LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 verbindingsproblemen wachten en wachten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
gerboelhouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2007 16:53

Tele2 verbindingsproblemen wachten en wachten

Ongelezen bericht door gerboelhouwer »

Ik heb vanaf sept 2006 een tele 2 compleet abonnement voor vaste telefonie en internet. Ik maak gebruik van een draadloss modem. Geregeld heb ik storingen met m'n internetverbinding en m'n telefoonverbinding. De verbinding wordt dan verbroken en meestal als ik de stekker vh modem uit het stopcontact haal dan is de storing vaak verholpen. Soms biedt ook de tussenkomst vd helpdesk oplossing. Dan wordt er centraal iets gereset en dan gaat het weer goed. Vanaf 2 oktober heb ik weer een storing. Geen internet en geen telefoonverbinding. Dezelfde dag de helpdesk gebeld. Deze kon het probleem niet oplossen. Vervolgens hebben ze een ticket voor de technische dienst aangemaakt zoals ze dat noemen. Ik zou door de technische dienst worden teruggebeld. Kortgezegd is het nu 16 oktober en zit ondanks zeer regelmatig bellen met de helpdesk (callcenter) en een aangetekende brief inmiddels 2 weken op een telefoontje vd technische dienst te wachten ofwel dat de storing is verholpen. Toevallig werd ik vandaag gebeld door een medewerker van Tele 2 die meldde dat hij m'n brief had ontvangen. Desgevraagd deelde hij mij mede dat men er mee bezig was. Op de vraag hoe of wat kon hij geen antwoord geven. In mijn aangetekende brief had ik ook aangegeven dat de deadline 16 oktober was en dat ik als de problemen niet waren verholpen cq dat Tele2 mij duidelijkheid kon verschaffen ik mijn abonnement en de betaling daarvan zou beeindigen. Bovendien zou dan ook de machtiging tot afschrijving abonnements geld zijn ingetrokken. De medewerker meldde mij dat de afhandelingstermijn van problemen 2 maanden was. Hij verwees mij daarvoor naar de algemene voorwaarden. Op de vraag welk artikel dat stond kon hij niet vertellen. Ik vroeg hem vervolgens dit na te vragen. Hij zei een moment graag. Vervolgens beeindigde hij de verbinding. Ik kon hem zelf uiteraard niet meer terugbellen. Inmiddels zit ik thuis "vrolijk" mobiel te bellen nb ook via een tele 2 abonnement. Ik heb in de aangehaalde brief gemeld niet van plan te zijn de extra kosten vh mobiel bellen agv de storing te betalen en daarmee Tele2 nog eens te belonen voor de storing die ze veroorzaken.

Conclusie; Ik heb nog nooit zo'n schandalig slechte dienstverlener meegmaakt.

Huisvrouwtje kan je de telefoonnummers geven van Tele2 zoals je aangeeft in je bericht. Alvast bedankt

Vrgr

Ger Boelhouwer

Gesloten