allemaal,
waar ligt de fout,TEN ALLERTIJDEN bij de verkoper.klant komt binnen wil een keuken en betaald daarvoor.wat er dan gebeurt is zaak voor de verkopende partij.want als de klant het niet begrijpt wat vaak gebeurt(het is niet zijn werk)dan moet je het nog een keer vertellen en nog een keer en misschien nog een keer.als bedrijf zijnde hoor je er alles aan te doen om een kwalitatief hoog waardige service te verlenen.
dat er winkels zijn die een vervelend produkt verkopen tuurlijk magnou ja dat moeten ze zelf weten) maar hou de service hoog dat is wel het minste wat je kan doen voor iemand die jouw salaris betaald.maar zolang ome ben bezig is klanten uit de markt te halen en voor de rest de service wel gelooft,zal het nog lang onrustig blijfen in keukenland.was getekend een ervaren m monteur
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keuken ellende! Waar ligt de fout?
Re: Keuken ellende! Waar ligt de fout?
Goeie opmerkingen Geen Wondje Toch Etteren!!! Je maakt in 1 keer het IQ van de gemiddelde keukenboer duidelijk. Bedankt daarvoor!!!! Fijn dat je me uitnodigt om je winkeltje of beter gezegd achterdeurtje een keer te komen bezoeken. Laat even weten waar je zit dan kom ik er aan. Staat de koffie klaar, daar schermen jullie toch altijd zo graag mee?? Graag een nespresso arabica zonder melk voor mij. Laat ik je daarna nog even lekker zweten op een keukentje van zo'n 27000 euro en na zo'n drie uurtjes verlaat ik je hutje weer en zeg dat ik er nog even over nadenk.
wees welkom,
bij ons gewoon koffie,normaal verhaal op de praktijk gericht.desnoonds een dag zitten als alles duidelijk is prijs op tafel.wil je het kopen ja of neen offerte mee prima.ga ermee de wereld rond,laat je voorlichten door anderen als je dat wilt.maar als je wil dat het goed gebeurt kan je het kopen voor nog steeds(jawel)de zelfde als eerste genoemde prijs.zo moeilijk is het niet als je verstand van zaken hebt.
P.s van waar die fustratie. groet m monteur
bij ons gewoon koffie,normaal verhaal op de praktijk gericht.desnoonds een dag zitten als alles duidelijk is prijs op tafel.wil je het kopen ja of neen offerte mee prima.ga ermee de wereld rond,laat je voorlichten door anderen als je dat wilt.maar als je wil dat het goed gebeurt kan je het kopen voor nog steeds(jawel)de zelfde als eerste genoemde prijs.zo moeilijk is het niet als je verstand van zaken hebt.
P.s van waar die fustratie. groet m monteur
-
dames en heren,
na alles gelezen te hebben is voor alles wel iets te zeggen, maar waar alles op neerkomt is 1 ding:
Communicatie!
bespreek alle dingen met een verkoper/klant en vergeet vooral alle details niet. Als je een consument bij de verkoop bijvoorbeeld al verteld dat een beschadigd front bij levering pas 6 weken later weer opnieuw geleverd kan worden, zul je hier de consument achteraf niet over horen.
Dus om de vraag van topicstrater te beantwoorden: je mag verwachten dat een keukenverkoper alle details kent. dus....
na alles gelezen te hebben is voor alles wel iets te zeggen, maar waar alles op neerkomt is 1 ding:
Communicatie!
bespreek alle dingen met een verkoper/klant en vergeet vooral alle details niet. Als je een consument bij de verkoop bijvoorbeeld al verteld dat een beschadigd front bij levering pas 6 weken later weer opnieuw geleverd kan worden, zul je hier de consument achteraf niet over horen.
Dus om de vraag van topicstrater te beantwoorden: je mag verwachten dat een keukenverkoper alle details kent. dus....