@SBI : hoe kunt jij nu in godsnaam weten of ik wel of niet geïnvesteerd heb??
WÉÉT ik ook helemaal niet, Bart.....
Waarom denk je dat ik het vroeg??
Is helaas een érg goede mogelijkheid.bedoel je dat ik me zou hebben "ingekocht" als supervisor?
Houd je ons van de ontwikkelingen binnen je distributeurschap op de hoogte dan?nee hoor , ik verkoop eerst de producten, de klanten betalen direct en dan pas bestel ik de producten die ze twee dagen later krijgen. Nog een lesje die ik heb geleerd toen ik mijn ander bedrijf had: boter bij de vis haha !
Het is nl. voor mij heel simpel bij HBL : krijg je 20 blijvende klanten, hou ze en leer anderen hetelfde te doen. jah ! Klinkt simpel maar zo is het...Je VERDIENT echt je geld door TE WERKEN ER AAN. Niet door jezelf IN TE KOPEN wat vele mensen doen in een MLM bedrijf. Ze kopen zz in en denken dat ze drie dagen later 100.000 euro per maand zullen verdienen ROFL.
Succes gewenst, bart.
Een MLM bedrijf uitbouwen is hetzelfde zoals alle andere bedrijven : je dient je geld te verdienen. Maar het voordeel ervan is dat je wel leert slimmer werken ipv veel te werken. sta me toe dit even toe te lichten:
je hebt 20 blijvende klanten die elke maand bestellen, je blijft dus in contact met hen.
dan leer je 5 andere personen om dit ook te doen tot ze genoeg getraind zijn om zichzelf te kopieren en dit alleen verder kunnen doen en ook aan anderen leren. Zo heb je in jouw organisatie in totaal 120 klanten...waar je commissie op betaald krijgt als jij ook je 20 klanten blijft houden natuurlijk.
Dit in tegenstelling tot zelf 120 klanten zoeken...
Het principe is ons wel duidelijk, Bart.....
So be it