goede morgen,
ik heb een fijne brief v leaseproces gekregen, een telefoontje kost 45 eurocent per minuut en het is nog net zo druk als voorheen, dus vraag ik het maar even hier:
in 1998 ben ik gestart met een feestplan, ik woonde toen op kamers. in 2000 ben ik getrouwd met mijn man, onder huwelijkse voorwaarden, dat zijn we nog steeds. nu is mijn vraag, moet ik ook gegevens van mijn man op gaan sturen? of alleen die van mij zelf?
alvast edankt voor t antwoord (scheelt me weer 10 euro)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nav formulieren leaseproces
Re: nav formulieren leaseproces
Mijn eerste ingeving is dat uw man hier helemaal buiten staat.
Ten tijde van afsluiten van het Feestplan was u niet getrouwd, zodat er geen gegevens van hem overgestuurd dienen te worden.
Nadeel is echter dat het eegaargument voor u niet op zal gaan.
Heb zelf deze brieven ook mogen ontvangen van Leaseproces, en ga deze vandaag invullen en terugsturen...
Ten tijde van afsluiten van het Feestplan was u niet getrouwd, zodat er geen gegevens van hem overgestuurd dienen te worden.
Nadeel is echter dat het eegaargument voor u niet op zal gaan.
Heb zelf deze brieven ook mogen ontvangen van Leaseproces, en ga deze vandaag invullen en terugsturen...
-
Alleen de formulieren over jouzelf insturen (als je dat wilt).
ik zat in die tijd dus op school, was student, en had een slechte administratie (nu nog ) ik heb van die tijd dus niks meer, en heb werkelijk geen idee, of en hoeveel dividendvrijstelling ik geclaimed heb, hoeveel dividend ik heb gekregen of hoevel dividend belasting ik betaald heb :S, moet ik maar wat gokken?
Jouw post van Dexia, de belastingformulieren, voorlopige teruggaven, jaaropgaven, afschriften van bank en andere instellingen zijn allemaal foetsie..??? :/
Tja, dan wordt het lastig invullen en als je zomaar wat invult, en Dexia kan dat ontkrachten, dan wordt het er niet beter op in een evt. rechtzaal.
Misschien toch maar eerst eens de belastingdienst bellen voor info...
Tja, dan wordt het lastig invullen en als je zomaar wat invult, en Dexia kan dat ontkrachten, dan wordt het er niet beter op in een evt. rechtzaal.
Misschien toch maar eerst eens de belastingdienst bellen voor info...