LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe provider

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
19lukas45

Nieuwe provider

Ongelezen bericht door 19lukas45 »

Ik ben overgestapt van Tele2 naar HetNet. Van te voren de voorwaarden
doorgelezen.Ook nog telefonisch contact gehad vwb de kosten van het modem. Door de klantenservice van HetNet werd medegedeeld dat ik een modem zou ontvangen via KPN. Tevens zou ik de kosten van het modem (€ 79,00) aan KPN moeten betalen en vervolgens zou ik dit bedrag van HetNet terug ontvangen. Na ontvangst van het modem en betaling hiervan aan KPN, ontving ik een factuur van HetNet. Hierin stond vermeld dat ik in plaats van € 79,00 maar € 50,00 op mijn rekening zou worden gestort. Aangezien dit volgens mij niet klopte heb ik via de mail contact gezocht met HetNet. Hierop kreeg ik het volgende antwoord: Aangezien ik een ISP Hopper was kreeg ik niet het volledige bedrag maar een bedrag van € 50,00 op mijn rekening gestort. Hierop nogmaals om uitleg gevraagd, aangezien ik hierover in de voorwaarden als in de reclame geen enkele regeling kon vinden. HetNet deelde mij mede dat een ISP Hopper iemand is die met ADSL van de ene provider overstapt naar een andere provider.
Wie kan mij met het bovenstaande verder helpen?

Beartjes

Re: Nieuwe provider

Ongelezen bericht door Beartjes »

Als er niet in de algemene voorwaarden of elders op de site staat vermeld dat je niet mag hoppen, dan moet volgens mij KPN gewoon de hele modem vergoeden.
Trouwens, van dat hoppen, roept niet heel Nederland (ook de consumentenbond) dat je makkelijker moet kunnen switchen van de ene naar de andere provider?
Valt dan zulke voorwaarden daar ook niet onder?
Want de klant mag toch nooit de dupe worden van veranderen van provider?
Al hop je elk jaar naar een andere toe!

Gesloten