LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Navarre »

Jij bent de gene die op dit forum die constant argeert tegen diegene die heeft ge-opt-out of die adviseerde dit te doen
Geef maar één voorbeeld Hans A, waarin ik tegen iemand ageer omdat die gebruik maakt van de opt-out.
Ik ben benieuwd.

Bovendien schrijf je ook vaak dat een grote groep tevreden is met de schikking. Dat verzin je gewoon
Of iemand er volledig tevreden mee is kan ik natuurlijk ook niet weten, maar feit blijft dat ze liever schikten dan te procederen, zucht zo moeilijk is het toch allemaal niet Hanske?

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Hans A »

Wat dacht je van Piet?
Of iemand er volledig tevreden mee is kan ik natuurlijk ook niet weten, maar feit blijft dat ze liever schikten dan te procederen, zucht zo moeilijk is het toch allemaal niet Hanske?
Zucht, hoe kom je er bij dat ze liever schikten? Ik leg je net uit dat velen geen ander keus hadden.

Reageer maar niet want dat doe ik ook niet meer. Zo zwart wit als jij het ziet ontneemt andere de mogelijkheid om zinnig met jou te communiceren.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Navarre »

Wat dacht je van Piet?
Dacht wel dat daar de schoen zou wringen....nou vertel, of kom met een quote waarin ik Piet veroordeel dat hij gebruik heeft gemaakt van de opt-out.


Ik leg je net uit dat velen geen ander keus hadden.
Jij legt uit???? Vermakelijk, nou vertel dan ook maar wie er geen andere keus hadden.
Zelfs de mensen die geen keus hadden, konden altijd nog een lening aangaan om de o zo zekere uitslag voor te financieren.

Of je hier nu op reageert of niet, het zal me worst zijn Hans, ik adviseer je om het te laten rusten.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Hans A »

Vooruit voor de laatste keer dan.

Tjee wat ben jij voorspelbaar. Je verdraaid de boel en probeerd er behendig omheen te draaien.

Ik schreef dus: Jij bent de gene die op dit forum die constant argeert tegen diegene die heeft ge-opt-out of die adviseerde dit te doen

Jij wordt inderdaad kwaad als Piet dit adviseerd.
Zo, punt 1 klaar!

En mensen die geen keus hadden konden nog een lening afsluiten?????

Geen keus en wel een lening sluiten. Sukkel, dan heb je WEL een keus.
Met een BKR kun je geen lening afsluiten en heb je dus GEEN keus.
Moeilijk hé.
Zo, ook punt 2 klaar!

Snap nou eens dat jij gewoon mazzel had en eigelijk het probleem niet had wat velen wel hebben. Maar ondertussen vergelijk je iedereen met jou luxe situatie. (kort lopen contrac, kleine "inleg", grote restschuld, en gezien hetgeen je terug kreeg eegaleaser). Jij bevindt je in een bevoorrechte positie. Hou eens rekening met de mensen die nog steed met grote problemen rondlopen, bagetaliseer het probleem niet aan de hand van je eigen mazzeltje!

En hier hou ik het nu echt bij.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Navarre »

Ik begrijp uit je reactie dat je vol met frustratie zit, probeer daar eerst eens vanaf te komen, beter voor jou en beter voor je berichten.

Welaan, punt 1
Jij wordt inderdaad kwaad als Piet dit adviseerd.
Al eerder heb ik je om een quote gevraagd om dit te staven, wil niet echt lukken he?
Ik wordt kwaad, nou ja laten we het niet groter maken dan het is, ik voel me genoodzaakt om te reageren wanneer Piet met uitlatingen komt die in mijn ogen onjuist zijn.
Het ging in dit geval om de bewering van Piet dat de Duisenbergregeling een aanfluiting was en dus absoluut niet om het feit dat Piet iemand advies geeft om te opt-outen.
Pure onzin ook, want dat kan niet meer geadviseerd worden.

Dus Hans.....je zit er volkomen naast in deze, waarschijnlijk door frustratie en vanuit die frustratie een bepaalde adoratie voor Piet.

Punt 2

Geen keus en wel een lening sluiten. Sukkel, dan heb je WEL een keus.
Met een BKR kun je geen lening afsluiten en heb je dus GEEN keus.
Ach arme jongen, ook op advies destijds betalingen stopgezet? Tja het was beter geweest als men je had verteld dat daar een BKR-A notering uit zou voortvloeien.
Maar dan nog, heb je geen vrienden, familie, werkgever waarbij je kunt aankloppen voor een lening?
Ik heb destijds ook geld geleend om mijn "schuld" aan Dexia te voldoen en heb dit buiten een bank om gedaan.
Had jij ook kunnen doen en zelfs bij een bank, dan had je nu geen BKR gehad en rustig kunnen opt-outen, met een goede kans op een prachtig resultaat.

Je had dus keus genoeg, dus niet janken nu.

Hou eens rekening met de mensen die nog steed met grote problemen rondlopen, bagetaliseer het probleem niet aan de hand van je eigen mazzeltje!
Zeker, ik ben er naar verhouding goed vanaf gekomen, maar dat ik de zaken bagatelliseer is wederom onjuist.
Als ik de bedragen hoor waar bv Oom Dagobert en Brabander mee kampen..pffff dan hoop ik oprecht dat die kerels er goed uit springen en je zult me ook nooit anders hebben horen zeggen.
Zoja, vraag ik je wederom om met quotes te komen waaruit blijkt dat ik dat wel doe.
Zoniet.....hou dan verder je mond of bel voor mijn part Piet voor een kalmerend woordje of zo.

RinusVH003

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door RinusVH003 »

Piet had en heeft volkomen gelijk om de Duisenbergregeling een aanfluiting te noemen. Kijk naar de uitspraken die er nu bijna dagelijks bekend worden gemaakt en vergeet niet dat heel veel uitspraken niet worden gepubliceerd door Rechtspraak.
Ik heb te doen met veel mensen die niet voor opt-out hebben gekozen en er nu achter komen dat ze zich hierdoor aan Dexia hebben uitgeleverd. Daar is Navarre er een van, die nu zijn frustraties in dit forum tegen Piet Koremans afreageert.
Ik denk dat Piet - en velen met hem - jou om je domme teksten uitlachen, Navarre.
Laatst gewijzigd door RinusVH003 op 07 okt 2007 01:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Navarre »

Zucht en de volgende dient zich aan.....wat een forum. :lol: Wel gezellig overigens :wink:

En als je om me wilt lachen, graag zelfs, beter dan dat zielige gedoe. Misschien knap je er ook nog van op, lachen is gezond tenslotte!

RinusVH003

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door RinusVH003 »

Vraag aan Navarre:

Waarom worden er op de site van Dexia alleen maar die uitspraken geselecteerd, die door Dexia werden gewonnen? Dit in tegenstelling tot PAL, waar ALLE bekendgeworden uitspraken worden vermeld.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Navarre »

Bel met Dexia, ik ben niet verantwoordelijk voor hun website en kan je dus geen zinnig antwoord geven omtrent de inhoud van desbetreffende site.

RinusVH003

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door RinusVH003 »

Gossie toch. Ik dacht altijd dat Navarre wel bij de debiteuren-administratie van Dexia werkzaam zou zijn. Dit naar aanleiding van zijn voortdurende pro-Dexia en anti-PAL pennevruchten. Wat heb ik toch een verkeerde voorstelling van zaken.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Navarre »

Een heldere kijk op zaken is dus blijkbaar ook niet aan jou gegeven Rinus.
:shock:
Geeft niks, maar als je het niet erg vind hou ik het forum voor gezien en ga eens lekker slapen.

Voel je overigens niet geremd om nog wat frustraties eruit te gooien, ik zal ze morgen weer met interesse lezen. :wink:

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door * »

Een heldere kijk op zaken is dus blijkbaar ook niet aan jou gegeven Rinus.
Vreemd dan dat juist Navaree zo ongeveer alleen staat in haar ideeen.
Ik begrijp uit je reactie dat je vol met frustratie zit, probeer daar eerst eens vanaf te komen
Zucht en de volgende dient zich aan
Voel je overigens niet geremd om nog wat frustraties eruit te gooien, ik zal ze morgen weer met interesse lezen.
Ach arme jongen, ook op advies destijds betalingen stopgezet? Tja het was beter geweest als men je had verteld dat daar een BKR-A notering uit zou voortvloeien.
Je bent een drammer Piet, een ordinaire drammer die zichzelf op een te hoog voetstuk wil plaatsen
Maar ga nog maar een tijdje door met je gedram, hoe vaker hoe beter eigenlijk, zo ontmasker je jezelf
Ook van die lekkere simpele opmerkingen als je op je fouten wordt gewezen of geen goed antwoord hebt.

Navarree wordt eens serieus. En probeer op een normale manier iets op dit forum te plaatsen. Dit komt allemaal wel erg kinderachtig over.
Dit soort teksten lijken mij niet serieus bedoeld,

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Navarre »

Kostelijk...joh doe verder geen moeite, ik zal nog één keer herhalen waar het mij om ging en dan ga ik verder genieten van deze prachtige dag.

Piet zei: "De Duisenbergregeling is een aanfluiting"

Volgens mij complete onzin van drammer Piet en de aantallen gedupeerden die wel of geen DR hebben geaccepteerd staven eerder mijn stelling dan die van Piet.

Oh ja...probeer je aliassen niet teveel door elkaar te halen want het wordt een beetje doorzichtig. :wink:

Fijne dag nog verder. 8)

RinusVH003

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door RinusVH003 »

De gedupeerden, die niet met de Duisenbergregeling accoord zijn gegaan en dus wel een opt-out verklaring hebben ingestuurd, zijn daarvoor nu dankbaar. Kijk maar naar de uitspraken, die zijn altijd beter dan die Duisenberg-flutregeling.

Navarre stelde blijkbaar geen prijs op het terugverkrijgen van de inleg, nam de Duisenbergregeling aan en is er inmiddels achtergekomen dat hij/zij een dief uit eigen zak is geweest. Die druiven kennelijk zijn zo zuur dat zijn/haar opgekropte frustraties daarover nu moeten worden afgereageerd op Piet Koremans en iedereen, die het met Piet eens is.

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

De gedupeerden, die niet met de Duisenbergregeling accoord zijn gegaan en dus wel een opt-out verklaring hebben ingestuurd, zijn daarvoor nu dankbaar
Jammer dat deze zogenaamde nepgedupeerden dit forum misbruiken om elke andere mening of handelwijze niet te tolereren die indruist tegen het opt-outen van al diegenen die het er klaarblijkelijk voor over hebben om advocaten te spekken en tot in lengte van jaren door te gaan om hun vermeende recht terug te halen ook al gaat dat ten koste van hun eens zo gezellige gezinsleven. Of is het gezinsleven inmiddels al ernstig ontwricht geraakt door de drang naar hebzucht. :wink:

Navarre schrijft prima postings en geeft heel duidelijk aan dat een ieder zelf de keuzemogelijkheden heeft om al dan niet in te stemmen met de DR-regeling dan wel te opt-outen. O B L Pietje Koremans daarentegen plaatst zich zelf wel degelijk op een voetstuk en wellicht is deze fraaie meneer nu weer online en off topic op dit forum. Immers ook al heeft het boegbeeld zijn zaak gewonnen, 24 uur per dag op dit forum off topic zijn is zijn enige lust en zijn leven. :lol:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door aert0001 »

gerrit deksiazeil???

lig jij aan het strand dan??

T :lol: n

zwiebertje
Berichten: 56
Lid geworden op: 21 aug 2007 21:31

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door zwiebertje »

Grappig
iederkeer als Navarre boos is komt plots gerrit dekzeil
uit een hoed tevoorschijn

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Grappig
iederkeer als Piet wat post komt plots RinusVH003
uit een hoed tevoorschijn.

Volgens mij ben jij impact, Van Dale, Procesvoerder. enz enz enz.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Grappig
iederkeer als Aers0001 wat zegt komt plots zwiebertje
uit een hoed tevoorschijn.

Martinvdm

Re: Uitspraken rechtbank Amsterdam na voorbeelduitspraken

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Grappig...
Iedere keer als het nergens over gaat en men iemand in de **** kan zetten, komt Flip Azijnzeiker kijken...

Gesloten