LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dsb

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

dsb

Ongelezen bericht door henduk »

DSB bank wil hun slechte naam zuiveren om mee te doen aan dat progrm: van wendy van dijk (heel nederland helpt mee) de dikke baas van de DSB bank kwam in beeld met naam en al hahaha!! niet egt verstandig van hem,wat een schijnheilig zooitje,,
groet,n

Delicate
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:57

Re: dsb

Ongelezen bericht door Delicate »

Ze doen maar, die r*t DSB bank.
In mijn ogen kunnen ze niks meer goeds doen.

En wat wil hij gaan doen?? Geld schenken?
Nou in ieder geval niet ZIJN geld. Geld van mensen die hij belazerd heeft.
Zeker schijnheilig... bah!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: dsb

Ongelezen bericht door Jonjo »

Wie belazerd wie in deze. Je hebt toch ZELF een overeenkomst met ze gesloten. KIJK EENS IN DE SPIEGEL en wat zie je dan?

Delicate
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:57

Re: dsb

Ongelezen bericht door Delicate »

Jonjo,

Sorry, maar jij weet niet hoe ik behandeld ben door de DSB.
Ja ik heb getekend, maar je hebt geen idee hoe de gesprekken verlopen zijn.
Ik weet echt wel waar ik over praat, het feit dat ik ze bedriegers en schijnheilig noem.

Aub niet zomaar oordelen.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: dsb

Ongelezen bericht door Jonjo »

Als de gesprekken al niet naar tevredenheid gingen, waarom ga je dan toch met ze in zee?

Delicate
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:57

Re: dsb

Ongelezen bericht door Delicate »

Tsja, meestal kom je achteraf pas achter dat je belazerd bent...

Als ik tijdens de gesprekken al wist dat er iets niet goed zat, had ik zeer zeker niet getekend.

Mij zijn dingen toegezegd, die ze nu niet waarmaken.
Daar gaat het om. Ik heb bewijs.

Nee, ik ben niet te spreken over hen.
Ik heb heel veel spijt dat ik naar ze geluisterd heb.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: dsb

Ongelezen bericht door henduk »

tja,als ze alles voor de tijd zeggen hadden ze geen klanten,en dat is met verzekeringen ook zo ,en dat mag allemaal in ned:ze gaan er van uit dat ze gelijk hebben en als ze geen gelijk hebben dan gaan ze er van uit dat ze gelijk krijgen,tis niet anders,maar het is een vies zooitje en dat weten ze zelf ook wel en zolang niemand iets doet gaan ze gewoon met die praktijken door,dat den haag mot eens wakker worden en er wat aan doen,maar ja ook hier geldt weer ONS KENT ONS.
ajuparaplu groet,n

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: dsb

Ongelezen bericht door henduk »

komt nog bij,, bekijk forum eens hoeveel onderwerpen er zijn waar mensen worden opgelicht,,talloos,,en er gebeurt gewoon niks,en over 20 jaar zitten we nog te klagen en te mekkeren, waarom word een minister of zo,n ander figuur die eerst uit je hand eet en als ze aan de macht zij die later over je kop schijten niet opgelicht??,,,omdat ze hun mannetje,s daar wel hebben werken bij zo,n,,noem maar op,, dat komt allemaal goed,het is het zelfde als iedereen over het weer klaagt en niemand doet wat of kan of durft er niks aan te doen, en aan het weer kun je ook niks aan doen , dus we motten dat maar gewoon accepteren, ps, zou beatrix ook een lening hebben of schulden? hahahahaha!!!AJU HEH !!!!

onafhankelijke-adviseur
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2007 01:25

Re: dsb

Ongelezen bericht door onafhankelijke-adviseur »

Elke dag kom ik de naam dsb of afab tegen.. als financieel adviseur..

Het probleem ligt bij het feit dat iedereen een bepaalde wens heeft..
Een auto, boot, verbouwing en zelfs plastische chirurgie..

De kosten van de meeste wensen liggen vaak niet in verhouding met het loon.. Maarja... die boot ofzo is toch wel erg mooi..

Iedereen zegt altijd ik leef NU, morgen kan ik wel dood zijn,...
( koop signaal !!!!! uitvaartpolis....

Het probleem is alleen dat je altijd die mening zal hebben.. Als je 30 bent zeg je ik leef nu, maar ook als je 40, 50 of 60 bent is het antwoord IK LEEF NU!

Dsb en Afab zijn de dromen vangers en koppelen daar een verzekering aan.. ( incl. nog wat extra verzekeringen)

Je gevoel heeft je al duizend keer gewaarschuwd om het niet te doen.. maar b.v de mercedes clk is gemaakt om door jou gereden te worden...

In mijn grijze verleden ben ik zelf ook van bank naar bank gegaan om mijn wensen te laten uitkomen.. Er zijn niet eens genoeg banken om het geld bij elkaar te krijgen om mijn wensen te vervullen... haha

Voor iedereen die nadenkt over een lening heb ik 1 advies:

Blijf er over nadenken.. Spaar op de bank of dmv een kapitaalverzekering. Een kapitaalverzekering moet je niet beeindigen binnen de looptijd anders is het verstandiger om op de bank te sparen ivm de kosten.

Zoveel families in nl die gewoon van de honger geen ontlasing zouden moeten hebben... leningen van 30 000 euro met loontjes van 11-1200 euro..

Zo,... Ik ben het weer kwijt.. nu mijn waardeloze spelling nog en alles zit mee..

succes ermee,..
De groeten,.

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: dsb

Ongelezen bericht door Consumentt »

Als ik naar de slijter ga en haal een fles en drink die in een avond leeg, dan heb ik daarna een mega kater of erger.
Moet de slijter dan veroordeeld worden omdat ie mij die fles verkocht heeft? Nee, nee en nog eens nee.
En zo is het met een geldverstrekker idem.

Hoogmoed komt voor de val of in dit geval hebzucht komt voor de val.
Lenen om je hebzucht te bevredigen, dan moet ook de consequenties de eventuele kater daarvan ook dragen.
Als je weinig verdient dan kun je weinig kopen, gewoon naar je inkomen leven en er is niks aan de hand.

Delicate
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:57

Re: dsb

Ongelezen bericht door Delicate »

Hm ja, maar in mijn geval ben IK niet naar de DSB gestapt omdat ik zo graag een mooie auto of keuken wilde.

ZIJ hebben mij benaderd. Zogenaamd om mijn hypotheeklasten te verlagen, zogenaamd hadden zij het beste met mij voor. Nou, ik zit nu met een dikke extra schuld bovenop mijn hypotheek. Die adviseur heeft grof tegen mij gelogen, hij heeft dingen verzwegen en mooier gemaakt dan het zou worden.
Natuurlijk, hij moet ook zijn centjes binnenhalen, maar waarom op zo'n manier? Over de rug van anderen rijk worden?
Sorry, ik vind het niet normaal.


En dan nog, al ga je naar de bank voor die mooie auto. Waarom is het ok dat je dan belazerd wordt??

gambino187
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 okt 2007 20:43

Re: dsb

Ongelezen bericht door gambino187 »

ZIJ hebben mij benaderd. Zogenaamd om mijn hypotheeklasten te verlagen, zogenaamd hadden zij het beste met mij voor. Nou, ik zit nu met een dikke extra schuld bovenop mijn hypotheek. Die adviseur heeft grof tegen mij gelogen, hij heeft dingen verzwegen en mooier gemaakt dan het zou worden.
Wat heeft die adviseur je verteld als ik vragen mag?
Ik ben namelijk erg benieuwd hierover.

onafhankelijke-adviseur
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2007 01:25

Re: dsb

Ongelezen bericht door onafhankelijke-adviseur »

Ik begrijp dat je baalt van het feit dat de voorlichting niet naar wens was van de dsb.

Bereid je dan maar voor op een veel groter probleem en dat is de incasso dienst van deze firma.
Dreigementen, beslagleggingen( bluf) en andere duistere incasso methodes schuwt deze organisatie niet.

De enige optie die je hebt is om een berekening te laten maken door een onafhankelijke adviseur in jou regio om te kijken of je bij een andere verzekeraar of bank beter af zou zijn,.

Ze zijn bezig in nl om de toelatingseisen van leningen te verscherpen waardoor de dsb en afab automatisch buiten spel gezet kunnen worden.

Maarja daar heb jij op dit moment weinig aan.

Ik vind het erg vervelend voor je maar een schrale troost deze organisatie is in vele huishoudens een zwaard boven het hoofd.

succes met de berekening..

groeten

consumentjes
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 okt 2007 14:41

Re: dsb

Ongelezen bericht door consumentjes »

Geld is macht.

Even realistisch: DSB bezit indirect in feite (als je het blad goed leest ) de Veronica gids en de complete Startpagina BV.

henduk
Berichten: 110
Lid geworden op: 20 feb 2007 13:38

Re: dsb

Ongelezen bericht door henduk »

bij de staatsloterij is het ook al een oplichterij ,loten die niet verkocht worden doen ook mee,,,JA,,ZO WIN JE NOOIT WAT,,hahahaha!! het doet maar net wat ze willen t,geet allemaal in de staatspot,dan zal het bij de postcode loterij en de lotto ook wel niet pluis zitten.
groet,n
henduk

Mellie1074
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 nov 2007 17:04

Re: dsb

Ongelezen bericht door Mellie1074 »

Hallo,

Ik heb op internet een vraag neergelegd over het verlichten van mijn maandelijkse lasten.
Hierop heb ik meerdere reacties gekregen waaronder van de DSB.

Zij zijn de enige bank die mijn hypotheek en hoge schuld willen overnemen in de vorm van een 1e en 2e hypotheek. En wij sluiten inderdaad ook een overlijdingsverzekering af (heb ik bij mijn huidige bank ook dus volgens mij niets mis mee?)
En wij hebben nog geld in handen ook, wat echt zeer welkom is (trouwen).

Ik las diverse reacties en ook die van " Delicate" . Hoe kan het dat jij nu met een extra hoge schuld zit?

Help!!! graag jullie reactie op kort termijn want er wordt al een vervolgafspraak gemaakt.....

onafhankelijke-adviseur
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 okt 2007 01:25

Re: dsb

Ongelezen bericht door onafhankelijke-adviseur »

Je gaat trouwen met een torenhoge schuld waar je nooit meer af komt door de rente en extra verzekeringen..

Leer van andermans fouten...

Maarja zoals ik al eerder zei, de wens is waarschijnlijk groter dan het gezonde verstand...

Het gaat jullie zo en zo het 4 dubbele kosten alleen aan rente.
De schuld is dan nog niet afgelost.

Denk na en doe het niet....

Delicate
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:57

Re: dsb

Ongelezen bericht door Delicate »

@ Mellie,

Bij mij was het ook enkel de hypotheeklasten te verlichten.
Maar dat is echter voor korte duur geweest.

Wat je nu te weinig betaalt, verdienen ze na de rentevastperiode echt wel terug.

Ik heb mijn verhaal al eens eerder hier geplaatst. Lees het maar eens. ik kan niet voor anderen spreken, maar dat is in ieder geval mijn ervaring geweest en dat wens ik niemand toe.
Als je gaat googlen zul je zien dat ik echt niet de enigste ontevreden klant ben.

Als je denkt dat er toch een mooi aanbod ligt, laat het aub eerst nakijken door iemand die er verstand van heeft. Zorg dat je alle paperassen (zoals financiele bijsluiters enzo) vooraf krijgt, neem ze goed door.

Maar beter: Ga naar een echte/betrouwbare bank. Liever iets meer betalen en zekerheid hebben, dan nu minder betalen en later in een financiele ondergang zitten. Je eigen blauw betalen, zoals ik nu...

Heinzz
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 nov 2007 09:38

Re: dsb

Ongelezen bericht door Heinzz »

Maar Consumentt, als die slijter je gegarandeerd heeft dat je er absoluut geen kater aan zou over houden komt die kater dan niet dubbel zo hard aan?

konin525
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 nov 2007 19:39

Re: dsb

Ongelezen bericht door konin525 »

Heinzz: Ze zeggen vast niet dat je niet hoeft terug te betalen...

Gesloten