Ik heb nu 8 dagen al internet wat iedere 5 minuten uitvalt van Tele 2.
De technische dienst krijgt het maar niet opgelost, ik heb al een nieuwe modem, ik heb een nieuwe splitter, ik heb alles aangesloten bij het ISRA punt maar toch nogsteeds geen oplossing.
Veel geblaat aan de telefoon, een lijnmeting, de dame van de helpdesk (NAOMI LAURENSEN) gooit tot 3x toe de hoorn erop omdat ik boos word als ze mij als een halve debiel behandeld terwijl ik meer technische kennis dan zij heb.
Ja gek he dat iemand boos word als je hem als een debiel behandeld ondanks het verzoek mij als een volwassene te behandelen!
Maargoed, later wel redelijk goed te woord gestaan door andere mensen
En dan gisteren het volgende weer:
Ik gisteren op Utrecht hoog Caterijne een standje tegen van Tele 2. De verkoper daar zei mij dat als ik zou upgraden naar een duurder pakket dat mijn internet misschien wel direct zou gaan werken.
De smeerlap zei ook nog en ik citeer “Als u wat meer INFORMATIE wenst, dan stuur ik dat u toe, u krijgt dan gegevens aan huis gestuurd en als u het er niet mee eens bent, dan kunt u binnen 7 dagen afzeggen, dit ivm de colportage wetgeving”.
Kortom de gore schoft wou helemaal geen informatie sturen maar hij wou even snel mijn contract zonder mijn toestemming overzetten naar een duurder pakket.
En natuurlijk werkt ook dat duurdere pakket niet, het is een technisch probleem, geen snelheids probleem.
Wat een gore teringklootzakken bij Tele2!
Meer
http://tele2.cyberkrant.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Storing en omzetting zonder toestemming door Tele2
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 okt 2007 10:28
Re: Storing en omzetting zonder toestemming door Tele2
Persoonlijk vind ik het nogal KINDERACHTIG om de mensen met naam en toenaam hier op het forum te noemen. Ben je misschien toch juist behandeld??
En het is ook niet logisch dat een sneller pakket beter zou werken, wel (in sommige gevallen) een langzamere, omdat de lijn dan misschien te lang is om bepaalde snelheden aan te kunnen... Gevalletje logica!
En het is ook niet logisch dat een sneller pakket beter zou werken, wel (in sommige gevallen) een langzamere, omdat de lijn dan misschien te lang is om bepaalde snelheden aan te kunnen... Gevalletje logica!
Re: Storing en omzetting zonder toestemming door Tele2
Lekker logischbjorn4548, als zn verbinding om de 5 minuten uitvalt dan los je dat op met een snellere verbinding.
En niks kinderachtig, als zo'n figuur tot 3 keer de hoorn eropgooi dan mag je hier gerust haar naam plaatsen.
En niks kinderachtig, als zo'n figuur tot 3 keer de hoorn eropgooi dan mag je hier gerust haar naam plaatsen.