LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marktplaats verwijderd mijn advertentie's

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
amneris
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 sep 2007 11:44

Marktplaats verwijderd mijn advertentie's

Ongelezen bericht door amneris »

Hallo,

Ik ben al de hele dag bezig met iemand van de help-deskmedewerker.
Er zou geklaagd zijn dat mijn advertentie's dubbel zouden staan.
Ik had er 1 staan bij algemeen accesoires en 1 bij uiterlijke verzorging.

De rede waarom ik daar mijn advertentie's geplaatst heb was omdat ik modellen zoek voor mijn opleiding kapper.

Nu komt het dus dat ik de eerste keer mijn advertentie gewoon weer terug geplaatst heb en daar na werd ie weer verwijderd door de zelfde help-deskmedewerker van marktplaats.
Ik heb daarna nog 1 maal er terug op gezet en weer werd ie eraf gehaald ook weer door de zelfde persoon van marktplaats.
Toen heb ik zelf weer een nieuwe erop gezet en de oude verwijderd,
en wat blijkt... meneer van de help-desk heeft hem verwijderd en mijn account geblokt omdat volgens hem er 2 advertentie's stonden in uiterlijke verzorging wat dus niet zo was. Er stond er maar 1 in.
En dat kan ik dus nu mooi niet meer bewijzen omdat deze hem elke keer verwijderde.
Dit kan toch niet zomaar?? Of wel.

Ik heb hem weer gemaild met dat ik wil hebben dat hij mijn account deblokt en ik gewoon weer een advertentie kan plaatsen.
Dit is van de zotten gewoon.

Wat moet ik hier nou mee aan?
Ik wil dus ook weten hoe ik erachter kan komen wie zijn manager is of zijn baas. Want dit laat ik er niet bij zitten.

amneris
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 sep 2007 11:44

Re: Marktplaats verwijderd mijn advertentie's

Ongelezen bericht door amneris »

Ja dat weet ik dus nu wel,
Maar er kloppen heel veel dingen niet.
Ik heb alle mailtjes bewaard van deze help-deskmedewerker.
En ik heb zelf een advertentie verwijderd ook daar heb ik de mail nog van. En dan komt er iemand die bij Mp werkt die durft te zeggen dat er 2 stonden terwijl ik er zelf 1 heb verwijderd en boem mijn account is geblokt. Is ook niet eerlijk he.
Ik heb hem een mail gestuurd met dat ik een nieuwe ging plaatsen in uiterlijke verzorging om dat het daar beter staat dan in algemeen accessoires. En heb hem er bij vermeld dat de andere zelf door mij verwijderd. Dan snap ik niet dat het nodig is om mijn account te blokken. Als ze even hadden gewacht dan hadden ze kunnen zien dat ik hem zelf verwijderd had, maar meneer zat er gewoon blijkbaar boven op om mijn account te blokken want dit ging veel te snel.

En ik heb de regeltjes inderdaad niet gelezen.
En ik snap dat er regels zijn, maar het is nu meer een principe kwestie geworden.

ST

Re: Marktplaats verwijderd mijn advertentie's

Ongelezen bericht door ST »

Dan staat hij zoals eerder gezegd dubbel.

Ik had bij een tas *chanel*marc jacobs* in de titel gezet, omdat hij ook quilted is, en chanel/MJ hebben ook quilted tassen (de MJ stam bag bv), werd hij gedeactiveerd om foutieve inhoud.
En eens had ik in een advertentie gezet van 'Bij BOL.com kosten ze zoveel+zoveel dus duurder' , kreeg ik een mail dat hij gedeactiveerd was en voor 9 euro mocht ik een site erbij zetten. Ik veranderd naar BOL, toen was het wel goed. :roll:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Marktplaats verwijderd mijn advertentie's

Ongelezen bericht door D1RK »

Onder meerdere Accounts kun je via Wifi van buren dus ook verschillende IP nummers en diverse G mail adressen wel meerdere plaatsen, zo verkoop ik al jarenlang diverse dingen, en niemand die ooit klaagde.

Wel steeds je naam en tekst aanpassen zodat het niet zichtbaar word.

Gesloten