Een naam die ik hier op het forum nog niet ben tegengekomen is Bontempi. Heeft iemand hier ervaringen mee ?
Bij mij in de buurt zit weliswaar een dealer maar die heeft maar 2 opstellingkjes.... schiet niet echt op. Ik weet dat er zijn met meer; Lisse bijvoorbeeld maar dat is erg ver weg om straks te gaan installeren (178 km...) Waar kan ik Bontempi mee vergelijken ? Next? Siematic (wat volgens mij gewoon een marketingtruc is.... ik meen dat Bontempi mooier is afgewerkt)
Wat we mooi vinden is hoogglans gebroken wit; greeploos met koken tegen de wand en spoelen op een eiland. Blad op eiland van RVS met RVS wangen en tegen de wand een ARTE, VASTO of KEMIE blad; natuursteen of wellicht composiet.
Heeft ook iemand ervaringen met de afzuigkappen die uit het blad omhoog komen?
....en héél belangrijk.... ik wil echt graag advies maar hier op het forum, wat ik al een tijdje beroepsmatig volg, word ik echt helemaal simpel van de verkopers die elkaar in de haren vliegen.
Dan heb ik nuttige info en hoeven lezers niet te kijken naar allerlei flauwekul.
Oh ja, wie heeft er ervaring met het kopen van een keuken in België? Ga daar wonen namelijk en wellicht verschil met aansluitingen gas of zo ?