LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nooit meer philips tv.

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
mirjamalfa

nooit meer philips tv.

Ongelezen bericht door mirjamalfa »

Wat jammer is het toch dat we zo voor de gek gehouden worden in al die winkels. :(
Ik dacht ook maar voor zekerheid te gaan en heb 5 jaar geleden een dure philips instalatie gekocht,alles erop en eraan,dolby suround duurste t,v, meubel enz.verzekering erby genomen noem maar op,maar je na 5 jaar,ging hy in rook op , letterlyk dus.Wilde toch maar eens in de winkel waar ik hem had gekocht navragen of er mischien iets aan te doen was ,Doorman in Nymegen,ze waren zo aardig toen ik 3000 eurootjes 5 jaar geleden neertelde,maar werdt nu byna de winkel uitgeslagen toen ik alleen maar de eerste zin zei:myn t.v. die ik hier gekocht heb is kapot
Kan ik allemaal begrypen hoor electronische spullen blah blah blah,en ik wou ook geen geld of zo alleen advies.
Nou ik weet nu zeker een ding nooit meer iets van philips of van deze winkel.
gr. miriam

BBCS
Contacteer:

Re: nooit meer philips tv.

Ongelezen bericht door BBCS »

Wat jammer is het toch dat we zo voor de gek gehouden worden in al die winkels.
Ik dacht ook maar voor zekerheid te gaan en heb 5 jaar geleden een dure philips instalatie gekocht,alles erop en eraan,dolby suround duurste t,v, meubel enz.verzekering erby genomen noem maar op,maar je na 5 jaar,ging hy in rook op , letterlyk dus.Wilde toch maar eens in de winkel waar ik hem had gekocht navragen of er mischien iets aan te doen was ,Doorman in Nymegen,ze waren zo aardig toen ik 3000 eurootjes 5 jaar geleden neertelde,maar werdt nu byna de winkel uitgeslagen toen ik alleen maar de eerste zin zei:myn t.v. die ik hier gekocht heb is kapot
Kan ik allemaal begrypen hoor electronische spullen blah blah blah,en ik wou ook geen geld of zo alleen advies.
Nou ik weet nu zeker een ding nooit meer iets van philips of van deze winkel.
gr. miriam
Wat is nu het probleem? :shock:

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Hou je in ikbenik

Topicstarter ik snap uw ongenoegen.

Ik ben van mening dat u verhaal kunt halen bij de verkopende partij,en er een coulance regeling van toepassing is .

groet t

BBCS
Contacteer:

Voor alle duidelijkheid:

Ik wil niemand aanvallen.

Wat mij onduidelijk is, wat je nu precies wilt.

Is het zo dat je alleen je ongenoegen wilde uiten of dat je een vraag had.

Mocht het zo zijn dat je voelde dat ik je aanvalde, dat was zeker niet mijn bedoeling en anders mijn excuses.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

ik snap ook niet wat hij nu wil

BBCS
Contacteer:

Ten eerste: je mag nooit uitsluiten dat de tv kapot kan gaan, hoe duur die ook is.
Ten tweede: het is ook een fabeltje dat je nu recht zou hebben op gratis reparatie of vervanging.

Als het een LCD of een plasma tv is (wat mij eerder lijkt), dan zit daar een economische levensduur op van 5 jaar.
Dus na die periode heb je geen recht meer op coulance van de fabrikant/winkelier. Dus komen in dit geval alle kosten voor jouw eigen.

De winkelier/fabrikant is wel verplicht om het probleem op te lossen, want volgens de wet heb je na het verstrijken van de garantie/economische levensduur nog recht op een werkende tv, maar de winkelier/fabrikant mag er in dit geval rustig alle materiaalkosten en uurloon doorberekenen.

Ik weet dat je dacht dat je hoopte dat je nog recht op compensatie of dergelijke.
Maar helaas heb ik geen beter nieuws voor je.

Misschien dat dit een antwoord op jouw probleem is.

Gesloten