Zo wat een vroege volgels, kom ik net mn bed uit rollen...
LunaMaan, wat een rotervaringen zeg. Ik heb ook geen hoge pet van reintegratiebureaus (heb eens een uitkering gehad, werd ik ook meteen als debiel behandeld). Lekker motiverende baantjes hadden ze voor je in de aanbieding. Tof dat je nu vrijwilligerswerk doet, mag ik vragen wat je doet?
Ben het met Mathy en Bonzo mee eens dat blijven werken het beste is, ook al draai je maar een paar uurtjes. Maar dan moet je wel een leuke baan en idem dito collega's hebben!!! Anders werkt het alleen maar averechts, geloof me.
Ik ben trouwens niet ontslagen vanwege gebruik AD hoor, dan zou ik allang bij een of andere commissie zitten om mn gelijk te halen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Niemand op mn werk weet dat ik AD gebruik of uberhaupt van de angststoornis. Ik heb toendertijd verteld dat ik naar de cardioloog ging en toen werd er al geroddeld, geen begrip. Dus dit van de AD heb ik maar voor me gehouden. Vind het lastig: mijn contract wordt niet verlengd omdat ze vinden dat ik me niet genoeg inzet, kort gezegd. Het feit dat ik mn baas echt een zak vind is omdat hij me allerlei dingen verwijt, waarvan ik denk: ja, had dan eerder sturing gegeven, dan had ik er nog wat mee gekund, nu is het te laat. Anyway, naar mijn mening kan ik me ook niet voor 100% inzetten vanwege de angst en paniek (hoe vaak ik me niet hyperventilerend op de plee heb verstopt zodat niemand het maar zou zien). Maar ja, als niemand het weet kan ik ook geen steun en begrip verwachten, dus dat is dan mijn schuld. Maar ik dacht: als ik het vertel wordt mn contract niet verlengd (dat had ik bij een vorige werkgever). Pieker de pieker dus en eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet wat ik het best had kunnen doen.
Maar inderdaad, bij zo'n werkgever wil ook niet meer blijven, voelde me bij dat bedrijf niet thuis. Dus wie weet -waarschijnlijk- werkt het verliezen van deze baan uiteindelijk wel positief!!
fijn weekend
PS: ga op zoek naar de zonnebloempitjes, kan ie mooi naast mn mandarijnenboom-in-wording