LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keuken Kampioen
Keuken Kampioen
Wat zijn uw ervaringen met Keuken Kampioen.
Re: Keuken Kampioen
zoekfunctie gebruiken
Zoek eerst eens op dit forum voordat je een vraag stelt...
Er is heel veel getypt over KK
Er is heel veel getypt over KK
-
Goede ervaringen mee tot nu toe, mits je door de verkooptechniek heen kan prikken (lees: bestand bent), dan valt er wel een goede (merk)keuken tegen een marktconforme prijs uit te halen.
En gezien de volumes en aantallen moeten ze ergens wel iets goed doen, maar dat kan ook weer inherent zijn aan de verkooptechniek natuurlijk.
En gezien de volumes en aantallen moeten ze ergens wel iets goed doen, maar dat kan ook weer inherent zijn aan de verkooptechniek natuurlijk.
Gewoon lekker een keuken kopen daar bij de keukenconcurrent.
Volgens mij staan er op dit forum geen negatieve verhalen over deze Mandemakers fazal.....
En.....je mag alles ook nog eens voor levering betalen ook !!!
Wat wil een mens nog meer !
Succes !!
Volgens mij staan er op dit forum geen negatieve verhalen over deze Mandemakers fazal.....
En.....je mag alles ook nog eens voor levering betalen ook !!!
Wat wil een mens nog meer !
Succes !!
-
Hark, even reëel, de ondoorzichte verkooptechnieken van DMG worden hier vaak betwist.
Echter.. ik, als doodsimpele consument, zie hier nergens een langlopend onderwerp over iemand die nog 1 frontje/plintje mist en daarbij baalt dat alles al is betaald bij DMG?
En denk je nou echt met dergelijke slechte posts een mede-consument te helpen?!
Echter.. ik, als doodsimpele consument, zie hier nergens een langlopend onderwerp over iemand die nog 1 frontje/plintje mist en daarbij baalt dat alles al is betaald bij DMG?
En denk je nou echt met dergelijke slechte posts een mede-consument te helpen?!