LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] afgesloten door @ home

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tieskevanbalkum

afgesloten door @ home

Ongelezen bericht door Tieskevanbalkum »

Vanaf 11 juni hadden wij telefoon van @home, hetgeen een diep drama was.
Als we iemand belden dan was na 2 seconden de lijn dood.
Na 2 maanden aan het lijntje te zijn gehouden wilde men het abonnement niet beeindigen omdat ik nu aan een jaar abonnement vast zou zitten.

Ik ben na een achttal mailtjes behoorlijk kwaad geworden en heb toen gezegd dat als ik op deze wijze behandeld wordt ik mijn gehele abonnement zou gaan beeindigen.
Afgelopen donderdag weer een klacht ingediend bij@home omdat de telefoon nog immer niet naar behoren werkte.
Daarop heb ik van @home geen enkele reactie meer ontvangen.
Afgelopen maandag trachtte ik het internet op te gaan hetgeen niet lukte.
Navraag leerde mij dat ik per ommegaande ben afgesloten onzer kennisgeving vooraf.
Dit heeft als vervelend gevolg dat ik mijn oude telefoonnummer niet meer kan terugporteren naar KPN omdat @home dit nummer heeft laten vervallen.
Weer telefonisch contact gezocht met @home en iedereen die ik spreek zegt het onbehoorlijk te vinden maar niemand geeft een oplossing.
Kortom de zoveelste klantonvriendelijke behandeling van @home ondervonden.

Mijn Advies: @home DONT`T try this @ home

ST

Re: afgesloten door @ home

Ongelezen bericht door ST »

Jammer, wij hebben geen problemen (gehad) met de telefonie van @home en zijn we nog nooit klantonvriendelijk behandeld, misschien had de callcentermedewerk(st)er zijn/haar dag niet.

berco

Ongelezen bericht door berco »

Hallo,
Wij hebben sinds een week Internet en Telfonie van @home en alleen nog maar elende meegemaakt.Na 1 dag was de modem stuk!!!,gebeld en wat hier boven ook is besproken je moet alles ressten en stekkers er in en uit halen en om wisselen.
maar het ergste is de wachtijden en het menu toets 1 toets 2 enz....
En als je dan iemand aan de lijn krijgt weet die van toeten nog blazen!!!
door ons is in totaal 10 x gebeld, met de vraag waarom er geen verbinding mogelijk was met de 2 de computer,den usb stick wekte niet goed.
En alle keren kegen wij een ander antwoord op onze vraag ( nadat wij de standaard handelingen uitgevoerd hadden stekker er in ...resetten ...)
Maar niet de oplossing!!
Ja wij sturen u wel een nieuwe usb stick levertijd max 5 werkdagen!!!!
Ben toe teneinde raad maar eens naar de site van Netgear gesurft en daar nieuwe drivers voor de usb stick gedowlaod en wat denk je het werkt....
Dus @ home school u callcenternedewerkers een bij!!!!
Wij zitten ons jaar wel uit en stappen dan over naar een andere aanbieder
Groeten Henk

kees koetje

Ongelezen bericht door kees koetje »

Goede dag mensen,

Hier een berichtje van kees koetje uit nieuwegein.
Helaas is op 16-11-2006 mijn vader overleden.
Mijn vader was een klant bij @ home met de tv en internet.
Na zijn overlijden is mijn zus in contact getreden met @home om het contract op te zeggen, maar u raad het al we zijn nu bijna ee njaar verder in de tijd maar nog geen steek verder met het opzeggen van de contracten.
Na meerdere malen bellen en brieven sturen is mijn zus tegen overspannen aan omdat ze door @home dit hoofdstuk niet kan afsluiten.
Van af 2-11-2007 heb ik de zaak op me genomen.
Ik bellen met @ home, wachten wachten en naar 13 minuten was ik aan de lijn met een medewerkster van @home.
Ik mijn verhaal gedaan en gevraagt naar een oplossing, zegt die vrouw:
"je vader?? die is per 1-11-2007 afgesloten WEGENS WANBETALING" nou daar zakte mijn broek van af......
Maar het verhaal gaat verder ze kon mij namenlijk ook zeggen dat mijn vader , god hebben zijn ziel,zou overlijden op 16-11-2007.
Kunnen ze tegenwoordig ook in de toekomst kijken??????
Op dat moment kon wel janken , zegt ze nog dood leuk dat er een rekening open staat ter hoogte van € 105,00.
Kunnen jullie mij zeggen wat voor ZIEKE mensen er werken bij AT HOME??????
Van middag heb ik ook de consumentenbond gemailt omdat ik dit een zeer zieke zaak vind...
Is het al niet erg genoeg dat mijn vader overleden is ??????

nu kan ik alleen nog afwachten wat er gebeurd met mijn zaak want nog een keer bellen word mij te veel.
Als er niks anders opzit ga ik persoonlijk naar groningen om de boel te klaren, ze moeten maar eens begrijpen dat ze niet GOD zijn maar een stel AASGIEREN die er op uit zijn om de klanten geld afhandig te maken.

Misschien herkent iemand dit, zo ja stuur mij een mailtje met meer mensen staan we sterker en kunnen we onze krachten bundelen.

vriendelijke groet kees uit nieuwegein

sbrthzn

Ongelezen bericht door sbrthzn »

in reactie op de forummededelingen over @home.

in ben nu reeds anderhalf jaar aan het bakkeleien met ze en nog geen steek opgeschoten behoudens dat men nergens op reageert
mijn punten voor ze:
intelligentie>0
communicatievaardigheden>sterk negatief
fatsoen: nog negatiever.
het is in en in triest dat dit soort bedrijven hun gang maar kan gaan en je zonder een zeer zware vordering (financieel) op ze en zeer hoge kosten voor advocaat en rechtsgang, niets tegen hen kan ondernemen. ik heb al anderhalf jaar problemen met ze over abonnement, aansluitingen en werking van apparatuur en diensten zonder enig resultaat. op mails, breiven aangetekend of niet e.d. reageren ze geen eens maar dreigen doen ze des te meer.
jammer dat programm's als radar er niet meer mee doen.
w.g. gerard

rolfy

Ongelezen bericht door rolfy »

Misschien een tip voor mensen met problemen met @home:

er is een belangenvereniging met nogal goede resultaten met betrekking tot klachten van @home: http://www.coax.nl.

Officieel is het een belangenvereniging voor andere kabelmaatschappijen zoals Wanadoo en UPC, maar ik heb van horen zeggen dat zij wel over de juiste contacten beschikken binnen @home om klachten tot een goed einde te kunnen brengen.

En nee, ik werk niet bij @home, en ben ook geen reclame aan het maken voor een of andere belangenvereniging.
Wel ben ik ook abonnee bij @home, en heb over het algemeen alleen goede ervaringen. Al heb ik ook wel eens een keer een *&^$%* medewerker van de helpdesk aan de telefoon gehad, die alles beter wist dan ik, en die mij op afstand kon vertellen dat mijn pc bomvol met virussen moest staan omdat mijn verbinding langzamer was dan waar ik voor betaalde. Het is bij een helpdesk helaas net zoals in de 'echte' wereld, er zijn goede en slechte medewerkers van een helpdesk, net als er goede en slechte mensen op de wereld zijn. En als je de pech hebt om een medewerker zonder verstand van zaken te treffen, kun je bijna net zo goed het gesprek beeindigen en nog een keer opnieuw bellen....

Maar in ieder geval, die belangenvereniging die ik hierboven al noemde, kan misschien wel iets betekenen voor al diegenen met klachten zoals hier zijn genoemd.

Succes!!!

kerel

Ongelezen bericht door kerel »

Als aanvulling op rolfy wil ik nog twee mogelijke bronnen noemen waar je terecht kunt.

Dat zijn Troubles@Home en Forum AThome

rolfy

Ongelezen bericht door rolfy »

Tja... de kogel is door de kerk, per 1 december 2007 ben ik weg bij @home. Ik ga over op ADSL van Telfort. Heb daar, in de korte tijd dat het bestaat, al goeie dingen over gelezen, en (dit wil dus niks zeggen, maar goed) ben met mobiele telefonie al jaren klant bij Telfort, zonder klachten.

En ummm... het verschil tussen € 47,95 en € 19,95 per maand voor een snelle internetverbinding hebben mij toch over de streep getrokken.

Succes allemaal!!! :D

Tieskevanbalkum

Ongelezen bericht door Tieskevanbalkum »

Na een hele poos van bakkeleien met @home is het einde nu in zicht;

Naar aanleiding van alle perikelen was ik behoorlijk boos geworden en heb de laatste twee betalingen door mij aan @home laten storneren.(voor meerdere storneringen was ik te laat)
Dit was voor een totaal bedrag van iets meer dan 100€.
Na de aanmaning van @home dat er na beeindigging van mijn contract nog een betaling openstond een zeer boze brief gestuurd naar @home in Groningen.
Hierin aangegeven dat de wijze van afsluiten niet correct was en ik me onbeschoft behandeld voelde.
Daarbij verder aangetekend dat ik door deze wijze van opzeggen ik mijn oude telefoonnummer niet meer kon terugkrijgen en derhalve een behoorlijke schadepost van onbruikbare visitekaartjes. briefpapier en stickers met dat telefoonnummer had opgelopen.
Nu, na anderhalve week later word ik zojuist opgebeld door Peter vd Werf van @home met de mededeling dat hij het allemaal erg vervelend vond en vanwege alle ongemak mijn openstaande rekening graag wil laten vervallen.
Ik hoef dus niet meer te betalen en ben van @home af.
Blij toe voor de telefoon, jammer van het internet want dat was wel goed.
Ik heb nu ADSL van KPN en tot nu toe gaat dat wel.

Bedankt voor jullie reactie en met vriendelijke groeten;
Michel

Gesloten