LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easymatras

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Remko79
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2007 09:57

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Remko79 »

@ Gravedigger: Ik heb hiervoor 6 jaar op een Matras van 350 euro Beterbed gelegen, zonder doorzakken of wat voor problemen dan ook.

Inmiddels is er door Easymatras contact met mij opgenomen, ik hou jullie op de hoogte.

Remko79
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2007 09:57

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Remko79 »

Nou mijn matras is opgehaald en alles is perfect afgehandeld, ik kreeg 2 keuzes, of een nieuw matras of mijn geld terug.
Perfect geregeld dus en een goede afhandeling.

Remko79
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 okt 2007 09:57

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Remko79 »

Wat ze nu hebben geregeld was echt top en me geld terug en omdat ik 2 matrassen heb gehad met een fabrieksfout mocht ik alsnog gratis een matras uitzoeken, dit is pas service, jammer dat ze hier niet meteen mee kwamen want dan had het niet zo hoeven lopen maar de afhandeling voor de rest perfect !!

petje af

meubelboer
Berichten: 26
Lid geworden op: 10 aug 2004 13:33

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door meubelboer »

Je moet toch wel een volslagen idioot zijn om te geloven dat je het 2e matras gratis krijgt. De prijsverschillen tussen 70x170 cm (dat is waarschijnlijk de inkoopprijs + BTW, maar die maat bestelt toch niemand) en 90 x 200 cm is normaal 10 tot 15%, hier heel veel meer....
En tja, een NASAmatras van 578 euro , 2e gratis van merk vaag... Bij mij koop je gewoon een A-merk voor 219,00 per stuk in die kwaliteit, maar dan gegarandeerd zonder kuilvorming.... op het randje, dat is waar deze lieden op opereren, de paar keer dat een klant zeurt lossen ze het netjes op, de meesten hebben niet door dat ze gepakt worden, heel slim? Ik zou zeggen: welterusten, maar koop volgende keer gewoon een MERK matras ipv vage Aziatische of Turkse rommel.

Nesth
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 sep 2007 14:40

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Nesth »

veel matrassen van de zogenaamde merker bevatten turkse of aziatische componenten. Boverdien kunne Europese producenten er ook een behoorlijk een potje van maken. De klant moet rekenen dat hij op elk merkproduct een behoorlijke marketing toeslag betaald. Reclame is nu eenmaal niet gratis.

blib
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2007 21:21

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door blib »

In oktober een twee persoon bed ombouw met twee losse matrassen gekocht bij easymatras in Alkmaar. personeel waren zeer hulpzaam en open, levering en plaatsing van bed heel goed verlopen. (wel iets aan de late kant met bezorgen) Ik slaap nog steeds perfect op deze matrassen.

blib
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 dec 2007 21:21

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door blib »

Was na het lezen op Radar niet zeker van mijn zaak. Maar de aanbieding (boxspring met pocketveer matras) was zeer aantrekkelijk. Ik moet zeggen, binnen 2 weken in huis en we slapen als een roos!

Ringer
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2008 00:14

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Ringer »

Na twee jaar kom ik tot een schokkende ontdekking bij de matrassen die ik via internet bij Easymatras had besteld.
Het gaat om twee latexmastrassen met de extra lange maat van 80x210 cm voor EUR528,--
Sinds 2006 heb ik er prima op geslapen tot ik vandaag de hoezen eraf ritste om ze te wassen.
Toen bleek dat de extra lengte van 10 cm er gewoon aangeplakt is in de vorm van een strook ordinair schuimrubber!
Ze hebben dus gewoon de tijk van een standaardmaat matras open gewerkt, schuimrubber er tegen, hoes erom en klaar.
Een beetje bekocht voel ik me wel, want ik had toch 10 cm extra latex verwacht.

easymatras
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2008 15:07

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door easymatras »

Uit bovenstaande berichten kunt u concluderen dat wij iedere serieuze klacht zorgvuldig behandelen en oplossen.

Wat betreft de klacht van dhr./mevr. Ringer willen wij opmerken dat deze niet bij ons is aangemeld. Ons e-mail adres is: [email protected]. Indien u ons een e-mail stuurt, kunnen wij uw klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Easymatras.nl
Alkmaar

Fransvr
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2009 15:45

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Fransvr »

Wij hadden sinds dat wij besloten een andere matras te kopen Easymatras gevonden via Internet, nadat wij de diverse advertenties hadden bekeken hebben wij besloten EERST naar de showroom in Alkmaar te gaan om daar met eigen ogen te zien en uit te proberen of de aangeboden matrassen voldeden aan de kwaliteit welke wij verwachten. Al gauw kwamen wij tot de conclussie dat men meer aan te bieden had dan de advertensie. Terplaatse hebben wij een voor ons nog beter liggende matrassen aangekocht en daarbij electrisch verstelbare lattenbodem. Later toen wij weer thuis kwamen en nog even verder op Internet zochten naar vergelijkbare aanbiedingen van de met Nasavulling gevoerde matrassen, kwamen wij op enkele zeer negative berichten over deze firma, welke daardoor haast ons hadden gezet tot het cancelen van de order, echter ons contact in de winkel en onze indruk welke wij terplaatse opdeden, gaf ons het gevoel dat bij welk bedrijf je iets koopt, altijd wel mensen zal vinden die om welke reden dan ook teleurgesteld zullen zijn, ik denk dat de methode welke wij hebben gevolgd vele teleurstellingen kan voorkomen. Onze uiteindelijke ervaring is dat Easymatras keurig volgens afspraak en op tijd de waren leverde en het product van zeer goed kwaliteit is en ik denk dat met mij vele ander kopers het hiermee eens zullen zijn echter deze hoor je meestal niet, het zijn vaak alleen die paar helaas op welke manier dan ook teleurgestelden die zich laten zien en horen.
Ik hoop hiermee een ander beeld te mogen geven over het kopen via Internet en dat je je eigen mening niet altijd van anderen moet laten beinvloeden, je kunt hier zelf ook wat mee doen!
Met andere woorden naar onze ervaring is deze firma betrouwbaar en goed voor je portomonnee.

MMarco
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2009 18:03

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door MMarco »

hi, ik wil vragen of iemand bekend is met matrassen van merk Vitalis,

die zag ik bij beter bed en Concord matrassen, heeft iemand ervaring er mee


met vriendelijke groet, Marco

Dibro
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 aug 2009 16:29

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Dibro »

vorige week bij Easy Matras 2 matrassen gekocht. Het betrof hier een pocketveringmatras afgedekt aan beide zijden met 3 cm nasa traagschuim. Ik wilde eigenlijk een M-line iv matras maar vond deze gewoon te duur. Volgens de verkoper was het matras wat zij aanboden beter van kwaliteit dan het M-line matras. Na even even het matras uitproberen, was ik overtuigd en heb ze gekocht. Nu is het zo dat een M-line matras gewoon beter ligt omdat je daar echt voelt dat je op traagschuim ligt en het schuim om je lichaam aansluit. Bij de matrassen van Easy Matras is dit niet het geval, je merkt weinig van het traagschuim. Toch ligt het matras (tot nu toe) uitstekend moet ik zeggen en indien de levensduur goed is, heb ik geen spijt van mijn aankoop. Echter omdat ik meer traagschuim wilde voelen, ben ik naar de zaak in Alkmaar terug gegaan om een traagschuim topper te kopen en die als extra op de matrassen te leggen. Volgens de folder was de dichtheid van het traagschuim van deze topper 75kg/m3 maar bij nadere inspectie bleek het traagschuim absoluut niet aan deze specificaties te voldoen. In de tijk zat een slap stukje traagschuim wat niet eens de helft van die 75 haalde. Toen ik de verkoper vroeg wat de dichtheid van de topper was, wist hij dat niet. Wel toevallig en ik moest hem op de folder wijzen en zei hem ook dat dit niet kon kloppen en de topper van heel wat mindere kwaliteit was. Maar hij had er geen verstand van zo zei hij.
Kosten topper € 288 en dat is werkelijk belachelijk. Onvericht ter zake terug naar huis gekeerd en een mail gestuurd naar het hoofdkantoor met de mededeling dat de kwaliteit van de topper niet voldoet aan hetgeen op de folder staat en dit dus verkeerde reclame is. Dezelfde dag had ik nog een mailtje terug en daarin stond dat er vanavond of morgen contact met mij zal worden opgenomen. Helaas is dat er nog niet van gekomen.
Easy Matras heeft leuke matrassen en aanbiedingen maar deze vind je overal en ze zijn zeker niet uniek. Let op wat je koopt en realiseer je wel dat de garantie van 5 jaar op een matras, ook afbouwend is en dus niet volledig. Een matras waar je bij een beddenzaak € 1000 voor betaald is echt andere kwaliteit maar voor de helft van de prijs heb je bij Easy Matras een redelijke kloon.

meubelklaas
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 jan 2009 19:01

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door meubelklaas »

Het lijkt hier te gaan om stelselmatig bedrog. Mocht er nog zo'n snelle van de VWA daar in de buurt zijn, dan zou een bezoekje aan deze zaak zeer de moeite waard zijn. Klanten belazeren mag niet volgens de wet!

easymatras
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2008 15:07

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door easymatras »

Aan de lezers van dit forum:

Zoals wij eerder op dit forum hebben aangegeven, lossen wij alle klachten op. Inzake het bericht van Dibro willen wij ook reageren. Dibro geeft zelf aan dat het matras uitstekend ligt. Dat hij niet kon slagen voor een Top-dek matras kan gebeuren. Hij heeft het Top-dek matras niet gekocht en dit is dus ook geen klacht.

Meubelklaas (of Meubelboer) is een collega/meubelverkoper die wij veel succes met zijn winkel wensen, maar zijn opmerkingen nemen wij niet serieus.

Klantenservice Easymatras.nl
Alkmaar

midas50
Berichten: 299
Lid geworden op: 06 apr 2009 15:00

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door midas50 »

Heb je een Klacht.
Zet hem op tros radar.
Als je klacht ongegrond wordt verklaard (dibro) is makkelijk matrasje er als de kippen bij om je dat even fijntjes in te wrijven.
Ze hebben gelijk, tegenwoordig ben je als fabrikant verplicht om alle consumentenforums af te schuimen ivm met damaging-control.
Het kost al genoeg tijd om onterechte klachten te behandelen.
Snap ook best dat echte klachten hier niet behandeld worden.
Geen slapende honden wakker maken, dus reageer vooral niet op klanten die een ander matras kregen dan dat ze besteld hadden.
Dan ben je goed bezig als bedrijf.
Easymatras.

easymatras
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jan 2008 15:07

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door easymatras »

Zoals u kunt lezen, proberen wij alle klachten zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.

Om onze klanten nog meer van dienst te zijn, zijn wij per 3 november 2009 aangesloten bij het CBW.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Easymatras.nl
Alkmaar

Germanysleeper
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2010 09:13

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Germanysleeper »

Vandaag, 5 juni 2010, heb ik mijn boxspring, 220 X 90 cm (2x), van de firma Easymatras gekregen. Door een paar negatieve reacties op internet was ik zelf toch op de hoede. Ben eerst nog naar Alkmaar gereden om de kwaliteit aan te zien en uiteindelijk toch besteld. Nu had ik al in dit forum gelezen dat de matrassen niet 100 % lengte hadden en de rest met schuim aangeplakt was.

Op het moment dat alles geleverd was heb ik direct de hoezen van de matrassen gehaald, toen het personeel van Easymatras nog aanwezig waren en wat bleek, ook hier was het een 2 meter matras en 20 centimeter schuim aangeplakt. De medewerkers wisten van niets, ze leverden alleen maar. Ik heb het complete bedrag niet betaald, maar een paar honderd Euro als borg achter gehouden.

Ik hoop op een goede afwikkeling en zal dat dan ook zeker hier melden !!

Maar wel belangrijk voor iedereen controleer direct bij levering of het matras geleverd gewordt volgens afspraak. Doe er je voordeel mee !!

Maar heel belangrijk ! Ik ga voor alsnog uit van een goede afwikkeling en wacht op een reactie van Easymatras !!

mihoen
Berichten: 365
Lid geworden op: 25 mei 2010 12:35

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door mihoen »

nooit doen. het is gewoon verstandiger om naar de winkel te gaan, en daar te gaan liggen op de combinatie lattenbodem/boxspring met matras en dan een keus te maken. desnoods via internet te bestellen. je hebt dan waarschijnlijk contact gehad met een medewerker, weet waar je over praat en als het goed is ook wat je koopt.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door seconds-out »

meubelklaas schreef:Het lijkt hier te gaan om stelselmatig bedrog. Mocht er nog zo'n snelle van de VWA daar in de buurt zijn, dan zou een bezoekje aan deze zaak zeer de moeite waard zijn. Klanten belazeren mag niet volgens de wet!
Klanten belazeren is wettelijk toegestaan zolang je je maar aan de regels houdt.
Elk bedrijf mag een produkt verkopen met slechte kwaliteit en een hoge prijs.
Als er problemen met garantie zijn worden ze dan ook vaak niet opgelosd en als de grond echt te heet wordt gaan de matrassenboeren doodleuk weer verder onder een andere naam.
Volkomen legaal want heel veel bedrijven werken volgens deze methode...snelle handel snelle babbel en snel weer vertrokken.

Germanysleeper
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2010 09:13

Re: Easymatras

Ongelezen bericht door Germanysleeper »

Na mij klacht te hebben geuit bij Easymatras zijn gelijk gekomen met 2 nieuwe matrassen. Helaas waren dit compleet andere matrassen dan dat ik besteld.
Daarna gesproken met de eigenaar zelf en zijn we tot een compromis gekomen. Wij hebben nu 2 perfecte matrassen gekregen en kunnen niet anders zeggen dat wij Easymatras van harte kunnen aanbevelen, maar check altijd wel eerst de levering voor je accoord.

Wij zullen een volgende keer zo weer kopen bij Easymatras.

Gesloten