LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Paul Roecher

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ebaytopper
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 okt 2007 15:32

Paul Roecher

Ongelezen bericht door Ebaytopper »

Hallo,

Hier ~~EEN TOPUNT VAN ONFATSOEN~~.
Ik heb een keuken van paul roucher gekocht, maar na de garantieperiode van 5 jaar, 3 maanden later, bemerkte ik dat alle KEUKENFRONTEN loslaten! Ik de betreffende keukenoer bellen, en ze wilden niet komen kijken en absoluut geen coulance in garantie. Tegen een aangepast tarief kon ik alle fronten vervangen, met de kans op kleurverschillen. Ik heb dit op jullie site geschreven, en een vriendelijke keukenbouwer Jack Kunst, kwam kijken en beloofde om de naam van de keukenbranche hoog te houden de fronten te bestellen en de keuken gratis te restylen. Dit alles zou gebeuren in oktober. Diverse mails later, geen fronten, Jack Kunst weg, Geen PauL Roucher en mijn advocaat van CNV-rechtshulp heeft de zaak 6-8 maanden laten liggen/vergeten! Terwijl wij alle fronten weg kunnen gooien, en eens per 2 maanden de etna/atag repatrateur langs laten komen voor storingen aan de apparatuur. Deze zijn in 9 jaar reeds een 30 tal langs geweest voor storingen!!!!

Dit is het ergste consumentendrama dat ik ooit heb gezien en meegamaakt, en het moet haast wel op TV, daar dit niemand ooit mag overkomen!!!!! wat een schande.
Ik hoop, dat uw programma er aandacht aan besteed, daar ik alles heb bewaart en kan onderbouwen!!!

M.v.g. rene leuverink
2e worrmenseweg 38
7331 VE Apeldoorn
Tel. 0647137822

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Paul Roecher

Ongelezen bericht door D1RK »

Begrijp ik dat je pas na 9 jaren reparen nu pas hier durft te klagen?
Als je goed leest is dit een forum, mail naar Radar is een ander adres...
dus eerst goed kijken voor je iets plaatste, dit is geen mailbox!


[email protected]

daar lezen ze het wel eens!

Ebaytopper
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 okt 2007 15:32

Re: Paul Roecher

Ongelezen bericht door Ebaytopper »

Ik ben al 4 jaar aan het klagen, maar de ernsitige ziekte kan ik niet elke dag aan de bel hangen!! Dus oordeel eerst voordat je de details weet. Ik heb na 5 jaar en 3 maanden over de garantieperiode heen geklaagd, tot heden, maar zonder ook maar een toerijking.

Ebaytopper
Berichten: 29
Lid geworden op: 09 okt 2007 15:32

Re: Paul Roecher

Ongelezen bericht door Ebaytopper »

Dus 3 maanden te laat, maar bij onderzoek bleek er een gigantische productiefout te zijn gemaakt, waar ik een onderzoeksrapport van heb. En nog komt de keukenverkoper Paul roucher ermee weg.

Gesloten