Beste mensen,
Ik ga kiezen tussen een greeploos hoogglans witte keuken van deze 2 merken. Het prijsverschil is 1750,- in het voordeel van Qlina. What shall I do???
Ook moet ik kiezen tussen itho of Gutman voor de wasemkap?
GRoet SSY
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] qlina versus next 125
Re: qlina versus next 125
Weinig kenners wat betreft Qlina??
Beste SusiedeC,
Qlina is het lagere segment in keukenland. Is dus geen topmerk. Hoeft daarom niet slecht te zijn, alleen geen super afwerking. Next is wel uit een ander vaatje, snap je!
Qlina is het lagere segment in keukenland. Is dus geen topmerk. Hoeft daarom niet slecht te zijn, alleen geen super afwerking. Next is wel uit een ander vaatje, snap je!
Volgens de keukenzaak waar ik de keuken besteld heb zijn zowel Itho als Gutmann allebei goede afzuigkappen, waarbij Gutmann net iets beter zou zijn.
Zelf hebben wij gekozen voor een Itho (en dan niet het budget-model). Onze huidige afzuigkap, ook een Itho, is zeer effectief en zeer stil.
Zelf hebben wij gekozen voor een Itho (en dan niet het budget-model). Onze huidige afzuigkap, ook een Itho, is zeer effectief en zeer stil.