LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aansluitkosten abonnement KPN belbudget

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
traeman

Aansluitkosten abonnement KPN belbudget

Ongelezen bericht door traeman »

Een poos geleden heb ik telefonisch een belbudget-abonnement besteld bij KPN. In ons flatje heeft eerder een aansluiting gezeten, maar het flatje is gerenoveerd en toen is de aansluiting weggehaald. Daarom zou er volgens de medewerker van de klantenservice een monteur langskomen, maar daarvoor moest ik dan wel kosten betalen. Ik zei dat ik dan geen aansluiting hoefde, waarop zij mij beloofde dat er geen kosten in rekening zouden worden gebracht.

Nu is de telefoonaansluiting gerealiseerd, en kreeg ik van KPN een nota van zo'n 130 euro voor het aanleggen van een telefoonaansluiting! :shock: Terwijl ik met de medewerker overeen was gekomen dat er geen kosten in rekening zouden worden gebracht! :? Ik heb de KPN weer gebeld, maar ze konden in het systeem niets vinden over de gemaakte afspraak... Lekker betrouwbaar! Omdat de afspraak mondeling is, heb ik juridisch geen poot om op te staan. :cry:

trappist

Re: Aansluitkosten abonnement KPN belbudget

Ongelezen bericht door trappist »

Wanneer de telefoonaansluiting door renovatie is verdwenen, lijkt het mij logisch dat de KPN kosten berekent voor het herstellen daarvan. In feite zou degene die de renovatie uitvoerde daarop moeten worden aangesproken, maar die is waarschijnlijk moeilijk te vinden.

Mr. Floppy

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Zij hebben juridisch ook geen poot om op te staan als jij niet voor die aansluitkosten hebt getekend.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Zij hebben juridisch ook geen poot om op te staan als jij niet voor die aansluitkosten hebt getekend.
Maar er zijn wel werkzaamheden verricht. KPN Zal waarschijnlijk stellen dat meneer had kunnen weten dat er voor werkzaamheden kosten in rekening worden gebracht.
Ik zou een klacht indienen bij, bijvoorbeeld, de Primafoon.

RSt

Ongelezen bericht door RSt »

Of gewoon op de site van KPN lijkt me iets makkelijker!!
http://www.kpn.com/klantenservice/Meld- ... ht.htm#[0]

traeman

Ongelezen bericht door traeman »

Heb op advies een brief gestuurd naar KPN klantenreacties. Een week later werd ik gebeld door een mevrouw van KPN, die de gang van zaken zelf ook vreemd vond. Daarom heb ik de kosten voor de monteur terug gekregen, erg netjes. Volgens haar komt het vaker voor dat de afdeling klantenservice zaken onjuist presenteerd (zouden ze betaald krijgen op provisiebasis?). Iig netjes opgelost door KPN!

royce

Ongelezen bericht door royce »

Kijk het kan dus WEL. Fouten worden gemaakt, en lang niet iedereen is 'ervaren' in het goed vertellen van de informatie!.
Aansluitkosten heb je ALTIJD bij een telefoonaansluiting van de KPN : €47,55.
Of het nou een BelBudget is of een BelBasis/Belvrij, het is altijd hetzelfde. Alleen als het ISRA punt beschadigd is door de BEWONER ZELF, dan betaalt men wel extra kosten. Kom je net in de woning net kijken, dan niet dus..

Frank

wwre

Ongelezen bericht door wwre »

Toezeggingen altijd schriftelijk laten bevestigen. Mondelinge toezeggingen zijn waardeloos als je ze niet kan aantonen.

Als ze het niet schriftelijk "kunnen" bevestigen, moet je de toezegging als niet-toegezegd beschouwen. Jammer maar helaas.

Gesloten