LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
simon9436
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2007 17:53

digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door simon9436 »

In oktober verleden jaar een decoder aangeschaft.Deze was met een actie van 80 Euro.Dit bedrag werd niet in contanten uitbetaald,maar verrekend met de maandelijkse betaling van het digitale bassispakket PLUS(aangevuld pakket dus)
Bijna een jaar lang dus redelijk tevreden over de ontvangst.
Afgelopen donderdag:Tv aan...en heeee...geen ontvangst???
Even gebeld met Athome....antwoord:U bent afgesloten want u heeft de mnd aug en sept niet betaald! Huh? Oepssss..is die actie dus nu voorbij? Zou kunnen:wel raar dat jullie dat niet even hebben laten weten,dan waren we gewoon gestart met betalen.Maar niet getreurd:We betalen onmiddelijk via telebankieren.Waar praten we over? Antwoord:over 15.8o Euro,gaat over de mnd augustus en deze lopende maand september!Worden we dan weer aangesloten? Tuurlijk mevrouw is het antwoord.
Een dag later:Hallo Athome? Hebben jullie het geld binnen? We hebben nl nog geen aansluiting.Antwoord:Ja mevr,geld is binnen ,maar U bent VOORGOED afgesloten van het digitale extra aanvullingspakket....!!!
Huh? Waarom dat joh?
Omdat u afgesloten bent vanwegen wanbetaling!!!
Ja maar,zegt mijn vrouw,kunt u zich niet voorstellen dat wat we bijna 1 jaar geleden genomen hebben..dat we ons niet een jr na dato realiseren dat er nu betaald is geworden? En daarbij:waarom hebben we dan GEEN ENKELE bericht gekregen om te betalen of wat dan ook?
Mevrouw:weet ik niet,kan ik niets aan veranderen..misschien krijgt u het basispakket van ons,maar dat gaan we intern bekijken....
Na veel gediscusieer wordt mijn vrouw bozer en bozer over zoveel lompigheid en legt op....
's avonds terug van werk hoor ik het verhaal en zeg dat eea een misverstand moet zijn.
Dus zelf gebeld.Krijg Natascha van de afd facturering.
Deze is zeer begripvol,kijkt het hele verhaal en geeft toe dat wat hier gebeurd absoluut niet kan.Tuurlijk is hier sprake van een misverstand:Zou haar ook kunnen overkomen en zegt toe dat aansluiting meteen gecorrigeerd zal worden.
hehe..zie je wel zeg ik tegen mijn vrouw:Altijd redelijk en rustig blijven,bereik je het meeste mee.

Vandaag:3de dag:
Nog geen aansluiting;dus even gebeld door mijn vrouw hoever ze zijn.
Antwoord:heeft Natasha dit gezegd? Had ze nooit mogen doen..nee hoor:u bent ECHT voorgoed afgesloten van het extra pakket en misschien krijgt u maandag het basispakket van ons.
PARDON:MISSCHIEN????
Antwoord: ja misschien,weten we nog niet....

Wederom mijn vrouw woest over zo'n behandeling en dus bel ik maar weer..de rust zelve, vanuit mijn werk: Hallo,met Eddema van afd facturering. God meneer,wat een verhaal,iedereen snapt toch dat u hier niets aan kunt doen,zou mij ook gebeurd kunnen zijn.
Ah fijn,antwoord ik:Dus eea wordt door u nu rechtgezet?
Antwoord:nou nee meneer,dat kan en mag ik niet....er is een team dat volgende week gaat kijken OF u MISSCHIEN weer aansluiting kunt krijgen....
Pardon??? Iedereen snapt toch wat er hier aan de hand is?Een jaar lang is er afgehouden van die actie van toen en we wisten niet dat dit nu afgelopen was...we hebben toch onmidd betaald? Sterker:ook de volgende mnd is al betaald?En waarom hebben we niet EEN herrinering of wat dan ook gehad...hadden we toch dit alles voorkomen?
U kunt toch zien hoelang we al stroom van jullie hebben en alles betalen? ook hebben we 6 jaar lang iedere mnd het internetpakket van jullie gehad en altijd keurig betaald?
Antwoord:ja meneer,kan ik terugzien,u betaald altijd alles keurig..maar ja..regels zijn regels....kan hier niets meer aan veranderen:MISSCHIEN krijgt u as maandag het digitale basispakket en los daarvan gaat een speciaal team bekijken OF u het digitale extra pakket weer gaat verkrijgen...en ja:ik kan zien dat u al dit vooruit betaald heeft,maar dat verandert niets aan het feit....

Nou athome:krijg maar wat aan een pijnlijke plek...WE WILLEN JULLIE NIET EENS MEER...gaan wel in zee met een andere aanbieder en zodra mijn jarencontract met betrekking stroom is afgelopen wordt deze NIET meer verlengd.....

Een zeer boze klant!!!!!

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door Flender »

Simon je kan je wel druk maken maar hebt totaal geen zin bij dat AT-home die klanten service lullen maar wat raak.De één weet het nog mooier te vertellen dan de ander en ze weten als het puntje bij paaltje komt helemaal niks.Klachten brieven schrijven en of e-mailen daar heen bespaar je de moeite zonde van je tijd en je postzegels.Dat er door de overheid bij zulk soort bedrijven niet ingegrepen word is aan de ene kant een raadsel maar andere kant wel logisch want het pluche zit met met hun dikke graai vingers in die bedrijven dus er zal nooit wat aan gedaan worden.Dus conclussie wij als consument zijn altijd de ***.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door queenfan »

toch vreemd is het geen automatische incasso????

Maar als @Home je niet meer wil als klant zijn er genoeg andere opties.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door Pruim »

@HOME, bijna 2 jaar bezig geweest voordat ik eindelijk mocht betalen.
Daarna nog 2 maanden bezig geweest om het inderdaad te kunnen betalen.

:Ja meneer, we kunnen U een afbetalingsregeling aanbieden.
:Nee wil ik niet, ik wil in 1 keer betalen, zodat ik geen achterstallige betalingen meer heb.
:tsja dat gaat niet meneer, maar we hebben wel een goede afbetalingsregeling
:zucht

Gaat nu al 1,5 jaar goed, maar ga binnenkort verhuizen. Ik ben benieuwd.

simon9436
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2007 17:53

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door simon9436 »

Idd queenfan....naar nu blijkt(was wellicht beter geweest dit te vermelden in mijn topic) is het dus een automatische incasso.
Echter:dit wisten we niet,had de dealer niet vermeld....wel dat dit kon,niet dat dit MOEST....en daar we NIETS automatisch doen,hadden we hier ook niet voor gekozen.
Los van het vraagstuk of we zelf niet zouden kunnen beslissen HOE we dat willen doen,maar da's weer een ander hoofdstuk...

Maar dat doet niets af van het feit dat er geen enkele berichtgeving is geweest.Niet van beeindiging actieperiode,niet van dat er geen automatische incasso KON plaatsvinden,niet ook maar EEN herinering...NIETS.....

Je wordt gewoon behandeld als een hond.....

BTW:er is GEEN alternatief zijn we nu inmiddels achter gekomen....tele2,KPN,Casema etc etc....hebben allen GEEN signaaldoorgave waar wij wonen.
Oh...jullie wonen ergens in de rimboe? Nee hoor....gewoon in Gemeente TILBURG...........

groetjes
simon

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door KPN »

Als dat mogelijk is, zou u een schotel kunnen overwegen. In Tilburg is CanalDigitaal in ieder geval wel goed te ontvangen, de enige eis is dan dat de schotel op het zuiden gericht kan worden.

Wees maar blij dat er geen Digitenne van KPN in Tilburg is, aangezien dat qua kwaliteit een forse stap terug is, in vergelijking met de digitale tv die u had.

rambelje
Berichten: 18
Lid geworden op: 25 aug 2006 15:52

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door rambelje »

Dit zelfde is mij deze week ook overkomen met athome.

Ik heb in juli dit jaar een digitaal totaal pakket genomen. Er was op dat moment een actie ( nu nog steeds) 2 maanden vrijblijvend kijken en daar naar bijna 10 euro per maand betalen. wat schets mijn verbazing maandag geen signaal meer.
Ik met home gebeld ja mevrouw hebben u afgesloten. Ik vragen waarom Krijg ik als antwoord ja u heeft augustus en september nog niet betaalt. Ik zeg tegen haar maar ik mag toch in de maanden augustus en september gratis kijken. Ja dat klopt zegt die vrouw. Antwoord van mij ja maar waarom moet ik het dan betalen. Krijg ik als antwoord terug ja moet eerst betalen en dan storten we het weer terug. leuk is dat.

En ook ons willen ze niet meer aansluiten op de digitaal totaal pakket.

Ik denk dat ik 1 deze dagen maar eens op bezoek moet bij hun kantoor in groningen. Misschien dat ze mij dat toch eens kunnen uitleggen hoe het nu zit. Of ik ben dom ( denk het niet) of zij zijn dom ( denk het wel)

groetjes tanja

discountkeukens
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2007 22:15

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door discountkeukens »

wij hebben de aanbieding van athome genomen. kregen alles netjes binnen 5 werkdagen binnen. ik had al gebeld of we verders nog iets nodig hadden om het aan te sliten en het antwoord was , nee hoor. alles binnen ik aan de slag met installeren. wat blijkt..geen zenders!!
ik bellen. na 20 min. te hebben gewacht eindelijk iemand aan de lijn. tijdens het wachten hoor je trouwens netjes ...nog 15 min. wachttijd...nog tien min. wachttijd...en toen ..weer 15 min wachttijd????vreemd. krijg zo'n tut hola aan de lijn en verteld me dat we een digitale ontvanger moeten kopen. waarop ik zeg"hadden ullie dat niet gelijk kunnen vertellen toen ik vroeg of ik verders nog iets nodig had".
kosten 103,90 euro. daar op wachten, en ja hoor we hadden de zenders. 2 maanden gratis. alleen na 2 weken geen film1 of sport 1 meer . ik weer bellen. had u aan moeten melden dat u wilde verlengen. 2 maanden is bij mij 2 maanden. maar goed ..aangemeld ik wil film 1 en sport 1 hebben. de rede dat ik dat wilde is dat mijn man met longkanker thuis ligt en dan wat te zien heeft als hij wakker is.
2,5 maanden gekeken en toen ineens niets meer. smartkaart kapot. ik weer bellen. weer 20 min. gewacht. is bij hun volgens mij standaard. krijg een opdracht te doen, om te kijken of hij echt kapot is. en als hij het nog niet doet maar weer bellen. oke..ik gedaan en weer gebeld. moest ik weer iets anders gaan proberen. deed het nog niet , weer bellen en weer iets anders..ik was het beu en zei"hij is kapot..gelooft u mij niet of zo??? ze zou een andere kaart aan vragen en die zou binnen tien werk dagen binnen zijn. na twee weken nog niets. weer bellen , en ja weer zo lang wachten. kost me een gods vermogen dat bellen met hun. weer een andere huppel tut aan de lijn, is besteld hoor mevrouw, maar zal het nog maals doen. binnen tien dagen moet hij er echt zijn. 2,5 weken later nog niets. weer bellen. bel de service en die verbinden mij door, want ik was bij de verkeerde afdeling.
krijg een andere afdeling en die zeggen mij dat ik de klantenservice moet bellen en twee maal de keuze 1 moet doen. had ik de eerste keer gedaan maar dat was niet goed.?? moets het toch doen want daar moest ik wezen. weer bellen. ik kookte haast van woede.
weer het verhaal verteld...is besteld mevrouw 19 september. toen pas !!!!!!!!! moest maar even geduld hebben. ik zei"dat heb ik al lang genoeg volgens mij"als ik iets moet opsturen dan is het er binnen twee dagen. waarom in gods naam volgens u na 6 weken pas mogelijk???
niet normaal. ik betaal voor iets wat we niet kunnen bekijken. waardeloze zooi is het. ze adverteren zich scheel en als je je aanmeld kun je voor de rest in de stront zakken.

Jannie007
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2007 15:48

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door Jannie007 »

Bij mij ook hetzelfde. Twee maanden gratis Film1 en Sport2 kijken.
Vervolgens ontvang ik de rekening waar op staat dat ik ze allebei moet betalen. Een toaal bedrag van 44,48
Ik gebeld naar Athome met het verzoek deze 2 bedragen te annuleren op mijn rekening. Dat kon niet! Ik moest eerst betalen en dan zou ik het eind deze maand wel weer terug ontvangen. Er viel niet over te praten!
Het juiste bedrag had ik inmiddels keurig overgemaakt op hun rekening.
Dus nogmaals een mail gestuurd dat ik geen 44,48 wil betalen omdat het mijn huishoud geld is voor eten. Krijg ik dit terug..

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben voor u een crediteringsverzoek ingediend om u alsnog 2 maanden gratis Film1 en Sport1 te vergoeden. Dit zal zo spoedig mogelijk in behandeling genomen worden en verrekend met een volgende factuur.

Wij kunnen er echter niet voor zorgen dat u niet wordt afgesloten van onze diensten. Zolang de creditering namelijk niet verwerkt is, kunnen wij dit niet aanpassen. Wij kunnen u alleen adviseren om het openstaande saldo van 44,84 euro alsnog over te maken op girorekening 8248390 ten name van Athome, onder vermelding van klantnummer .......

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Klantenservice

Ze hebben namens mij zomaar een crediteringsverzoek ingediend.
Hier heb ik niet om gevraagd en heb ze dus boos een mail gestuurd.

corbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2007 20:12

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door corbo »

Hallo,

Sinds mei 2007 heb ik een abbonement op digitale televisie van @home.

De eerste maand ging het redelijk, ik kon op een paar zenders geen signaal ontvangen. De helpdesk gebeld en het zou aan de bekabeling in het huis liggen. Alles vervangen, behoorlijk wat geld daaraan uitgegeven. In het signaal was niets veranderd dus weer maar eens gebeld. Bekabeling rechtstreeks naar mijn meterkast, andere apparaten uit de buurt gezet, ontvanger resetten etc. Niets hielp.

zo een paar maanden steeds weer bellen met de klantenservice en steeds weer opnieuw wilden ze dat ik van alles probeerde terwijl ik dat allemaal al gedaan had. Op een gegeven moment liep mijn decoder vast. Decoder opgestuurd en na twee weken maar eens gebeld waar mijn nieuwe decoder bleef. Er was, volgens de klantenservice, een probleem met het computer programma en waren alle gegevens zoek. Maar goed dat ik even belde, binnen drie dagen zou de decoder bij mij thuis zijn.

Vier dagen later nog geen decoder. weer gebeld en weer was er een probleem met de computer. Na weer een week eindelijk een decoder ontvangen. Dat is nu ongeveer 3 weken geleden.

Vol goede moed alles weer aangesloten. De eerste 10 minuten goed beeld alhoewel ik bepaalde zenders nog steeds niet kon ontvangen.
Na 10 minuten werd het beeld erg slecht totdat er helemaal geen beeld meer was.

Weer gebeld met de klantenservide. Het hele verhaal voor de zoveelste keer moeten vertellen. Bij de klantenservice begonnen ze weer van voren af aan met het probleem. Ik heb toen geweigerd om alles weer te proberen omdat dit vanaf mei 2007 steeds weer opnieuw herhaald werd. De klantenservice zou het doorgeven maar ik moest ook maar een klachtenformulier invullen op de website van Home.

Zo gezegd zo gedaan, klachtformulier ingestuurd. Het antwoord dat ik kreeg was:"wij kunnen u met dit specifieke probleem niet helpen, neem contact op met de klantenservice".

Hoezo van het kastje naar de muur......

Vanmiddag weer maar eens met de klantenservice gebeld.
Deze wilde weer beginnen met van voren af aan alle procedures te doorlopen. Toen ik duidelijk vertelde dat ik dit niet meer ging doen kwam er iets nieuws. Ze zou mijn smartcard uit het systeem verwijderen en hem dan opnieuw invoeren. Nadat dit gebeurd was steeds geen verbetering. Nu moest ik de stroom er 10 seconden afhalen. Weer geen verbetering. De mevrouw van de klantenservice gaf aan dat er dan wel een probleem zou zijn met de software. Ik moest de decoder maar eens een half uur zonder stroom laten zodat er een harde reset werd gedaan. Als het dan niet goed was moest ik maar weer bellen.

Na een uur de decoder weer aangezet, 5 minuten goed beeld en toen was het weer afgelopen. Klantenservice gebeld, begonnen weer van voren af aan met de procedure. Er moest wel iets met mijn bekabeling binnenshuis zijn, aan home kon het niet liggen.

Bij deklantenservice aangegeven dat ik mijn abbonement op wilde zeggen omdat de levering van de dienst van home niet werd gedaan.
Volgens de klantenservice was de levering tot aan het huis hun verantwoordelijkheid en wat er binnenshuis gebeurde mijn probleem. Daarbij had ik een jaarcontract en kan dat niet eerder opgezegd worden

Op de vraag waarom ik dan abbonementsgeld betaalde voor niet geleverde diensten, dat ik het geld net zo goed in het afvoerputje kon gooien kreeeg ik als antwoord:"als U geen verdere vragen heeft wens ik U een prettige avond en werd de verbinding verbroken.

Kortom sinds mei 2007 digitale tv en geen ontvangst, geen oplossing en onbeschoft behandeld door klantenservice medewerkers die niet weten wat ze aan het doen zijn.

jantina71
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2007 14:17

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door jantina71 »

Hier hetzelfde, wij hebben 3 maanden sport 1 en film 1 in combinatie met tele 2 eredivisie voetbal, nu is het zo dat ik 7 dagen in de week perfect beeld heb, behalve 2 x 3 kwartier als er live voetbal is. Volgens de geweldige klantenservice van Home, ligt het aan mijn bekabeling, maar het kan toch niet zo zijn, dat ik zoals vandaag tot aan half 1 perfect beeld heb en de wedstrijd begint en het is slecht beeld, in de rust van de wedstrijd een kwartiertje goed beeld, en daarna weer slecht, het is net of iedereen dan weer inschakeld, en het signaal gewoon niet sterk genoeg is voor zoveel kijkers.

Klantenservice gebeld, die zeggen dat ik een klacht in moet dienen, heb ik gedaan via hun site en je krijgt als antwoord dat je de klantenservice moet bellen, die weer gebeld, ja mevrouw dan moet u een klacht indienen, ja muts dat had ik gedaan.

Maar hun blijven volhouden dat het aan mijn bekabeling ligt, is toch knap dat mijn bekabeling het 7 dagen in de week perfect doet, behalve dan als er live eredivisie voetbal op is, dan is mijn bekabeling niet goed, ik moest internet en de telefoon er ook maar tussen uit houden want die kon er ook op storen, hallo dat is allemaal van Home.

maar goed, het tele 2 eredivisie voetbal en de overige zenders gaan hier razendsnel weer de deur uit. De wedstrijd fc utrecht - Ajax is nu afgelopen, en het beeld is weer goed rara hoe kan dat??? Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat het aan mijn bekabeling ligt. Hoe weet mijn coax kabel nu, dat er voetbal op tv is??? :roll:

corbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2007 20:12

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door corbo »

Nadat ik een mail verstuurd had dat ik het probleem kenbaar had gemaakt op deze site kreeg ik vandaag, zondag, een telefoontje van Home. Maandag of dinsdag is er een monteur in mijn buurt en die zal in de omgeving het signaal doormeten.

Er wordt nu eindelijk iets vanuit home gedaan, nu nog afwachten of het nut heeft.

angelique1971
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2007 23:32

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door angelique1971 »

Jeetjemina wat een klotenbedrijf is dat zeg wijn zijn 5 maanden afgesloten geweest van de kabel konden dus niets meer, geen tv alleen maar sneeuw, geen internet geen telefoon 5 maanden zijn we bezig geweest met brieven en emails en telefoontjes niet meer normaal. Wij de krant gebeld en binnen een week werden wij aangesloten zonder aansluitkosten.

Een week later werden wij van de extrazenders afgesloten daar wij een achterstand hadden van 218 euro over de maanden juni,juli,aug,sept over internet en telefonie.... wat heeft dit met de tv zenders te maken????
Maar goed weer gebeld om te zeggen dat als ik 5 maanden geen gebruik kan maken van internet en telefonie ik dit dus ook absoluut niet ga betalen belachelijk gewoon we hebben meerdere gesprekken opgenomen en ga er nu verder mee via rechtsbijstandverzekering.
Ik kreeg als antwoordt van dat *** callcenter dat het ons eigen verantwoording was om optijd te betalen ja dag we hadden geld op de rekening staan en hun hebben een automatische incasso dus het is hun eigen fout.

Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt en vind dat ze hier toch wat meer aandacht aan mogen gaan schenken van de overheid uit belachelijk gewoon dit is gewoon de mensen sarren.

corbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 okt 2007 20:12

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door corbo »

Bij mij is nu inmiddels alles opgelost. Kwam een mannetje die alles door heeft gemeten. Mijn signaal bleek in orde te zijn. Dat mannetje pakt een andere decoder uit zijn auto en sluit deze aan. Alle zenders en zonder storingen. Blijkt dus dat al die tijd wij elke keer een slechte decoder hebben gehad. Nu al een week geen problemen.

Vandaag ook de rekening en zo waar is de tijd dat ik geen digitale tv had niet in rekening gebracht.

Ook kreeg ik nog een mail waarin gevraagd werd om mijn extra kosten op te sommen zodat ze deze zouden kunnen verekenen met mijn abonement.

Na een half jaar en dreigen om alles openbaar te maken is er eindelijk iets gebeurd. Heel triest dat het zo moet gaan. Nu maar afwachten hoe lang het goed blijft gaan.

opstandig
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2008 14:00

Re: digitale tv athome....wat een service...grrrrrrr

Ongelezen bericht door opstandig »

Begin februari een brief ontvangen van @Home. dd 6-2-2008.
Geachte heer/mevrouw, Uw adres is aangesloten op ons kabelnetwerk. (leuk maar ik kijk al 25-30 jaar kabelTV via diverse aanbieders, die steeds door elkaar zijn overgenomen. De laatste was Essent Kabelcom. En naar mijn weten was dat nog steeds zo. Echter het schijnt dat Essent deze service?? heeft overgedaan naar @Home, of @Home is een afsplitsing daarvan, mij nog niet duidelijk)

U staat nog niet geregistreerd als klant (vreemd na al die jaren en overnames)

Indien ik gebruik wil blijven maken van de diensten van @Home moet ik mij opnieuw registreren met betaling van €35 eenmalige aansluitkosten. (weer vreemd want ik ben toch aangesloten?)

Indien ik niet reageer wordt ik afgesloten van het signaal.
(Extra service voor trouwe klanten die altijd op tijd hebben betaald)

Bij vragen kunt U contact opnemen met mevr. G Knol.

Heb ik dus gedaan en wat blijkt bij de @Home is een BLUNDER gemaakt bij het invoeren van de adresbestanden. Hierdoor heb ik (en laat dit dan mijn voordeel zijn) de afgelopen 2 jaar? geen abbonnmentsgelden betaald. (Deze blunder heb ik niet begaan, bovendien was ik nog steeds in de veronderstelling een TROUWE klant te zijn bij Essent.

Overigens zat er bij deze brief een folder met aanbod voor digitale TV welke ik van plan was te nemen, met het aanbod van een GRATIS ontvanger twv €79. Echter deze aanbieding was maar tot 27 januari 2008 en dus niet meer geldig.

Zo kan ik ook wel reclame maken.

Gesloten