LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mafe
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mar 2006 22:45

Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door mafe »

Ik wil een nieuwe stofzuiger kopen, kan ik het beste eentje kopen met stofzak of zijn die zonder stofzak ook goed? Zo ja, welke zijn het beste?
Ik wil er niet meer aan uit geven dan 150 euro.

Alvast bedankt voor jullie reacties

IkWilbert
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 sep 2007 21:17

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door IkWilbert »

Miele en Dyson staan goed bekend... ik weet alleen niet of dit binnen het budget vallen.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door hharteman »

Miele cat and dog is super, maar valt niet in je budget.
Misschien kun je beter even bij www.kieskeurig.nl kijken wat in je budget past en goede recensies heeft.

scandic
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2007 08:45

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door scandic »

Ik heb een hele goedkope bij kijkshop gekocht. Een bestron van 19 euro. Heb hem nu twee jaar en hij is de beste die ik ooit gehad heb. Heeft nog bijna niet aan zuigkracht verloren. Welliswaar gewoon met stofzuigerzak. Het is een klein modelletje, weegt weinig. Maar doet het 10x beter dan mijn grote 'goede' stofzuiger.

fj
Berichten: 74
Lid geworden op: 19 mar 2006 13:39

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door fj »

nou zo'n bestron had ik bij de bouw van het huis ook gekocht voor bouwstof op te zuigen.
wat een waardeloos ding :evil: :evil: :evil:

voor normaal huishoudelijk gebruik heb ik een miele en dat is top.

Ik zou absoluut voor miele gaan.
Cats and dogs is leuk als je vloerbedekking hebt, maar voor laminaat of houten vloer gebruik je toch het gewone mondstuk.

veel succes,

mafe
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mar 2006 22:45

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door mafe »

Ik heb nergens geen vloerbedekking, beneden hebben we tegels en boven vinyl.
Denk dat ik toch maar weer voor een Miele ga, toch weer gewoon met stofzak.
Trouwens, bij de Action hebben ze ook zakken voor in de Miele en die zijn niet zo duur!!

Vast bedankt voor jullie reacties

boorn
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 jun 2005 22:10

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door boorn »

Wij hebben sinds een jaar een Miele, speciaal voor gladde vloeren (tegels, laminaat en parket). Het is net of hij over de vloer zweeft. Stofzuigen is nu geen belasting meer voor mijn rug, wat ik eerder wel had.

Toolboy

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door Toolboy »

Als u iets meer uitgeeft,Koop een Henry of James van numatic.
Deze worden ook door veel profs gebruikt.
Prima zuigkracht,enorme inhoud en een zeer groot bereik,Daarnaast ook nog eens erg stil.

T

Alv
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2007 10:36

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door Alv »

'k Heb een maand geleden een Siemens VS06G gekocht en die bevalt geweldig. Hij kost EUR 109,00 bij BCC. Kijk ook even op kieskeurig.nl

Vriendelijke groet,
Alv

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Goedkope stofzuiger.

Vraagt iemand naar een goedkope stofzuiger komen daar antwoorden die ik niet begrijpen kan.

De keuze is immers simpel?
Er zijn voldoende typen en merken stofzuigers nog waarin een standaard stofzuigerzak in past zoals Philips/Ruton e.d.
En dus in elke electrowinkel staat er wel 1 van een bekend merk en binnen het budget dat u noemt.

Vraag gewoon: "Hoe lang kan die mee?" en laat die verwachte tijd ook op de koopbon zetten!

Meestal gaat er bij een klein huishouden zo'n ding vele,vele jaren mee maar mocht dit toevallig niet zo zijn dan zijn reparatiekosten na een fabrieksgarantie naar rato van de opgegeven levensduur van de desbetreffende stofzuiger.

Stal dat op de bon komt te staan dat de levensduur volgens de verkoper 10 jaar is en hij gaat na 6 jaar stuk dan bent u 6/10 van de reparatieprijs verschuldigd.
Laat u deze raad na dan is een eventuele reparatie voor de volle 100% voor uw rekening.

Bovendien geeft dit ook aan hoeveel vertrouwen een verkoper heeft in het aan u te verkopen merk.

Grootvader

boorn
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 jun 2005 22:10

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door boorn »

@kanovaarder

Lees eerst even waar de topic-starter mee opende: een stofzuiger tot 150 euro. Iets verder zegt diezelfde topic-starter: Ik denk dat ik voor een Miele ga. Topic-starter heeft het over gladde vloeren en ik reageer daarop.
Voorts komen daar antwoorden op die U niet begrijpt, want U leest: vraagt iemand naar "een goedkope stofzuiger". Waar staat dat? U doet net of wij onnozele simpele zielen zijn die reageren op vragen die er niet staan. Langzamerhand zouden we haast bang worden om hier reacties te geven omdat er anderen reageren die het schijnbaar altijd beter weten.
U schrijft: de keuze is immers simpel. Maar simpel lezen is, ook voor U, blijkbaar moeilijk.
Maarja er zijn ergere dingen op de wereld, dus ik zal me er verder niet mee bemoeien.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door D1RK »

op de website van www.bestsellers.eu kunt U onder de huishoudelijke apparaten zien dat er 3x een miele stofzuiger leverbaar is vanaf €126,- ex verwijderingsbijdrage en verzendkosten, dus afgehaald zelfs een Miele onder de €150,- die gevraagt werd.
Die van €130,- kan natuurlijk ook, dus die NR 4 die precies €150,- is er niet meer onder....
En Action heeft inderdaat thans nog Miele zakken, erg voordelig dus hamsteren want of ze te koop blijven???

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door kanovaarder »

aan lezers stofzuigertopic.

Ik trek hierbij het boetekleed aan.
Immers, in mijn gedachte zat ik als ouwe l*l nog even in het guldentijdperk en in guldens gerekend koopt men nu eenmaal geen Miele.

Maar goed, er zijn ergere zaken.
't Wordt in ieder geval een mooi weekend voor een boswandeling.

Grootvader

dees
Berichten: 56
Lid geworden op: 17 sep 2005 19:47

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door dees »

Je kun nu bij it's een Miele stofzuiger (1800 watt) kopen voor 139,00 euro.
Ik zou gaan voor Miele. :lol:

TanteEls
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2007 22:53

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door TanteEls »

Ik ben zeer tevreden over mijn Miele Black Pearl stofzuiger. Toen mijn vorige defect ging, heb ik ook een stofzakloze overwogen. Maar je leest daar heel verschillende verhalen over. Dus toch maar voor een zuiger met zak gekozen.
Hij is wel iets duurder dan jouw bugdet, in een gewone winkel dan, maar wanneer je hem via het internet koopt scheelt het maar een tientje.
Een vriendin van met maakte me attent op een internetwinkel waar zij al vaker iets had gekocht en waar ze heel tevreden over was. Ik was wat huiverig voor kopen via internet, maar omdat ik in een fase zat waarin zo´n beetje alles stuk ging in mijn huis, heb ik het vorig jaar toch maar eens geprobeerd met het kopen van een wasmachine. Dat ging zo goed dat ik er sindsdien alles heb gekocht. Ik kan je die winkel, http://www.bestsellers.eu echt aanbevelen.
Ik hoop je hiermee een goede tip te hebben gegeven. Succes met de keuze!

BMS.Purmerend

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Ik lees hier en bijna overall op dit forum verkeerd wordt gelezen.
Misschien kan de schrijver hieraan ook iets bijleveren door beter en korter te omschrijven wat zijn / haar bedoeling is van zijn vraag.
Telkens lees je een verwijd dat je beter moet lezen.
De topic gaat hierdoor verlorren.
Indien men een goedkopen stofzuiger wil kan hij / zij beter naar een postorde bedrijf gaan.
Of naar een bouwmarkt die ook fietsen verkoopt.
Garantie?
Kwaliteit?
Levensduur?

Ayla

Re: Ik wil een nieuwe stofzuiger, wie heeft goede raad??

Ongelezen bericht door Ayla »


Geplaatst op 11 Okt 2007 20:58 door mafe


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb nergens geen vloerbedekking, beneden hebben we tegels en boven vinyl.
Denk dat ik toch maar weer voor een Miele ga, toch weer gewoon met stofzak.
Trouwens, bij de Action hebben ze ook zakken voor in de Miele en die zijn niet zo duur!!

Vast bedankt voor jullie reacties
Ik heb ook overl tegels 2 honden en een kat en ik zweer bij miele ik kan me niet herinderen ooit een ander merk gehad te hebben erg fijn


sucses ayla

Gesloten