LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kwaliteitsvergelijking Keller, Bos en Ballerina

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Shirley34

kwaliteitsvergelijking Keller, Bos en Ballerina

Ongelezen bericht door Shirley34 »

Ik ben bij 2 verschillende keukenzaken geweest en allebei hebben ze een andere mening over de vergelijkbare kwaliteit. De ene zaak zegt Bos is vergelijkbaar met Ballerina, de ander zegt Keller is vergelijkbaar in kwaliteit met Bos en Ballerina is een veel minder goede kwaliteit.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe dit nu werkelijk zit?

Ik weet ook niet meer wie ik nu moet geloven.

Ik heb een offerte voor Ballerina keuken met Neff apparatuur voor 16.700 euro en een offerte voor een Keller keuken met Neff apparatuur voor 15.500 euro. De eerste zegt als je goedkoper wilt kun je ipv.Bos Ballerina nemen, dit scheelt ongeveer 4000 euro en is (zegt hij) vergelijkbaar in kwaliteit met Bos.
De ander zegt dat die kwaliteit van Ballerina niet zo goed is.

Wie weet raad?

Adje Viseur

Re: kwaliteitsvergelijking Keller, Bos en Ballerina

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Ik ken Bos niet, maar ik verkoop wel Ballerina en Keller, en in mijn optiek ligt de kwaliteit van die twee niet ver uit elkaar maar gevoelsmatig zou ik toch eerder een Keller aanraden.

Ik wens u veel succes met uw keuze.
(ik zou dus voor die Keller gaan!)

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Bos ken ik ook niet zo goed dus blijft deze even buiten het vergelijk.

Keller en Ballerina zijn met elkaar te vergelijken met ieder zijn voor- en tegendelen tegenover elkaar.

Moeilijk kiezen (zie ook adje viseur).........ik zou qua prijs/kwaliteit toch voor Ballerina gaan.

Shirley34

Ongelezen bericht door Shirley34 »

Hallo,

beiden bedankt voor de reactie. Een van jullie heeft het over voors en tegens van beide merken, zou je die zo kunnen noemen?

RCD123

Ongelezen bericht door RCD123 »

Ik weet dat Keller ook deurstoppers levert op hun keukens, veel merken doen dat niet (pas in het duurdere segment). Kan een argument zijn als je belang hecht aan deurstoppers.

Kuchegirl

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Met beide merken doe je een goede keuze, mooie middenklassers. Met goede apparatuur, en dito blad ben je jaren verzekerd van een goed product.

Gesloten