LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat is een royementpolis?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
haatdexia

wat is een royementpolis?

Ongelezen bericht door haatdexia »

ik heb een reisverzekering opgezegd bij zilveren kruis nu krijg ik een brief waar in staat

ingevolge uw verzoek om royement zullen wij uw verzekering
bovenstaand polisnummer per 01-01-08 beeindigen.
de royementpolis zal u omstreeks de beeindigingsdatum
worden toegezonden

wat is in godsnaam een royementpolis?

ikmirjam

Re: wat is een royementpolis?

Ongelezen bericht door ikmirjam »

ja sorry hoor " haatdexia" ik wordt een beetje niet goed van je postings hier....soms doe je net of je er veel van weet en meestal geef je reacties die nergens op slaan......( zie 'herbouwwaarde etc')

Een royement houdt in dat je je verzekering OPZEGT, en daar krijg je dus een bewijs van als je dit hebt gedaan.
In het geval van je antwoord op dat andere topic.....een herbouwwaarde is idd afhankelijk van meerdere factoren voor een maatschappij, jij kan dan wel denken dat 'alles duurder is geworden....' SOMS denkt een maatschappij wel eens in voordelen voor een klant. zucht... :o

haatdexia

Ongelezen bericht door haatdexia »

rustig!! denk dat 70% van de nederlanders niet weet wat een royementpolis is.

ikmirjam

klopt van die 70%, maar gelukkig belt dan 69,9 % even met zn verzekeraar om dit na te vragen ipv allerlei loze opmerkingen ergens neer te gooien.

marinepik

Ongelezen bericht door marinepik »

Lieve Mirjam,
Waarom zou zij dit niet op een draadje mogen vragen.
Daar is deze site toch voor. Als u het vervelend vindt om te antwoorden kunt u dat ook laten.
Theo

ikmirjam

haha Marinepik, kijk es naar je eigen antwoord bij t topic "mag ik na uitbetaling etc..." :shock:
En dan zou ik niet zo mogen reageren zoals ik doe?

marinepik

Ongelezen bericht door marinepik »

Het spijt mij zeer Mirjam dat ik u heb aangevallen.
Wat ben jij een stom nest zeg als jij de kontext niet begrijpt van mijn mededeling.
Theo

ikmirjam

op je marinePIK getrapt??

roerganger

Ongelezen bericht door roerganger »

Nou nou, eerlijk gezegd vindt ik het van de topicstarter ook meer een vraag om aandacht dan wat anders.

Het antwoord kun je van de maatschappij krijgen, in een woordenboek opzoeken, bij de buurvrouw vragen, op internet even opzoeken en noem maar op. Het kost alleen net even iets meer moeite dan om het hier op het forum te gooien.

Bovendien: het lijkt mij nogal logisch wat een royemenetspolis is, als je dat ding net opgezegd hebt.

En dus is dit soort vragen gewoon gezeik. Ook al voelt een ander zich dan weer op zijn marinepik getrapt als iemand daar iets van zegt. :cry:

Gesloten