LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] washandbody

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
shetan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jun 2007 15:14

washandbody

Ongelezen bericht door shetan »

Nou even een verhaaltje van een belachelijke internet site
Ik had bij een site als gratis.nl me opgegeven voor een gratis setje van washand body. OO dit zou zooo geweldig zijn helemaal top.. nou toen ik 4,95 voor verzendkosten had overgemaakt en t pakketje in ontvangst nam was t dus zoals te verwachten 3x niks.
nu bleek dat je dan een abonnement had genomen door deze gratis set aan te nemen !! een abonnement voor een jaar kost 210,00 euro en dan krijg je dus 6 kee rper jaar nog zo een fantastisch ( ahum ahum ) pakket toegestuurd
afmelden kan alleen schriftelijk en binnen 14dgn anders heb je een abonnement voor een jaar dus
per apkket komt er 4,95 verzenden en 7,50 handlings kosten bij !! ik vind het een pure misleidende manier van zakendoen en hun vullen zo makkelijk hun zakken !!
hebben er misschien meer mensen ervaring met dit soort zaken en misschien is dit iets om wat aan te doen !?
misschien iets om eens te behandelen in de uitzending ?? ikkan het pakketje zo laten zien het is echt bras ..kost denk ik bij de action of soortgelijke winkel 4,95 !!!
nou haha dat was even mijn verhaal en hopelijk wordt dit gestopt

pos de website is
www.washandbody.com
groetjes suzanne

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Moppentappers »

er staat duidelijk dat je je aanmelding voor jaarlijks ontvangen van deze troep
eigen schuld, dikke bult

L@je
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2007 21:08

Re: washandbody

Ongelezen bericht door L@je »

Na het invullen van een enquete op internet werd ik bedankt voor het invullen. Ik kreeg als cadeautje een pakket van Wash & Body en moest alleen de verzendkosten betalen (wel vreemd dat je moet betalen voor een cadeautje...).
Ze zeggen nu dat ik ook een contact heb voor een jaar lang rommel ontvangen op basis van bankrekeningnummer en de unieke code (die ik gekregen heb na het invullen van de enquete). Bij het invullen op internet waren er geen voorwaarden te zien (dit is niet gebeurt via de website van Wash & Body, maar via de website van de enqueteur).
Navraag gedaan bij een incassobureau en de rechtsbijstand, maar een unieke code is alleen een betalingskenmerk en niet bindend voor een contract.

wireri
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2007 13:02

Re: washandbody

Ongelezen bericht door wireri »

helaas ben ik er ook ingetuimd

ik had het proefpakketje ook aangevraagd via zo gratis site

en ook ik nergens gezien dat je gelijk aan een abonnement vast zat

dus wat kunnen wij al gedupeerde aan zoiets doen
want je komt er heel moeilijk vanaf

ik vind dat ze veel duidelijker mochten zijn

Etta
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jun 2007 17:30

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Etta »

bij mij hetzelfde verhaal, nergens stond vermeld dat ik een jaar verplicht rotzooi moest kopen. Ik heb vanmiddag zitten internetten en als ik bijvoorbeeld volkomengratis.nl washandbody aanklik krijg ik adquick op mijn scherm, waar washandbody nergens te vinden is.
Op de giro stond PROFessional IT fulfilment services (PROF IT)
Emmen.
Adres opgezocht dat is Nijbracht 154, 7821 CE EMMEN telefoon 0591-647031.
Ik heb ook een e-mail gestuurd aan adquick. Ik kreeg ook nog een e-mail van support, ik mag het contract afkopen voor slechts honderdvijfendertig euro, tís voor niks. Dan houdt in dat ik verder geen betalingen meer hoef te doen en dat ik geen produkten meer ontvang.
Wat ik voor die 135 euro krijg staat weer nergens. Wat een onzin, ik heb mijn bericht ook voorzien van een unieke code L2I2K2M2I2J2N2K2L2O2T2E2N EVEN DE TWEE WEGDENKEN.
Zodra ik wat hoor dan meld ik me weer. Groetjes Etta

Caroline Poelman
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2007 11:11

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Caroline Poelman »

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt met washandbody maar ben dan ook absoluut niet van plan oom hen ook maar een cent te betalen voor een zogenaamd abonnement waar ik niets vanaf weet en helemaal niet wil hebben. Je wordt gelokt met een cadeautje waar je zelf voor betaald om vervolgens aan een abonnement vast te zitten. Het abonnement gaat pas in als je hebt voldaan aan een paar honderd euro. Die ze nu van mij willen innen (via e-mail). Terwijl ik niets van hen wil. Dat kan volgens mij helemaal niet. Ik heb ook helemaal nergens voor getekend of ook maar een acceptgiro ontvangen.
Zoals ik lees kan Etta haar abonnement afkopen voor 135 euro. Dat klopt toch van geen kanten (je hebt toch ook niets gehad!). Het lijkt me verstandig om alle correspondentie hierover verder te bewaren. Kennelijk krijgt ieder van ons een ander verhaal te horen en worden op deze wijze een heleboel mensen belazerd.
Ik ben benieuwd hoe Radar hiermee omgaat.

Groetjes Caroline

Etta
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jun 2007 17:30

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Etta »

Ik heb sinds mijn laatste e-mail aan washandbody niets meer van deze zaak gehoord, ik had in mijn e-mail vermeld dat die rare code totaal geen rechtswaarde heeft (had ik gevonden op internet).
Op gratis sites nog gezocht naar washandbody, maar de actie is niet meer actief. Ik kwam via washandbody (via graits) terecht op een website van Adquick, die gerund wordt door Mohamed Abarkan te Amsterdam, deze liet weten dat Adquick deze actie een tijdje heeft gedraaid en dat deze aktie niet meer loopt. DUs we wachten nog maar even af..... Ze zullen al weer aan een nieuwe aktie zijn begonnen onderhand, maar als je moet betalen aan PROF IT te Emmen lijkt het me al gauw verdacht.

margootje
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2007 19:02

Re: washandbody

Ongelezen bericht door margootje »

hallo ik ben er ook ingetrapt en net als jullie willen ze mij ook verplichten om een jaar lang hun producten te kopen.ik was ook in de veronderstelling dat ik na dat "proefpakketje" er gewoon vanaf was.maar nee dus. ik kon het ook afkopen voor 135 euro,maar ga dat niet betalen.heb ook geen handtekening gezet en ook geen voorwaarden gezien.ik ben dan ook niet van plan om ook maar een euro te betalen .ik had de tijd tot 17 juli om alsnog te betalen en kreeg 13 juli al een aanmaning per mail. met de bedreiging dat het naar een incassobureau ging. dus ik wacht nu rustig af wat er gaat gebeuren.maar heb wel een e mail gestuurt aan washenbody dat het niet rechtsgeldig is.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: washandbody

Ongelezen bericht door D1RK »

bij het invul formulier vind ik een probleem, als wifi gebruiker heb ik geen eigen IP adres, dus wie zal ik misbruiken.
De voorwaarden zijn goed voor de firma, niet voor ons.
als ik alles lees, wegwezen!

wilwilwel
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2007 20:09

Re: washandbody

Ongelezen bericht door wilwilwel »

Beste mensen

Dit is weer een streek van de mensen van LIS bv
Ze worden steeds slimmer

Prof it bv is namelijk op het zelfde adres gevestigd als lis

wilwilwel
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 aug 2007 20:09

Re: washandbody

Ongelezen bericht door wilwilwel »

google maar eens op lis bv

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

het staat er toch echt:

Wash and body een club waar u een welkomstgeschenk van 35 euro voor 0 euro ontvangt, nadat u een jaarabonnement heeft afgesloten (raadpleeg de voorwaarden). Na betaling ontvangt u vervolgens zes maal per jaar een door wash and body samengesteld identieke of soortgelijke pakket voor eveneens 35 euro.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Moppentappers »

je ontvangt een welkoms geschenk, en dan mag je gaan betalen
wel een gratis washandbody en een hele hoop andere troep waar je voor moet betalen

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

mensen denk nou eens na

het staat gewoon op de voorpagina, geen kleine letters geen verborgen teksten, je had het gewoon kunnen lezen en dan had je geweten hoe de vork in de steel zit

dit is afreageren op eigen domheid

Etta
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jun 2007 17:30

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Etta »

beste joyyyyyyyyyyy en moppentappers.

via gratis.nl kom je niet op de webpagina van washandbody (waar de voorwaarden staan) daar gaat het hele verhaal juist over. op die pagina kom je pas terecht nadat je je voor een gratis pakket (excl verz) hebt aangemeld. niks met dom te maken, is gewoon misleiding, jullie snappen het hele verhaal niet

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

ik reageer op de info die me gegeven wordt

Chris62
Berichten: 46
Lid geworden op: 15 jul 2007 00:22

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Chris62 »

Weet je wat zo'n jaarabonnement kost? Driehonderd euro! En wat krijg je ervoor, 7x een doosje met zeepjes van slechte kwaliteit.

Al die ellende komt omdat mensen zich gek laten maken met zogenaamd gratis producten, terwijl elk weldenkend mens weet dat dat onmogelijk is.

tlemsha
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2007 15:51

Re: washandbody

Ongelezen bericht door tlemsha »

hier mijn reactie mij is een brief gestuurd dat binnnen kort de deur waarder op de stoep staat maar ik heb helemaal geen mailtjes en dergelijke gekregen en dan nu dit kan dit allemaal zo maar in dit land ik vind het verschrikkelijk

Joyyyyy
Berichten: 380
Lid geworden op: 19 jun 2007 00:35

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

gewoon ff bellen met deurwaarder dat er sprake is van een misverstand

deurwaarder klinkt eng, maar die zijn in 9 van de 10 gevallen bijzonder meer voor rede vatbaar dan hun opdachtgever, zij doen ook maar hun werk en er is meestal wel wat te regelen

iedereen maakt fouten

en, ff naar bureau voor rechtshulp fietsen

Kim Versantvoort
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 okt 2007 21:53

Re: washandbody

Ongelezen bericht door Kim Versantvoort »

Ook ik ben er ingetrapt. Ook via gratiz.nl
Maar voor iedereen die op het forum reageert: je had het kunnen weten. Dit is dus niet waar. Op hun eigen website staat het inderdaad te lezen dat je automatisch lid wordt als je die 4,95 euro verzendkosten betaaalt. Echter, op gratiz.nl stond hier niets over. Ik ben inmiddels zover dat ik een brief heb gekregen van een incasso bureau: credinca bv. Dit bedrijf schijnt onder veel verschillende namen te opereren en ik heb al honderden klachten op internet gelezen. De brief die ik kreeg was zeer dreigend maar als ik bel om om opheldering te vragen dan willen ze me niet te woord staan. Erg vreemd. Alles moet per email geregeld worden. Maar heeft iemand advies over wat nu te doen. Ik was eerst erg geschrokken van die brief, heb ook nooit emails of brieven van washandbody ontvangen maar toen ik ging speuren op internet en zoveel klachten tegenkwam word ik alleen maar bozer en bozer. Ben ook eigenlijk niet van plan om te betalen. Wie heeft er een tip?
Graag reactie!!
BVD, Groeten Kim

Gesloten