LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
Jos8
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2007 11:55

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Jos8 »

Ik heb mei 2005 ook zo'n computer gekocht. Er bij voor het "internetbankieren". Bij het Kruidvat. Daar heb je twee jaar garantie. Hij heeft het gehaald met de hakken over de sloot. Eén maand. Dus geen garantie meer. Je e-mails worden niet meer beantwoord. Toch maar even een deskundig oordeel gevraagd aan mijn pc-boer op de hoek. Legde netjes uit, waarom en hoe het kreng in elkaar zat. Mobo stuk en een mobo uit het jaar nul in een speciale oplage is niet meer aan te komen. Flink leergeld betaald. En bij de Aldi en het Kruidvat koop ik alleen kruidenierswaren en tandpasta. En zelfs daar moet je nog bij uitkijken.

Mugello
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 mar 2006 21:22

Re: Discutabele handelswijze Medion (TFT SCHERM)

Ongelezen bericht door Mugello »

Daar zit zeker een kern van waarheid in wat je zegt magel725.

Maargoed, niettemin heb ik uit eigen ervaring vernomen dat de service bij Mediamarkt wel oké is. Ben zelf al 2 maal met iets terug geweest en ben toen prima geholpen. Ik heb zelf dus positieve ervaringen (tot nu toe) met Mediamarkt, maargoed dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit het geval is bij een ieder. En daarnaast vormt het verleden niet per definitie een garantie voor de toekomst.

Maargoed, ditzelfde kun je loslaten op Medion of welke winkel dan ook. Er zullen ook vast ontzettend veel mensen zijn die positieve ervaringen hebben met Medion en die het zich niet kunnen voorstellen dat dergelijke situaties zich voordoen. Maar in ieder geval weet ik wel dat - na deze ervaring met Medion, die op dit moment nog speelt - ik zeker niet opnieuw iets van Multimedia bij de Aldi koop. Ik heb mijn les hier wel uit getrokken.

@ Jos8: Ik heb vandaag iets soortgelijks gehad. Er is een problem met de antenne van mijn Nokia 3230, dus ik heb net even naar Nokia gebeld om te vragen of dit te verhelpen is. Werd nagetrokken en er zat 2 jaar garantie op dit toestel... en die liep af op 5 oktober 2007 (kleine 3 weekjes geleden). En ik heb dit probleem nu pas net een week. Beetje hetzelfde perikel dus.

Gesloten