Wil toch ook even een positieve reactie plaatsen,
Was op zoek naar een nieuwe bank en vond mijn bank bij poppeliers eerst eens even rond gekeken naar reacties van andere mensen op internet over poppeliers helaas waren die niet al te best
Ben dus met lood in me schoenen toch die bank gaan kopen omdat ik geen andere kon vinden die ik net zo mooi vond, nu verwachte ik al het ergste ma het tegendeel gebeurde, vandaag 2 weken eerder dan verwacht werd me bank geleverd en helemaal toppie kan niks anders zeggen als, poppeliers Heerlen BEDANKT
M.V.G
H. Zanders
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Poppeliers Heerlen
Re: Poppeliers Heerlen
ja mijn ouders hebben daar zo`n 5 jaar geleden met volle tevredenheid ook een bank gekocht.
En ziet er nu nog als nieuw uit
En ziet er nu nog als nieuw uit
Re: Poppeliers Heerlen
Ik heb iemand gekend die er gewerkt heeft.. het is dezelfde winkel poppeliers en seats and sofa's.. dezelfde familie zit er achter.. het zijn jehova's en die lichten met de duurtse advokaten de werkende mens op. zo simpel is het hele plaatje. En als je belt om een servicebeurt van protex word het helemaal erg... ze kennen je zogenaamd niet.. ze schelden je uit aan de telefoon.. gooien de hoorn erop.. ( dat denken ze dan) alleen de lijn werd niet verbroken en men vrouw hoorde de dame in questi schelden van... "wat een koleerewijf.. ze blijft maar bellen om een cerificaat ik bven het zat .. laat ze maar lekker de klere krijgen de stomme ****". dat is nog eens een bedrijf nietwaar...
Jammer dat Radar of het rechtssysteem nederland de ophoping van klachten gedurende de jaren niet aangrijpt om deze dubieuze zaak te sluiten. Laat ze alle gedupeerde en voor rot uitgescholden klanten eens gaan vergoeden. Dan kunnen ze meteen de winkels sluiten.
Jammer dat Radar of het rechtssysteem nederland de ophoping van klachten gedurende de jaren niet aangrijpt om deze dubieuze zaak te sluiten. Laat ze alle gedupeerde en voor rot uitgescholden klanten eens gaan vergoeden. Dan kunnen ze meteen de winkels sluiten.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 24 feb 2008 18:01
Re: Poppeliers Heerlen
Mag ik als oud medewerker even melden dat de familie achter Poppeliers en Seats & Sofa's geen jehova's getuigen zijn...
Verder, tja... ^&Y%^%*((*& bedrijf......
Verder, tja... ^&Y%^%*((*& bedrijf......
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 09 dec 2005 15:05
Re: Poppeliers Heerlen
Wij hebben in oktober een bankstel gekocht bij Poppeliers.We zijn toen we kwamen kijken in de winkel netjes geholpen.Het bankstel werd ook 2 weken eerder geleverd.Geweldig dachten wij............
Aan allebei de banken was een gebrek,meteen gebeld,schadeformulier opgestuurd.Er kon pas in januari iemand komen.Die monteur heeft het bekeken en alles moest worden opgestuurd voor reparatie.Een maand later werd alles opgehaald en kregen we een leenbank.Ja,2 kleine vieze stinkende banken.De chauffeur zei dat we zelf maar na een week of 2 moesten bellen,ja echte service.Zelf maar gebeld en er werd ons echt heel onvriendelijk verteld dat het bankstel terug was naar de fabrikant.En dat kon nog wel 2-3 weken duren voor we daar wat van zouden horen.2 weken later maar weer eens gebeld,het bankstel kwam diezelfde week nog terug bij hun magazijn en dan werd een afspraak gemaakt om hem te leveren,kon wel 3-4 weken duren.Toen vonden wij het genoeg en werd er een klachtenbrief verstuurd.Wij kregen daar een telefoontje over met de mededeling dat daar niks mee werd gedaan want het was de eerste klacht.Na hoeveel klachten wodt je dan wel geholpen?????Dus wij maar weer wachten en nu kregen we een brief dat er voor ons een geheel nieuw bankstel is besteld en nu komt ie..........levertijd 10-12 weken!!! Ik heb nog nooit zo'n belachelijk slechte service gehad.Voor ons is de lol eraf en willen graag ons geld terug.Zo ga je dus echt niet met klanten om.Als ik al die berichtjes over Poppeliers eerder had gelezen hadden wij daar nooit een bankstel gekocht.
Groetjes,Susanne
Aan allebei de banken was een gebrek,meteen gebeld,schadeformulier opgestuurd.Er kon pas in januari iemand komen.Die monteur heeft het bekeken en alles moest worden opgestuurd voor reparatie.Een maand later werd alles opgehaald en kregen we een leenbank.Ja,2 kleine vieze stinkende banken.De chauffeur zei dat we zelf maar na een week of 2 moesten bellen,ja echte service.Zelf maar gebeld en er werd ons echt heel onvriendelijk verteld dat het bankstel terug was naar de fabrikant.En dat kon nog wel 2-3 weken duren voor we daar wat van zouden horen.2 weken later maar weer eens gebeld,het bankstel kwam diezelfde week nog terug bij hun magazijn en dan werd een afspraak gemaakt om hem te leveren,kon wel 3-4 weken duren.Toen vonden wij het genoeg en werd er een klachtenbrief verstuurd.Wij kregen daar een telefoontje over met de mededeling dat daar niks mee werd gedaan want het was de eerste klacht.Na hoeveel klachten wodt je dan wel geholpen?????Dus wij maar weer wachten en nu kregen we een brief dat er voor ons een geheel nieuw bankstel is besteld en nu komt ie..........levertijd 10-12 weken!!! Ik heb nog nooit zo'n belachelijk slechte service gehad.Voor ons is de lol eraf en willen graag ons geld terug.Zo ga je dus echt niet met klanten om.Als ik al die berichtjes over Poppeliers eerder had gelezen hadden wij daar nooit een bankstel gekocht.
Groetjes,Susanne