LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] live-shop

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Marja56
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 apr 2007 22:11

live-shop

Ongelezen bericht door Marja56 »

Mijn Moeder, een oudere dame van 84 jaar zit aan huis gekluisterd.
Live-shop is dan een geweldige uitkomst, je kunt zo makkelijk dingen bestellen tegen zogenaamde geweldige lage prijzen. De presentatie is voor oudere mensen met een mobiele beperking heel gelikt maar daardoor heel teleurstellend na ontvangst van de bestelde goederen.
Een mooi digitaal fotoframe,ze heeft geen idee ervan dat je er een computer en scanner bij nodig hebt wanneer er geen geheugen in dit apparaat zit.
Ze dacht dat je de foto's er aan de zijkant in kon stoppen.
Wij dachten het op te lossen, om het downloaden voor haar te doen.
Foto's uitgezocht, zwart/wit gemaakt bewerkt, wat blijkt zit er geen USB kabel bij. Maar ook geen geheugen om de digitale prentjes te downloaden.
Hoe zet je dan de foto's op het digitaal frame, live-shop kwam zelf met het geweldige idee.
Zet de foto's dan op een USB stick, ziet er nou niet bepaald fraai uit.
Steekt gewoon centimeters buiten het frame.
Dan maar terug sturen, Het produkt voldoet niet voor deze doelgroep
De retourprocedure opgevolgd met de nodige bijkomende kosten.
Het betaalde bedrag zou direct teruggestort worden op rekeningnummer van mijn moeder, maar ruim 2 maanden verder nog niets terug gestort. Na telefonisch contact werd gezegd dat er stagnatie is ontstaan door ziekte onder hun werknemers.
Er is een achterstand in klachtenafhandeling ontstaan echter de redenen hebben na meerdere telefoontjes verschillende versies.
Eind oktober kunnen ze het in behandeling gaan nemen.
Frusterend te weten dat er zoveel mensen hier dagelijks de dupe van zijn. digitale colportage met een trage klachtenafhandeling
Marja

DennisCP
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2007 17:11

Re: live-shop

Ongelezen bericht door DennisCP »

Hallo,

Ik heb bij LiveShop ooit een digitale camera gekocht.
Ik ben tevree met de service, het heeft alleen een beetje lang geduurt bij verzenden van product.
Alles was compleet, ik heb geen klachten over LiveShop.

Misschien kun je zelf een SDkaartje kopen? En zelf een USB kabeltje kopen.

Gesloten