| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Ladyphone SGH-E530
Samsung Ladyphone SGH-E530
Van het een op andere moment had ik een zwarte vlek op mijn display. Op advies van Samsung heb ik naar het reparatiecentrum Solid Vision gebeld en mijn mobieltje, nog ruim met garantie en geheel zonder vlekjes, krasjes, putjes enz. opgestuurd. Na 2 weken kreeg ik te horen: Val stoot- of drukschade. Dit wordt in de garantievoorwaarden niet vermeld. Samsung Nederland heeft een eigen visie. Om een heel lang verhaal kort te maken. Ik heb tot in den treure uitgelegd dat ik het mobieltje niet het laten vallen, stoten enz. Constant ben ik afgescheept en heb vele tegenstrijdige antwoorden gekregen aan de telefoon. Elke keer (en dat zijn er vele geweest) moest opnieuw mijn verhaal in de computer gezet worden. Ik heb ze zelfs een dossiernummer overlegd van de Geschillencommissie Elektro met eenzelfde geval als mijn klacht, waarin de consument in zijn/haar gelijk is gesteld. Wilde Samsung niet bekijken. Na ruim 2 maanden kreeg ik iemand aan de telefoon van de Witgoedafdeling(?) die vroeg wat de bevindingen van Solid waren. Heb ik verteld. Ja, dat vind ik ook, was het antwoord. Toen heb ik de moed opgegeven en mijn telefoontje terug laten sturen (kosten 42,50 euro). Heb ik binnengekregen zonder achterkant, zonder batterij. Ik heb gemaild, kreeg een vraag: wat voor kleur is uw toestel (mogen ze nu toch wel weten na 2 maanden dacht ik). Medegedeeld en tot op vandaag (ruim een week later) nog steeds niets ontvangen. Hoeft toch niet zo lang te duren. Ik ben van plan om naar de Geschillencommssie te schrijven. Ieder ander advies is zeer welkom.
-
ST
Re: Samsung Ladyphone SGH-E530
Ik heb precies hetzelfde, alleen dan met een Nokia 7370.
Ik mag van Nokia een tegenexpertise laten doen bij een Nokia Centre, maar dan moet ik Vodafone wel even 40 euro betalen, wil ik mijn toestel ongerepareerd retour krijgen.
Ik houd dit topic in de gaten, voor adviezen.
Ik mag van Nokia een tegenexpertise laten doen bij een Nokia Centre, maar dan moet ik Vodafone wel even 40 euro betalen, wil ik mijn toestel ongerepareerd retour krijgen.
Ik houd dit topic in de gaten, voor adviezen.