LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service ANWB

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: slechte service ANWB

Ongelezen bericht door Pruim »

Er zijn gewoon nog mensen die denken dat ze voor een paar tientjes lidmaatschapsgeld volledige onderhoudsbeurten van de wegenwacht kunnen krijgen. En dat dat dan ook nog even binnen 10 minuten wordt gedaan.

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: slechte service ANWB

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Pruim,

:lol:

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: slechte service ANWB

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Zie ik daar een blik van herkenning bij dhr. Tolboom!?
Zou kunnen verklaren waarom - volgens de consumenten bond - de Citroen Xantia een bovengemiddeld aantal mankementen kent maar niet veel meer dan gemiddeld extra in de garage staat :twisted: :P 8) :lol: :lol:

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: slechte service ANWB

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

kortom, de eigenaars nemen al die mankementen maar voor lief, ze zijn gewend aan storinsggevoeligheid der citroens en hebben over het algemeen de energie niet meer om voor de zoveelste keer naar de garage te gaan en houden het maar bij die paar beurten per jaar

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: slechte service ANWB

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Bij je leest houden s.v.p. dus (sl)opels

Jullie praten over een merk waar je geen h.. vanaf weet.
Dit slaat zeker op de bandenoppomper Joyyyyy, dit persoon zit op ieder forum en denkt van ieder onderwerp verstand te hebben. Als het er op aankomt weet hij helemaal niets. Behalve van de bandenspanning van zijn (sl)opel. Alhoewel, daar twijfel ik ook nog aan.
Hij lult maar wat!

Gr. van een gelukkige en
blije CITROEN XANTIA-RIJDER! Uit een wrakvrij (lees (sl)opelvrij) Hilversum. :lol:

Ps. Bandenoppomper, vergeet je niet je (sl)opel toe te dekken, dat wrak mocht het eens koud krijgen, met alle gevolgen van dien. :P

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: slechte service ANWB

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Gr. van een gelukkige en
blije CITROEN XANTIA-RIJDER!
Uitzonderingen bevestigen de regel blijkbaar :P
(een Franse auto berijder heeft natuurlijk ook weinig referentiekader wat technische superioriteit betreft)
Toch effe lid worden van de consumentenbond Tolboom; kan je het Xantia gemiddelde weer een beetje naar boven halen 8)

A. tolboom
Berichten: 254
Lid geworden op: 09 jul 2004 12:47

Re: slechte service ANWB

Ongelezen bericht door A. tolboom »

Ali B,

Alles goed?

Consumentenbond is oke, maar ik ga liever af op een bond/vereniging wat je wilt, als de ADAC en Autoweek die wel verstand hebben van auto's in het algemeen. En .................mijn eigen ervaringen, zowel met de (sl)opel (slecht) en de Citroen BX en Xantia (prima).
:lol:

Ps. als je in een van mijn vorige berichten leest wat ik met de twee
(sl)opels heb meegemaakt, kan je van mij niet verwachten dat ik dit k..merk de hemel in ga prijzen. Duitse merken staan voor degelijkheid, helemaal waar, maar is zeker niet van toepassing op
de (sl)opel. Ik durf te stellen dat van de Duitse merken de (sl)opel in alle opzichten het onbetrouwbaarste merk is!

Gr.

wekkertje
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 sep 2008 13:47

Re: slechte service ANWB

Ongelezen bericht door wekkertje »

waarom allemaal kattige opmerkingen tegen iemand die niet te spreken is over de wegenwachtservice van de ANWB??

Ik ben ook niet echt tevreden over de wijze waarop ze mijn roep om assistentie hebben afgehandeld.


Ik heb uiteindelijk maar een sleepwagen laten komen om mijn auto weg te halen nadat ik ruim 3 uur had gewacht op de ANWB.

Dus nee, geen verlenging van mijn abbonement voor 2009!

Gesloten