iederkeer als Aers0001 wat zegt komt plots zwiebertje
die Aers0001 heeft meer aliassen dan verstand goeed gezien Flip.
denk maar aan * en hans a en daarnaast vast nog wel een paar. Hij doet zich vroom voor brrrr het is een vande ergste hier.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
iederkeer als Aers0001 wat zegt komt plots zwiebertje
Ik begin zo langzamerhand een beetje medelijden met je te krijgen, is het je zoveel waard om middels diverse aliassen je ongelijk te verdoezelen???Oh ja...probeer je aliassen niet teveel door elkaar te halen want het wordt een beetje doorzichtig.
hahaha, ik vind hem leuk,iederkeer als Aers0001 wat zegt komt plots zwiebertje
uit een hoed tevoorschijn.
Hoewel daarover ook anders wordt gedacht, kwalificeert de kantonrechter de voormelde zorgplichtschending ex artikel 28 NR door Dexia als onrechtmatig in de zin van artikel 6:162 BW en niet als een toerekenbare tekortkoming ex artikel 6:74 BW.
Dit heeft als gevolg dat:Desondanks is [X] ongetwijfeld geïnspireerd door zijn gerealiseerde winsten, er in 2001 toe overgegaan om andermaal twee nieuwe overeenkomsten met Dexia aan te gaan. Zulks deed weliswaar niet af aan de op Dexia rustende zorgplicht ex artikel 28 NR - men kan zelfs beargumenteren dat die zorgplicht juist des te zwaarder ging gelden
WaanzinnigIk ben blij dat ook voor mij Rompelberg & Ruiter aan het werk zijn en zie de uitspraak met vertrouwen tegemoet. Die stond eerst voor 3 oktober op de rol en nu opnieuw voor 7 november.
Meeloper, wat jij wil en wat jij vind..Over meeloper martinvdm zullen we het maar helemaal niet hebben, die wenst alleen het vuurtje nog wat op te stoken.