LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitenne tele 2 waardeloos

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
alim
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2007 17:18

digitenne tele 2 waardeloos

Ongelezen bericht door alim »

Wij hebben sinds kort digitenne van tele 2. Wat is dit waardeloos zeg!! Het beeld is heel erg blokkerig en reageerd op elke scooter en een aantal auto's die langs komen. We hebben tele 2 regelmatig aan de lijn gehad om het op te lossen. Maar zeggen ze: Een buiten antenne kan helpen (kosten á 45 euro). Maar die vergoeden wij niet!! Het is toch van de gekke. Verwacht je goed beeld te hebben daar maken ze namelijk ook reklame mee krijg je dit. Mijn man heeft nu zelf een kabel naar boven getrokken zodat de antenne boven kan staan. het beeld is iets beter maar nog steeds niet om naar huis te schrijven. Ik raad het dan ook helenaal niemand aan!!! :evil: En het leuke ervan is is dat je er gelijk 2 jaar aan vast zit! Tele2 bedank!!!!!!!!!! Ik weet niet meer wat ik er mee moet dachten we goedkoop tv te kunnen kijken hebben we dat even goed mis gehad. En de klanten service is ook goed waardeloos je word lekker aan het lijntje gehouden.

telenee
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 sep 2007 12:08

Re: digitenne tele 2 waardeloos

Ongelezen bericht door telenee »

:roll: Als Tele2 niet levert wat ze in hun advertentie beloven, dan mag je best eerder opzeggen hoor!. Alleen zullen ze zich wel ingedekt hebben voor het niet lukken van de ontvangst (lees de kleine lettertjes).

Of ga een uur of 3 op hun website zoeken. Want de "kleine lettertjes" zijn bij Tele2 altijd hééél ver weggestopt.

Laat je niet in de maling nemen hoor! Gewoon een brief naar Tele2 sturen met je klacht, en als je na 1 maand geen antwoord hebt gehad, de klacht indienen bij http://www.degeschillencommissie.nl.
Dat kan voor jullie best verstandig zijn, want 2 jaar lang waardeloos tv kijken is toch wel tè lang!

Hun manier van klantenwerving gaat soms véél te ver..... :twisted:

Gesloten