LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] @ Home waar ben je nu mee bezig,

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Winstonicus

@ Home waar ben je nu mee bezig,

Ongelezen bericht door Winstonicus »

Ja @ home is weer bezig,

vroeger heb ik bij @ home een breedband pakket gehad van 47,95 Euro, dit pakket had ik toen ik nog bij mijn ouders woonde, 2 jaar terug ben ik vehuisd en op mij zelf gaan wonen, en heb toen het breedband pakket stop gezet. En ben in mijn nieuwe huis begonnen met een nieuwe pakket van @ home van 29,95. Opzich helemaal niks te klagen over de verbinding enzo das allemaal prima, Maar nu is deze zomer mijn oude rekening weer heropend en nu wordt er elke maand (van af juni 2007) 47,95 van mijn rekening gehaald en natuurlijk ook mijn 29,95 euro, na 3 telefoontjes en 2 klachtenbrieven(via mail) wordt er nog steeds niks gedaan aan mij rekening en wordt het nog steeds afgeschreven, telkens als ik bel snappen ze er niks van en weten ze niet wat ze moeten doen, wel vertellen ze me dat ze de klacht naar de juiste personen binnen @home zullen sturen en dat deze persoon dan contact met mij zal opnemen, nou jullie raden het al Nog steeds geen telefoon of mailtje terug ontvangen.

Wie Oh Wie kan mij helpen

Greatz

Wienand Heinink

pvd

Re: @ Home waar ben je nu mee bezig,

Ongelezen bericht door pvd »

Enige optie is om het teveel betaalde terug te laten boeken door de bank.

Het risico is dan wel dat @home uw verbinding afsluit. Maar ze hebben, mits u bewijzen kan dat uw oude abbonement beeindigd is en u nu een ander abbonnement heeft, geen poot om op te staan.

pvd

Winstonicus

Ongelezen bericht door Winstonicus »

ja dat ben ik nu ook aan het doen, maar het geval is dat de maand juni t/m september (=/- 200 euro)in een keer is afgeschreven en ik ben vanwege mijn werk niet vaak thuis en heb dit afschrift telaat gezien,

Ben toen naar de bank gegaan en daar kon ik het geld niet meer terug schrijven, omdat dat binnen 30 dagen moet gebeuren.

Wat ik niet snap, is dat hoe veel ik ook bel en schrijf ze nog steeds niks hebben gedaan aan mijn klacht/probleem.
Ik wil gewoon mijn geld terug, ik zie dit gewoon als dieftstal(nu helemaal omdat ze er niks aan doen).

Flender

Ongelezen bericht door Flender »

AT-home reageerd nergens op ,mij hebben ze een incasso bureau op me dak gestuurd. Na ik dat incasso bureau geantwoord had per e-mail (ook het zelfde schrijven nog per post gedaan) maar na de e-mail had ik binnen 3 kwartier antwoord van AT-Home (hoezo incassobureau versus At-Home even contakt gehad. Maar kreeg nog geen normaal antwoord van AT-Home die klanten service daar is zo vreselijk slecht.

Als jij je bewijzen hebt dat je oude contrakt netje hebt op gezegt is er niks aan de hand hebben ze geen poot om op te staan.

Laat nog is horen hoe het afloopt. !!!!!

kica1

Ongelezen bericht door kica1 »

Beste Winstonicus, wanneer u kunt aantonen dat een incasso onterecht van uw rekening is afgeschreven kan de bank tot een jaar na afschrij
ving deze incasso terughalen.

Dit is een andere procedure dan wanneer u opdracht geeft een incasso terug te boeken omdat u het niet eens bent met de afschrijving.

Gesloten