LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] philips plasma tv

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.

wat moet ik hier mee

een nieuwe tv
0
Geen stemmen
of laten reparen wat al een keer gebeurt is
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

12amstel
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2007 20:43

philips plasma tv

Ongelezen bericht door 12amstel »

hoi,
Ik heb op 24 mei 2007 een plasma van het merk philips gekocht.
ik dacht dan koop ik een goed product.maar ik kom bedrogen uit.
het type van de tv is 42pf5331/10 na 3½ maand ging het niet goed met de tv beeld scherm ging rare vlekken vertonen ik de MAKRO gebelt.
die zeggen moet u e-care maar bellen komt het goed.zo gezegt zo gedaan.afspraak gemaakt en ze zijn de tv komen halen ik vroeg nog hoe lang gaat het duren dat ik mijn tv terug heb???? nou meneer wordt er gezegt het is erg rustig maximaal 2 weken. na twee weken geen tv ik bellen. Ja meneer wij zitten op onderdelen te wachten ik dacht dat kan.
na 3 weken nog geen tv ik weer bellen .Ja meneer we hebben het net binnen hij wordt gemaakt oke.na precies 4 weken komt hij terug.
ik hem met de monteur op hangen hebben ze de meer beugel verkeert gemonteert kan gebeuren denk ik maar het is hun werk dus ze horen te weten hoe het hoort te zitten. oke alles omgedraait en hangen met de tv. alles aan gesloten en het probleem is nog ERGER GEWORDEN.
monteur belt het kantoor op wordt hij voor gek verklaart dat kan niet tv is goed hij zegt ik maak er een foto van. hij wil de tv weer mee nemen ik zij NEE ik ga eerst eens met philips praten. ik hun op gebelt a 25 cent per minuut.( geld kloppers) daar wordt je van het kasje naar de muur gestuurt en zo ook bij de MAKRO ik weer bellen en bellen ik heb geen zin in om weer 4 weken zonder tv te zitten ik wil een leen tv DAT KAN NIET zeggen ze maar ik zeg jullie maken een fout dat de tv niet goed is. nu ben ik de dube dat hij weer weg moet ik wil een leen tv of een nieuwe dat kan niet oke je bent gewoon een nummer ik weer gebelt en gezegt dat de tv niet goed is nu zijn we twee dagen verder moet ik nog steeds gebelt worden dat hij wordt afgehaalt wat moet ik met zulke WAARDELOZE BEDRIJVEN?????????????

C200K
Berichten: 292
Lid geworden op: 26 jun 2006 22:48

Re: philips plasma tv

Ongelezen bericht door C200K »

Als eerste een vraag; "Heeft U Makro Garant gekocht?"

Ten tweede wil ik U er gelijk op attent maken dat U geen bescherming heeft volgens de consumentenwetgeving.

12amstel
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2007 20:43

Re: philips plasma tv

Ongelezen bericht door 12amstel »

ja ik heb makro garant er bij maar daar gaat het nu niet om het is het eerste jaar en dan gaat het om de fabrieks garantie.

Toolboy

Re: philips plasma tv

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik lees mei 2007 dus de topicstarter heeft recht op garantie.

Edoch als het toestel bij de makro gekocht is ,is een leen toestel uit den boze.
makro is een groothandel.
Ik heb zelf ingekocht als bedrijf bij de makro en het vervolgens verkocht aan mijzelf .
Ik had op dat moment meteen consumentenrecht.

T

12amstel
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 okt 2007 20:43

Re: philips plasma tv

Ongelezen bericht door 12amstel »

waar het omgaat hij is al 4 weken weggeweest en komt nog slechter terug dat mag niet naar mijn meening of het aan de makro ligt of philips ik wil gewoon een regeling. ik moet niet de dubben er van zijn dat hun hun werk niet goed doen.ik verwacht na 4 weken weg geweest dat hij in orde is.

Gesloten