| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie Direct Moeilijk af te komen!!
Energie Direct Moeilijk af te komen!!
In december kwam er bij ons iemand aan de deur. Iemand van Energie DIrect Dochter onderneming van Essent. Meneer zei dat zijgewoon bij goedkoper waren en ze regelden alles via het internet. Je kon vrijblijvend een formulier invullen, je kreeg dan een mailtje en binnen zoveel dagen moest je afzeggen. Binnen het termijn hebben wij engergie direct gebeld, we wilden gewoon bij essent blijven...Nu 3 maand later, vele telefoontjes later blijkt gewoon dat wij bij Energie Direct zitten en niet bij Essen en Nuon meer...En ook Energy DIredct hebben wij natuurlijk afgezegd.We hebben nu een andere leverancier uit Dokkum. Nu is mijn vraag of er meerdere mensen dit hebben ondervonden
Re: Energie Direct Moeilijk af te komen!!
Als je zulke dingen wil afzeggen moet je dat altijd schriftelijk doen, vooral als het gaat om zulke bedrijven. Zo zie je weer, was niet echt vrijblijvend de formulier die je had ingevuld. Je zit nu zeker bij Frivius, die is van Essent.
-
Maarschalk
Energie Direct is GEEN dochteronderneming van Essent.
Als ze je met deze leugen hebben gelokt, schrijf ze een brief waarin je binnen 1 week alles geccorigeerd wenst te hebben, anders onderneem je gerechtelijke stappen en schort je de betalingen op.
Als ze je met deze leugen hebben gelokt, schrijf ze een brief waarin je binnen 1 week alles geccorigeerd wenst te hebben, anders onderneem je gerechtelijke stappen en schort je de betalingen op.
mijn man werkt bij het energiebedrijf in het westland en die zegt altijd
dat je niet op die dingen in moet gaan, want het kan wel goedkoper lijker, maar dan moet je weer andere dingen meer betalen, dus kortom blijf je overal ong. hetzelfde betalen.
dus blijf zitten waar je zit, het maakt niks uit.
dat je niet op die dingen in moet gaan, want het kan wel goedkoper lijker, maar dan moet je weer andere dingen meer betalen, dus kortom blijf je overal ong. hetzelfde betalen.
dus blijf zitten waar je zit, het maakt niks uit.
Klopt, studiegenoot van me had iemand van Go Energy aan de deur gehad. Zou 60 euro goedkoper zijn, dan Greenchoice. Ik uitrekenen voor hem; het was 10 euro goedkoper qua levering. Maar het kostte 5 euro in de maand aan vastrecht, dus zowel 60 euro leveringvastrecht gas en dan ook nog eens 60 euro elektra. (Normaal zitten bedrijven op 20 euro) Dus 80 euro meer aan vastrecht - 10 euro leveringvoordeel; dus 70 euro duurder! En zo werkt de NEM geloof ik ook, met hogere vastrechten, maar dat weet ik niet zeker. Dat bedrijf uit dokkum: Frivius Energie.
-
Butterdoesntfly
Op dit moment zit ik ook bij EnergieDirect. Niet aan de deur gekocht, maar via de telefoon aangevraagd.
Tot nu toe ben ik erg tevreden.
Toch moet je oppassen met valse informatie. Zoals al gezegd: EnergieDirect is geen dochteronderneming van Essent. Stel jezelf van dit soort zaken op de hoogte, dan weet je wanneer iemand de waarheid vertelt. Voor je het weet zit je vast, niet aan EnergieDirect, maar aan een of ander louche bedrijf.
Tot nu toe ben ik erg tevreden.
Toch moet je oppassen met valse informatie. Zoals al gezegd: EnergieDirect is geen dochteronderneming van Essent. Stel jezelf van dit soort zaken op de hoogte, dan weet je wanneer iemand de waarheid vertelt. Voor je het weet zit je vast, niet aan EnergieDirect, maar aan een of ander louche bedrijf.
ik wil heel graag even reageren op deze stelling. er word beweerd dat energie direct GEEN dochtermaatschappij is van essent, nou geloof mij dat is dus voor 100% zeker wel het geval!
vul maar eens in bij google dan zie je het zelf!!!
gr.
vul maar eens in bij google dan zie je het zelf!!!
gr.