ik heb in 2004 een keuekn gekocht bij keuken-kampioen in kaarsheuvel . maar het ellende begon al met een kapotte kraan ,
die moesten wij maar zelf op gaan zetten , ik heb een hoop stampei staan maken , en toch kreeg ik me zin . nou dus waterschade moet ik 100 euro gaan betalen voor de expers kosten . nou eindelijk is alles weer in orde gekomen . 13 sept begint weer de ellende , die sukkels van de keukenman op havenweg 30 in waalwijk . hebben toen in 2006 een nieuw keukenblok neer gezet . en alles aan gesloten en meneer de monteur moest weg zat ik daar met de ellende te kijken weer bellen , en jaah meneer , jaah mevrouw er komt vandaag iemand de boel af maken . moet ik verdomme alles eerst zelf voor gaan schieten .
dus weer zit ik met waterschade , en ik heb al 3 kranen van ze gehad .
neeh meneer +mevrouw u zeefje van de sifon lekt . kijk dan verdomme goed . spuit gewoon water uit, oooh ik zal er een ander sifon op zetten ik heb me bus niet bij kan het niet maken zet zelf er maar een op .
en kan ik effe beuren , opdringerig vent . 150 eurie's .
en het lekt nog steeds , jaah zit ik hier tot februari te kijken met de ellende fijn feestagen alvast . neeh de keuken-kampioen en de keukenman lossen niks maar ook niks voor je op , neeh wij sluiten niks aan . ik kreeg een offerte van er wordt aan gesloten en afgesloten .
neeh keuken-kampioen wint op alle fronten ,
jaah keuken -kampioen de prusters op alle fronten .
kijk maar op de site mensen , keuken-kampioen , mandermakers , brugman keukens , piet klerxs , keuken concurrent, en keukenmax
allemaal onder deel van de keukenman mandermakers in waalwijk
keuekenbeheer
havenweg 30
5145 nj waalwijk nrb
kijk maar bij kamer van koop handel
stelletje prutsers , ze zijn met mijn nog niet klaar
dit is verdomme al de 2 xkeer stelletje oplichters heel die keuken mandermakers groep,
houwdoe ....