| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]MAREXA cq ACCUPLAZA [/b] OPLICHTERIJ of ONDESKUNDIGHEID
[b]MAREXA cq ACCUPLAZA [/b] OPLICHTERIJ of ONDESKUNDIGHEID
Geloof het of niet! Eergisteren ging ik op zoek naar een wasmachineonderdeel en kwam op de site van MAREXA c.q. ACCUPLAZA.
Ik vul de gegevens in op het formulier van de site en verstuur die. Ik koos voor "vooruit betalen, zonder rembours kosten".
Krijg ik een mail terug van Marexa met de vraag om welk onderdeel het precies gaat en of ik dat precies wilde uitzoeken. De volgende dag weer een mail, dat de bestelling geplaatst is, maar dat ik nog niet betaald heb. Ik stuur gelijk een mail of ze de "bestelling willen aanhouden", omdat ik nog bezig was met uitzoeken en dat ik daarom ook nog niet kan betalen.
Hierna word ik zo goed als gebombardeerd met mailtjes(zo ervaar ik het tenminste, als men mij niet eens de kans geeft om iets rustig uit te zoeken), let wel, er is dan amper een dag of anderhalf verstreken,
Deze mailtjes lijken allemaal langs elkaar heen te worden verzonden, want dan is er weer een, dat ik nog niet betaald heb, en dan weer eentje dat de bestelling niet verzonden kan worden zonder de "quote: VOLLEDIGE" gegevens.
Wie schetst mijn vebazing, wanneer ik vanmiddag thuis kom, is er weer een mail, dat de bestelling verzonden is, inclusief rembourskosten.
Ik ben ziedend en stuur ze een boze mail terug. Hun antwoord?
"U heeft dit zelf besteld met uw eigen ip
adres, , incasso en ADMIN Marexa verzorgd de afhandeling. de bestelling is gedaan op de site www.accuplaza.nl,
derhalve gaan wij tot incaso over. Speciaal door u bestelde goederen kunnen niet geannullerd en dieen betaald te worden."
Ik ben een brief aan het schrijven, om ze er nogmaals (op een rustige manier) op te wijzen dat ze fout zijn en dat ik de bestelling helemaal niet wil.
Graag jullie advies/mening.
Ik vul de gegevens in op het formulier van de site en verstuur die. Ik koos voor "vooruit betalen, zonder rembours kosten".
Krijg ik een mail terug van Marexa met de vraag om welk onderdeel het precies gaat en of ik dat precies wilde uitzoeken. De volgende dag weer een mail, dat de bestelling geplaatst is, maar dat ik nog niet betaald heb. Ik stuur gelijk een mail of ze de "bestelling willen aanhouden", omdat ik nog bezig was met uitzoeken en dat ik daarom ook nog niet kan betalen.
Hierna word ik zo goed als gebombardeerd met mailtjes(zo ervaar ik het tenminste, als men mij niet eens de kans geeft om iets rustig uit te zoeken), let wel, er is dan amper een dag of anderhalf verstreken,
Deze mailtjes lijken allemaal langs elkaar heen te worden verzonden, want dan is er weer een, dat ik nog niet betaald heb, en dan weer eentje dat de bestelling niet verzonden kan worden zonder de "quote: VOLLEDIGE" gegevens.
Wie schetst mijn vebazing, wanneer ik vanmiddag thuis kom, is er weer een mail, dat de bestelling verzonden is, inclusief rembourskosten.
Ik ben ziedend en stuur ze een boze mail terug. Hun antwoord?
"U heeft dit zelf besteld met uw eigen ip
adres, , incasso en ADMIN Marexa verzorgd de afhandeling. de bestelling is gedaan op de site www.accuplaza.nl,
derhalve gaan wij tot incaso over. Speciaal door u bestelde goederen kunnen niet geannullerd en dieen betaald te worden."
Ik ben een brief aan het schrijven, om ze er nogmaals (op een rustige manier) op te wijzen dat ze fout zijn en dat ik de bestelling helemaal niet wil.
Graag jullie advies/mening.
-
kanovaarder
Re: [b]MAREXA cq ACCUPLAZA [/b] OPLICHTERIJ of ONDESKUNDIGHEID
Een onderdeel kopen op afstand.
Een zeer ongewone en een absoluut onacceptabel bericht van deze internet"winkel".
En ook nog eens volkomen onwettig.
Immers, pas als u het onderdeel in huis heeft is er sprake van een koop, maar wel een koop op afstand waarbij u het recht heeft om het onderdeel zonder enige verdere verklaring terug te sturen binnen die 7 dagen die de wet heeft omschreven.
Ook heeft u dan in dit geval gewoon recht op teruggave van het reeds betaalde.
Ongetwijfeld zal weer hier de juiste wetstekst(en) worden aangehaald waarmee u die "winkel"om de oren kan slaan.
Gaat dit in de naaste toekomst verdere problemen opleveren zoals het niet teruggeven van het geld, kom dan eens terug.
En........ geen normaal e-mail antwoord? Dan een aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin u weer wijst op de consumentenwetgeving en dat alle kosten verbonden aan het terugkrijgen van het reeds betaalde op die "winkel"verhaald zal worden.
Grootvader
PS. ZORG ER WEL VOOR DAT U EEN BEWIJS VAN TERUGZENDING HEEFT!!
Geef zo'n "winkel"niet de gelegenheid om te zeggen dat ze niets
ontvangen hebben!!!
Een zeer ongewone en een absoluut onacceptabel bericht van deze internet"winkel".
En ook nog eens volkomen onwettig.
Immers, pas als u het onderdeel in huis heeft is er sprake van een koop, maar wel een koop op afstand waarbij u het recht heeft om het onderdeel zonder enige verdere verklaring terug te sturen binnen die 7 dagen die de wet heeft omschreven.
Ook heeft u dan in dit geval gewoon recht op teruggave van het reeds betaalde.
Ongetwijfeld zal weer hier de juiste wetstekst(en) worden aangehaald waarmee u die "winkel"om de oren kan slaan.
Gaat dit in de naaste toekomst verdere problemen opleveren zoals het niet teruggeven van het geld, kom dan eens terug.
En........ geen normaal e-mail antwoord? Dan een aangetekende brief met bericht van ontvangst waarin u weer wijst op de consumentenwetgeving en dat alle kosten verbonden aan het terugkrijgen van het reeds betaalde op die "winkel"verhaald zal worden.
Grootvader
PS. ZORG ER WEL VOOR DAT U EEN BEWIJS VAN TERUGZENDING HEEFT!!
Geef zo'n "winkel"niet de gelegenheid om te zeggen dat ze niets
ontvangen hebben!!!
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 21 aug 2007 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had nog niet betaald, hoor. Alleen op het formulier aangegeven dat ik vooruit wilde betalen, en zonder rembours kosten.
Dus eigenlijk sturen ze mij een kadootje.....was er maar een wet, die zei dat ik het onderdeel kon houden, want zij zijn, ondanks mijn uitdrukkelijk verzoek en geen vooruitbetaling, toch tot zenden overgegaan.
Dus eigenlijk sturen ze mij een kadootje.....was er maar een wet, die zei dat ik het onderdeel kon houden, want zij zijn, ondanks mijn uitdrukkelijk verzoek en geen vooruitbetaling, toch tot zenden overgegaan.
-
kanovaarder
geen ongevraagd ontvangen poststuk in dit geval.
In dit geval adviseer ik u om dit onderdeel wel terug te sturen als het niet het juiste onderdeel is wat u nodig heeft.
Is het wel het juiste onderdeel dan gewoon die grote bek negeren en het bedrag overmaken aan diegene met wie u uiteindelijk een overeenkomst heeft.
Al het andere kunt u gewoon negeren.
Immers, er lopen wel meer vreemde figuren op moeder aarde.
Welterusten.
Grootvader
In dit geval adviseer ik u om dit onderdeel wel terug te sturen als het niet het juiste onderdeel is wat u nodig heeft.
Is het wel het juiste onderdeel dan gewoon die grote bek negeren en het bedrag overmaken aan diegene met wie u uiteindelijk een overeenkomst heeft.
Al het andere kunt u gewoon negeren.
Immers, er lopen wel meer vreemde figuren op moeder aarde.
Welterusten.
Grootvader
Goeiemorgen Grootvader,
Ik snap niet zo goed wat u bedoelt, want ik had gevraagd om de bestelling aan te houden, omdat ik nog bezig was om uit te zoeken wat het onderdeel was.
Hier zijn enkele van de reakties van Marexa:
En als laatste de aanslag, want dit is voor mij pure terreur, binnen 2 dagen, al deze mails van hun kant:
Gaarne advies. Alvast bedankt.
[/quote]
Ik snap niet zo goed wat u bedoelt, want ik had gevraagd om de bestelling aan te houden, omdat ik nog bezig was om uit te zoeken wat het onderdeel was.
Hier zijn enkele van de reakties van Marexa:
Hierna krijg ik een een volgende mail:Als betaalwijze koos u voor vooruit-betalen. Helaas hebben wij tot op heden nog geen betaling van u mogen ontvangen, en uw bestelling dus nog niet kunnen versturen. Indien u naar uw mening al heeft betaald, verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Ook als u een andere betaalwijze (b.v. rembours) wenst . U kunt daarvoor eenvoudig op deze e-mail antwoorden. Anders verzoeken wij u, de betaling te voldoen naar rekeningnummer
Mijn antwoord hierop:is het mogelijk ook het pnc nummer nog te vermelden,
> Op bovenstaande link ziet u hoe deze te vinden.
> Heeft u het over het zeepbakje, de grote deur? filter klepje?
> kunt u aangeven waar uw deurklepje zit?
En van marexa:Hallo,
Dit moet ik nog even uitzoeken, dus ik kan ook nog niet betalen. Gelieve bestelling even aan te houden.
Weer een volgende mail van marexa:Zonder de juiste gegevens kunnen wij het niet op de tekening voor u uitzoeken
Op de link staat hoe u het kan vinden,
wij kunnen geen oude eail bewaren hier,
u gelieve uw verzoek voor het juiste bestelnummer opnieuw later te doen , met de VOLLEDIGE gegevens
en omschrijving van wat u nu precies zoekt.
Daarna weer van marexa een mail zoals de eerste (zie boven)Wat wordt er bedoeld met 'deurklepje'>> zie tekening (See attached file: 1180110_ENG.png) Kunt u op de tekening nazien , op welk positienummer uw onderdeel zit,dan kunnen wij u het juiste bestelnummer opgeven
En als laatste de aanslag, want dit is voor mij pure terreur, binnen 2 dagen, al deze mails van hun kant:
Ik kan me niet voorstellen, dat ik hier iets fout heb gedaan.Wij hebben uw bestelling van 18.08.2007 13:00 uur met rekeningnummer ESHOP 2715-N0 zojuist (21.08.2007 11:10 uur) aan de post meegegeven. Het pakketnummer (barcode) is: 3SAS000011733. De status van uw zending kunt u vanaf morgen nazien op: http://www.tntpost.nl/zakelijk/site/zoe ... ode=2253LA Betaling per rembours De volgende artikelen zijn verzonden: 1x art.nr. 5318074 - "C00075323__HANDGREEP_DEUR_KOMPLEET" a 8,32 EURVerzendkosten bedragen 14,00 EUR. (evt. + € 4,50 rembourskosten). Het totaalbedrag is 22,31 EUR.
Wat als het pakket niet kan worden afgeleverd?Indien u niet thuis bent, wordt meestal de bestelling bij de buren afgegeven. Uw complete bestelling is nu verwerkt. Uw koopovereenkomst is middels deze email bevestigd.Informatie over het bestellen in onze e-shop en onze algemene leveringsvoorwaarden vindt u hier: www.accuplaza.nl
Gaarne advies. Alvast bedankt.
[/quote]
-
kanovaarder
Onderdeel bestelling.
Sorry dat ik ik nu niet e.e.a. begrijp maar gewoonlijk.....
Zoekt men op dit internet met de naam van het product, het type + typenummer en eventueel het fabrieksnummer.
Vaak krijgt men dan de desbetreffende 3D-tekening van dat product waar ook de onderdeelnummers worden aangegeven.
(het meest uitgebreide)
Weet men alleen naam,type + de nummers van het apparaat dan zou een beetje winkel zelf al moeten weten aan de hand van de boeken die men daar zou moeten hebben wat men als consument bedoeld en daarvoor het onderdeelnummer moeten kunnen vinden.
Ik vermoed in dit geval een nieuw "bedrijf" dat nerveus probeert om duidelijkheid te krijgen over dit gevraagde onderdeel waardoor u wordt overspoeld met onnodige verdere informatie.
In een e-mail naar hun toe kunt u aangeven dat u dat bedrijf voldoende heeft ingelicht.
(indien het onderdeelnummer door uzelf is gevonden in de 3D-tekening) dit onderdeelnummer aangeven.
Dat u alleen verzoekt om te melden of dat onderdeel "op voorraad"is en zo ja dat u verwacht dit onderdeel binnen een x-aantal dagen bezorgd te krijgen na betaling.
Tenslotte meld u dat u alleen uw vragen kort beantwoord wil zien en verder geen onnodige e-mails wenst te ontvangen.
Dat u van uw betaling een copie zult maken en dit ook per e-mail zal verzenden waarna u weer kort en zakelijk een e-mailtje wenst te ontvangen of de betaling is verwerkt en of het onderdeel is verzonden.
Gezien de ervaringen op dit forum is het belangrijk dat u een termijn stelt en aangeeft dat bij overschrijding van deze termijn u de koopovereenkomst als niet gemaakt beschouwd en het inmiddels wel overgemaakt bedrag volledig terug wil zien op uw rekening.
Een lang verhaal mijnerzijds maar uw e-mails kunnen kort en zakelijk worden gehouden.
Wanneer u moeite heeft met het vinden van het juiste onderdeelnummer dan kunt u ook hier die gegevens van de machine plaatsen.
Er zijn mensen op dit forum die kennelijk in die sektor werken en meer weten van wasmachines dan ondergetekende.
Een kopie van uw bankafschrift (mits u internetbankieren gebruikt) maakt u eenvoudig met Alt-Printscreen en Plakken in een tekstverwerker waarna u weer met kopieeren- Plakken dit in uw e-mail als bijlage meestuurd.
Samenvattend:nogmaals naam,type en nummers die U kunt achterhalen.
Meedelen dat u alleen wil weten of het onderdeel in voorrad is.
Dat u een en ander afgehandeld wil zien binnen x aantal dagen en bij overschrijding uw order annuleert.
Dat u alleen een kort e-mailbericht verwacht over het wel of niet aanwezig zijn van dat onderdeel en zo dit besteld moet worden wat de uiterste termijn zou zijn dat dit onderdeel bij hun binnen is.
Dat u na hun e-mail zal berichten dat (indien op voorraad) wanneer u het bedrag heeft overgemaakt + een afschrift van de afschrijving.
Indien niet op voorraad die gestelde termijn.
Grootvader
Sorry dat ik ik nu niet e.e.a. begrijp maar gewoonlijk.....
Zoekt men op dit internet met de naam van het product, het type + typenummer en eventueel het fabrieksnummer.
Vaak krijgt men dan de desbetreffende 3D-tekening van dat product waar ook de onderdeelnummers worden aangegeven.
(het meest uitgebreide)
Weet men alleen naam,type + de nummers van het apparaat dan zou een beetje winkel zelf al moeten weten aan de hand van de boeken die men daar zou moeten hebben wat men als consument bedoeld en daarvoor het onderdeelnummer moeten kunnen vinden.
Ik vermoed in dit geval een nieuw "bedrijf" dat nerveus probeert om duidelijkheid te krijgen over dit gevraagde onderdeel waardoor u wordt overspoeld met onnodige verdere informatie.
In een e-mail naar hun toe kunt u aangeven dat u dat bedrijf voldoende heeft ingelicht.
(indien het onderdeelnummer door uzelf is gevonden in de 3D-tekening) dit onderdeelnummer aangeven.
Dat u alleen verzoekt om te melden of dat onderdeel "op voorraad"is en zo ja dat u verwacht dit onderdeel binnen een x-aantal dagen bezorgd te krijgen na betaling.
Tenslotte meld u dat u alleen uw vragen kort beantwoord wil zien en verder geen onnodige e-mails wenst te ontvangen.
Dat u van uw betaling een copie zult maken en dit ook per e-mail zal verzenden waarna u weer kort en zakelijk een e-mailtje wenst te ontvangen of de betaling is verwerkt en of het onderdeel is verzonden.
Gezien de ervaringen op dit forum is het belangrijk dat u een termijn stelt en aangeeft dat bij overschrijding van deze termijn u de koopovereenkomst als niet gemaakt beschouwd en het inmiddels wel overgemaakt bedrag volledig terug wil zien op uw rekening.
Een lang verhaal mijnerzijds maar uw e-mails kunnen kort en zakelijk worden gehouden.
Wanneer u moeite heeft met het vinden van het juiste onderdeelnummer dan kunt u ook hier die gegevens van de machine plaatsen.
Er zijn mensen op dit forum die kennelijk in die sektor werken en meer weten van wasmachines dan ondergetekende.
Een kopie van uw bankafschrift (mits u internetbankieren gebruikt) maakt u eenvoudig met Alt-Printscreen en Plakken in een tekstverwerker waarna u weer met kopieeren- Plakken dit in uw e-mail als bijlage meestuurd.
Samenvattend:nogmaals naam,type en nummers die U kunt achterhalen.
Meedelen dat u alleen wil weten of het onderdeel in voorrad is.
Dat u een en ander afgehandeld wil zien binnen x aantal dagen en bij overschrijding uw order annuleert.
Dat u alleen een kort e-mailbericht verwacht over het wel of niet aanwezig zijn van dat onderdeel en zo dit besteld moet worden wat de uiterste termijn zou zijn dat dit onderdeel bij hun binnen is.
Dat u na hun e-mail zal berichten dat (indien op voorraad) wanneer u het bedrag heeft overgemaakt + een afschrift van de afschrijving.
Indien niet op voorraad die gestelde termijn.
Grootvader
Als ik het allemaal zo lees denk ik dat er van oplichterij geen sprake is, maar dat dit bedrijf wel behoorlijk aan het klungelen is. Ik zou dus gewoon even afwachten wat er nu precies gaat gebeuren, want ik denk ook dat er nu bij dat bedrijf verschillende mensen zich bezighouden met jouw zaak. En dan krijg je altijd verwarring, want wie heeft wat nu precies toegezegd? Zorg ervoor dat je één contactpersoon daar krijgt, zodat het niet allemaal over meerdere schijven gaat.
Kijk dus even wat je nu precies geleverd krijgt en of je daadwerkelijk aan de postbode moet betalen. Als het laatste het geval is, weiger het pakket dan aan te nemen omdat je daar niet om hebt gevraagd.
In ieder geval is er één positief puntje in vergelijking met sommige andere bedrijven... ze reageren in ieder geval wel snel
.
Succes!
Kijk dus even wat je nu precies geleverd krijgt en of je daadwerkelijk aan de postbode moet betalen. Als het laatste het geval is, weiger het pakket dan aan te nemen omdat je daar niet om hebt gevraagd.
In ieder geval is er één positief puntje in vergelijking met sommige andere bedrijven... ze reageren in ieder geval wel snel
Succes!
Nou, moe van MAREXA, ze stuurden me een soort dreigbrief, dat ze niets [/quote]meer met mij te maken wilden hebben
......(wat een lacher), ben ik uiteindelijk gewoon bij de HANDYMAN in Leiderdorp binnengelopen. Voor 14,95 had ik mijn klepje, evenveel als artikel + zendkosten bij de goedkoopste aanbieder via internet, voorzover ik had kunnen uitzoeken, tenminste.
Geen gedoe met misverstanden via internet of terugbezorgen, etc. en ik vraag me af hoeveel voordelen "kopen via internet" nou echt heeft.
Enfin, bedankt voor alle tips, Allemaal.
Zoals u verteld is het volgens mij ook , Oplichters !
Heb artikel wel ontvangen na vooruit te hebben betaald en nogmaals betaald onder rembours.
Nu 2 maanden later nog niets terug ontvangen en mail wordt niet meer beantwoord.
Tel.wordt niet opgenomen en kost mij geld wat mogelijk aan hun kant wordt ontvangen .
GEEN ZAKEN DOEN met ACCUPLAZA .
Heb artikel wel ontvangen na vooruit te hebben betaald en nogmaals betaald onder rembours.
Nu 2 maanden later nog niets terug ontvangen en mail wordt niet meer beantwoord.
Tel.wordt niet opgenomen en kost mij geld wat mogelijk aan hun kant wordt ontvangen .
GEEN ZAKEN DOEN met ACCUPLAZA .
Denk dat dit een beetje doorgeschoten is,
Zie dat iemand laat uitzoeken welk onderdeel nodig is ,
vervolgens betaald men niet en krijgt met het onderdeel
onder rembours, nu is iedereen vrij dat niet aan te nemen.
Zie dat men het onderdeel niet meer nodig heeft
Nu is het wel vreemd dat men zich zo druk maakt over een onderdeel
dat nooit is betaald,en heeft men het zonder betaling toch thuis gekregen dan is het dus niet juist het onderdeel NIET terug te sturen.
Ook is het dom om bij een verschil van mening zoveel email te zenden,
waarschijnlijk met weinig informatie zodat het bedrijf er niet mee kan.
Stuur bij een groot probleem altijd een aangetekende schrijven naar het
bedrijf, dat is rechtsgeldig.
Zie ook dat dit bedrijf steeds antwoord met vragen per mail,
kennelijk wil men de klanten WEL helpen, maar zijn deze personen hier
een beetje doorgeschoten en maken van niet veel, teminste dat proberen ze, zielige mensen kennelijk niet te doen geen werk
een beetje in de war om weinig...
Bovendien kun je ALLE bestellingen binnen 7 dagen terug sturen , dat staat in de wet.
Zie dat iemand laat uitzoeken welk onderdeel nodig is ,
vervolgens betaald men niet en krijgt met het onderdeel
onder rembours, nu is iedereen vrij dat niet aan te nemen.
Zie dat men het onderdeel niet meer nodig heeft
Nu is het wel vreemd dat men zich zo druk maakt over een onderdeel
dat nooit is betaald,en heeft men het zonder betaling toch thuis gekregen dan is het dus niet juist het onderdeel NIET terug te sturen.
Ook is het dom om bij een verschil van mening zoveel email te zenden,
waarschijnlijk met weinig informatie zodat het bedrijf er niet mee kan.
Stuur bij een groot probleem altijd een aangetekende schrijven naar het
bedrijf, dat is rechtsgeldig.
Zie ook dat dit bedrijf steeds antwoord met vragen per mail,
kennelijk wil men de klanten WEL helpen, maar zijn deze personen hier
een beetje doorgeschoten en maken van niet veel, teminste dat proberen ze, zielige mensen kennelijk niet te doen geen werk
een beetje in de war om weinig...
Bovendien kun je ALLE bestellingen binnen 7 dagen terug sturen , dat staat in de wet.
Denk dat de meeste problemen komen door de mensen zelf,
zie dat ze heel veel mail sturen en ook dat een bedrijf
volgens de tekst vleel moeite doet om het juiste onderdeel te vinden,
en dat volgens de tekst hier steeds maar niet door de klant de juiste informatie is gegeven en dat vinden ze lastig, ze hebben notabene
zelf gevraag het uit te zoeken . Het is toch TOP dat dit bedrijf de moeite doet om het juiste ondereeel te leveren, dan spoor je toch niet als klant dat je dat lastig kan vinden.....
Bovendien als je wat niet duidelijk bel dat bedrijf toch gewoon op...of stuur een briefje per post...
kortom ik denk deze mededelingen zijn sterk overtrokken.
en de miscommunicatie zit vooral bij de mensen zelf.
Schrijf bij niet duidelijke zaken en brief of bel ze op.
zie dat ze heel veel mail sturen en ook dat een bedrijf
volgens de tekst vleel moeite doet om het juiste onderdeel te vinden,
en dat volgens de tekst hier steeds maar niet door de klant de juiste informatie is gegeven en dat vinden ze lastig, ze hebben notabene
zelf gevraag het uit te zoeken . Het is toch TOP dat dit bedrijf de moeite doet om het juiste ondereeel te leveren, dan spoor je toch niet als klant dat je dat lastig kan vinden.....
Bovendien als je wat niet duidelijk bel dat bedrijf toch gewoon op...of stuur een briefje per post...
kortom ik denk deze mededelingen zijn sterk overtrokken.
en de miscommunicatie zit vooral bij de mensen zelf.
Schrijf bij niet duidelijke zaken en brief of bel ze op.
Heb zelf nu een manchet besteld voor mijn Miele wasmachine
kon het genakkeijk vinden en het was veel goedkoper als bij Miele zelf,
mijn onderdeel kwam de andere dag al met TNT post, zeer goed verpakt en ook nog zeonder verzendkosten, dus een aanrader bestellen bij www.accuplaza.nl
kon het genakkeijk vinden en het was veel goedkoper als bij Miele zelf,
mijn onderdeel kwam de andere dag al met TNT post, zeer goed verpakt en ook nog zeonder verzendkosten, dus een aanrader bestellen bij www.accuplaza.nl
ik heb onlangs via marexa een temeratuursensor voor mijn Bauknecht vaatwasser besteld en betaald.
een paar dagen later ontvang ik een doosje. tsjonge, nu al. mooi! snel de sensor inbouwen en dan wassen met dat ding, zou je denken.
maar nee. ik trek het doosje open en wat komt er uit?
een geheugenkaart-adaptor van Sony!!!
ik heb dit direkt aan marexa gemeld. de dag erna krijg ik een antwoord dat het uitgezocht zal worden en dat ze kontakt op zullen nemen.
dat was vorige week woensdag. sindsdien hult marexa zich in absoluut stilzwijgen. ik heb vandaag een mail verstuurd waarin ik aangeef dat ik voor het einde van de week een nieuwe sensor geleverd krijg of dat ze kontakt met mij op nemen.
ik heb er een hard hoofd in...
een paar dagen later ontvang ik een doosje. tsjonge, nu al. mooi! snel de sensor inbouwen en dan wassen met dat ding, zou je denken.
maar nee. ik trek het doosje open en wat komt er uit?
een geheugenkaart-adaptor van Sony!!!
ik heb dit direkt aan marexa gemeld. de dag erna krijg ik een antwoord dat het uitgezocht zal worden en dat ze kontakt op zullen nemen.
dat was vorige week woensdag. sindsdien hult marexa zich in absoluut stilzwijgen. ik heb vandaag een mail verstuurd waarin ik aangeef dat ik voor het einde van de week een nieuwe sensor geleverd krijg of dat ze kontakt met mij op nemen.
ik heb er een hard hoofd in...