar gewoon geloven.Nou om heel eerlijk te zijn. Omdat ik op die afdeling werk en dat ik de cijfers heb gezien, daar ik het er niet mee eens was. Dus ik dacht ik doe zelf eens onderzoek.
NB ik ben ook een ABN AMRO medewerker.
Is het dan niet reeeler om deklanten van het eigen kantoor te benaderen.Nou om heel eerlijk te zijn. Omdat ik op die afdeling werk en dat ik de cijfers heb gezien, daar ik het er niet mee eens was. Dus ik dacht ik doe zelf eens onderzoek.
gr mevrouw tomaat.
Zij kunnen beter een antwoord op die vraag geven dan wij.
mevr tomaat,
kijk maar eens hier onder wat voor fraaien berichten dat er staan van u bank en haar incasso bureau.
Ga eerst praten met mensen,ik weet dat het lastig is om gewoon te praten en eventueel een regeling te treffen,is te klantvriendelijk zeker ?
Of hebben die mensen van het incasso bureau niets meer te doen zeker en kennen ze de mensen het leven niet meer zuur maken.
Tot mijn spijt heb ik nog een hypotheek bij uw bank maar als ik er van af kan zal ik het zeker niet laten.
kijk maar eens hier onder wat voor fraaien berichten dat er staan van u bank en haar incasso bureau.
Ga eerst praten met mensen,ik weet dat het lastig is om gewoon te praten en eventueel een regeling te treffen,is te klantvriendelijk zeker ?
Of hebben die mensen van het incasso bureau niets meer te doen zeker en kennen ze de mensen het leven niet meer zuur maken.
Tot mijn spijt heb ik nog een hypotheek bij uw bank maar als ik er van af kan zal ik het zeker niet laten.
Mevrouw Tomaat,
Wat bedoelt u precies met: de cijfers kloppen niet? Weet u toevallig of de abn amro bank persoonsgegevens door geeft aan andere banken, (externe lijst) zonder een gegronde reden? Weet u precies wat de reden is waarom de abn amro bank (meestal)geen hypotheek wilt verlenen aan allochtonen? Wat is uw rol in de abn amro bank?
Groetjes, pheebe!
Wat bedoelt u precies met: de cijfers kloppen niet? Weet u toevallig of de abn amro bank persoonsgegevens door geeft aan andere banken, (externe lijst) zonder een gegronde reden? Weet u precies wat de reden is waarom de abn amro bank (meestal)geen hypotheek wilt verlenen aan allochtonen? Wat is uw rol in de abn amro bank?
Groetjes, pheebe!