Tele2 heeft een administratief systeem sinds ongeveer juli 2007.
Bij Tele2 wordt alles via een automatische incasso verzorgt.
Nu sinds juli 2007 kunnen ze onze bedragen niet meer incasseren.
De reden aanmeldnaam bij Tele2 en naam van rekening komen niet overeen.
Hiervoor (meer dan een jaar) geen enkel probleem.
Nu sturen ze dus direct daar een aanmaning voor, dat het onze schuld is dat er niet geïncasseerd kan worden. Eerste maal gewoon betaald. Snappen het niet. Tweede maand weer een aanmaning. Na wat rond vragen blijkt het administratieve systeem veranderd te zijn. Er wordt contact opgezocht met ons.
Via de E-mail geprobeerd een oplossing te zoeken. Maar nee u hoeft niets te doen (helpdesk) volgende maand gaat het echt goed, we hebben het opgelost.
Nee dus. Afgesproken met de helpdesk dat ik terug gebeld wordt.
Een voorstel gedaan voor een oplossing, stuur mij gewoon een factuur dan betaal ik die binnen 14 dagen. Maar nee geen reactie, geen telefoontje. Totaal niets. Terwijl wij de afspraak gemaakt hebben dat ik niet hoefde te betalen totdat zij de administratieve zaken op orde waren, dit ook bevestigd per e-mail.
En nu vandaag 24 oktober slaat het echt alles.
Wij constateren al wat langer dat er geen verbinding is (geen internet), maar door omstandigheid geen tijd om eerder te bellen met de helpdesk.
Eerst persoon, reboot uw computer, zorg dat firewall uit staat. Zet uw modem even een half uur uit. Dit alles hielp niet. Weer bellen, Installeer uw computer maar opnieuw, want wij kunnen wel in uw modem.
In de avond maar weer gebeld, de helpdesk medewerker kijkt, oh ik zie het al, u heeft niet betaald dus u bent afgesloten.
Boos omdat wij wel de middag bezig zijn.
Teleurgesteld omdat Tele2 gewoon niet reageert.
Waarom moet ik blijven bij Tele2, ja de kwaliteit die wij krijgen op de verschillende adressen is goed. Maar administratief en organisatorisch is het heel erg slecht.
En dit hebben wij dus bij 2 bedrijven.
Met vriendelijke groet,
Jeroen Eversdijk
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 administratie
Re: Tele2 administratie
Ik zou het contract laten ontbinden op grond van administratieve wanprestatie, tenminste als je er genoeg van hebt.
Zorg er dan wel voor dat je telefoon lijn vrijgegeven wordt, anders kun je niet eens ADSL van een andere firma krijgen.
Zorg er dan wel voor dat je telefoon lijn vrijgegeven wordt, anders kun je niet eens ADSL van een andere firma krijgen.