LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vlak inbouw en onderbouw spoelbak

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
HASA
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 sep 2007 19:29

vlak inbouw en onderbouw spoelbak

Ongelezen bericht door HASA »

Wij hopen volgende week de koop van een keuken te kunnen afronden. Nu hebben we vlak inbouw en dat bevalt wel. Nu willen we zowel een quooker, een zeeppompje en uiteraard een kraan, dat lijkt erg vol te worden zodat onderbouw wellicht iets is. Heeft iemand hier ervaring mee, wat zijn de voor- en nadelen?

Marktkenner
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 jul 2007 12:34

Re: vlak inbouw en onderbouw spoelbak

Ongelezen bericht door Marktkenner »

Beste Hasa,

inleg of onderbouw vind ik een uiterlijke keus, hangt ook van je blad af: hout, steen, kunststof? je argument van de 3 gaten die je nodig hebt maakt voor de spoelbak niet uit vind ik. ik vind wel dat je een passende bak moet zoeken om er 3 gaten ' mooi' achter te maken, zodat het er straks ook netjes uitziet. ik heb zelf een onderbouw in een stenen blad, simpelweg omdat ik dit het mooiste vind in een stenen blad. bij hout of HPL zou ik weer voor inleg kiezen. teneinde hangt het ook nog allemaal samen met de prijs die je ervoor wilt betalen. Onderbouw is een duurdere uitvoering over het algemeen.
enige essentiele verschil wat ik nog op kan merken is dat je een onderbouw dusdanig moet onderbouwen dat er niet een mega overstek moet zijn. Hier zal zicht vuil en vet gaan nestelen en dat is wat lstig met schoonmaken/houden.
Succes met de keuze!

Gesloten