LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PayPal betrouwbaar?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Radarjan
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2007 22:23

PayPal betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Radarjan »

Ik wil een artikel bestellen via PayPal maar hoor hier tegenstrijdige berichten over. Enerzijds zeer lovend anderzijds onbetrouwbaar.
Wie kan mij vertellen of heeft ervaring met deze manier van betalen?

Ik wil sowieso een aparte rekening openen om betalingen via internet te kunnen doen. Op deze rekening maak ik dan alleen het geld over wat nodig is voor een bepaalde betaling. Maar dan nog...

Graag uw reactie.

Groet Arjan

Baghera
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 okt 2007 14:33

Re: PayPal betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Baghera »

Paypal is een veilige manier van betalen. Ik heb zelf Paypal aan mijn creditcard gekoppeld, en ben dus dubbel veilig, via paypal en via mijn cc-maatschappij. Ik koppel liever geen account aan mijn giro, als je je paswoord kwijt raakt, of je account gekraakt, heeft men direct toegang tot je liquide middelen. Een cc-maatschappij is wat veiliger ivm internetbetalingsverzekerking (mooi woord voor Scrabble ;) )

wagtem
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 feb 2008 22:14

Re: PayPal betrouwbaar?

Ongelezen bericht door wagtem »

Ik doe al jaren zaken via PayPal. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik heb mijn account aan mijn creditcard gekoppeld, dat werkt perfect (dubbel veilig). Kan het iedereen aanraden! Moet er wel bij opmerken, dat ik nooit enorm grote bedragen verstuur, PayPal begint met een limiet van US$ 750.-

Hennie73
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2009 18:01

Re: PayPal betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Hennie73 »

PayPal is helemaal zo veilig niet.

lowietje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2007 15:47

Re: PayPal betrouwbaar?

Ongelezen bericht door lowietje »

hallo,

Ik gebruik paypal al een jaar of 6. zowel voor betalen als ontvangen van geld. Ik heb al meerdere malen naar een andere valuta overgemaakt en dat geeft ook geen problemen. zoals ik het ervaar heb ik er geen problemen mee. natuurlijk hoor ik ook de verhalen over het bevriezen van rekeingen, maar dat hoor ik ook bij andere betaal methodes. Ik zal echt niet zeggen dat paypal heilig is maar als een extra betaal en ontvang rekening voldoet het bij mij prima.
Nogmaals zal paypal echt wel wat probleempjes hebben maar dat hebben andere betaal methodes ook.
En oplichten doen de verkopers en niet een betaalmethode.

gr. Louis

Hennie73
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 nov 2009 18:01

Re: PayPal betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Hennie73 »

PayPal heeft nooit schuld in alles wat er gebeurd. Dat denken ze te claimen. Maar als er iemand is die een creditcard aan een paypal gekoppeld heeft en de goederen geleverd heeft gekregen maar 1 telefoontje de boel laat terug draaien krijgen. geld weg goederen weg. Bewijzen van verzekerd verzonden en nog meer document zouden genoeg moeten zijn. maar tja dan komen er ergens de kleine letters. Ik ben Paypal en ik weet van niks, o ja doet u mij maar 7% provisie.

Het gaat goed als het goed gaat. maar als het niet goed gaat zijn ze nergens te vinden. Nederlandse mailtjes beantwoorden in het Nederlands kan niet ze kunnen geen Nederlands.
Dreigen met incassobureau maar waarom weten ze niet....

Kan wel blijven bla die bla blijven doen. Maar dat komt nog wel eens.....

Gesloten