LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misstanden Canal Digital!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 06 okt 2007 14:29
Misstanden Canal Digital!
geachte Kassa,
Per Augustus 2007 hebben Dhr Wouda en ik(Dhr Lauxen) op advies
van canal digital een overname/overdracht formulier ingevuld en verstuurd.
Tevens heb Ik heb aangegeven dat ik een goedkoper pakket wil.
Tot heden toe heb ik geen bericht ontvangen van canal digital,
en kan ik alle zenders (dus een groter pakket) ontvangen.
Het abbonnement staat echter nog steeds op naam
van dhr. wouda's in 2003 overleden ex-schoonvader.
Ik wens niet voor ikweetniethoelang te gaan betalen voor iets wat ik helemaal niet wil, een groter pakket.
Moet er soms een deurwaarder worden afgestuurd op Dhr Heijnes die al 4 jaar in z'n graf ligt?!
Of op Dhr JH Wouda die ook samen met mij dat overdrachtsformulier heeft ondertekend met rekeningsnummer en al.
Vandaag, 6 Oktober 2007 heb ik contact , telefonisch, gehad met banaaldigitaal, dit bedrijf beweerd glashard dat geen enkel schrijven bij hun is terechtgekomen.Dhr J H Wouda heeft notabene in Januari van dit jaar al een aangetekende!! brief verstuurd naar banaaldigitaal dat hij het nogal wrang en zeker pijnlijk vindt 4jaar na dato nog te moeten worden herinnerd aan dit , voor hem zeker dubbel pijnlijk ,OOK nog steeds door moet betalen voor dit kijkgenot wat overigens al een TWEE maanden op mijn naam zou moeten staan!!! HIJ, de Heer J H Wouda is dan ,met mij ,FLINK PISSIG op dit "bedrijf"" dat kennelijk geen enkele vorm van "KLANTVRIENDELIJKHEID" betracht en het gevoel , naar mijn idee,naar de clientele toe een portie arrogantie aan de dag legt waar de honden geen brood van lusten.Bovendien zijn ze ook nog eens slecht bereikbaar voor "moeileke"klanten.
MOET IK NOU " WEER!! , AANGETEKEND EEN OVERDRACHTSFORMULIER INVULLEN ZOALS BANAALDITAAL NU WEER STELT!!!!????Hopend dat U misschien wel dit bedrijf kan gaan aanraden on TENMINSTE hun administratie op orde te brengen? Met vriendelijke Groet, Dhr. E. Lauxen.
Per Augustus 2007 hebben Dhr Wouda en ik(Dhr Lauxen) op advies
van canal digital een overname/overdracht formulier ingevuld en verstuurd.
Tevens heb Ik heb aangegeven dat ik een goedkoper pakket wil.
Tot heden toe heb ik geen bericht ontvangen van canal digital,
en kan ik alle zenders (dus een groter pakket) ontvangen.
Het abbonnement staat echter nog steeds op naam
van dhr. wouda's in 2003 overleden ex-schoonvader.
Ik wens niet voor ikweetniethoelang te gaan betalen voor iets wat ik helemaal niet wil, een groter pakket.
Moet er soms een deurwaarder worden afgestuurd op Dhr Heijnes die al 4 jaar in z'n graf ligt?!
Of op Dhr JH Wouda die ook samen met mij dat overdrachtsformulier heeft ondertekend met rekeningsnummer en al.
Vandaag, 6 Oktober 2007 heb ik contact , telefonisch, gehad met banaaldigitaal, dit bedrijf beweerd glashard dat geen enkel schrijven bij hun is terechtgekomen.Dhr J H Wouda heeft notabene in Januari van dit jaar al een aangetekende!! brief verstuurd naar banaaldigitaal dat hij het nogal wrang en zeker pijnlijk vindt 4jaar na dato nog te moeten worden herinnerd aan dit , voor hem zeker dubbel pijnlijk ,OOK nog steeds door moet betalen voor dit kijkgenot wat overigens al een TWEE maanden op mijn naam zou moeten staan!!! HIJ, de Heer J H Wouda is dan ,met mij ,FLINK PISSIG op dit "bedrijf"" dat kennelijk geen enkele vorm van "KLANTVRIENDELIJKHEID" betracht en het gevoel , naar mijn idee,naar de clientele toe een portie arrogantie aan de dag legt waar de honden geen brood van lusten.Bovendien zijn ze ook nog eens slecht bereikbaar voor "moeileke"klanten.
MOET IK NOU " WEER!! , AANGETEKEND EEN OVERDRACHTSFORMULIER INVULLEN ZOALS BANAALDITAAL NU WEER STELT!!!!????Hopend dat U misschien wel dit bedrijf kan gaan aanraden on TENMINSTE hun administratie op orde te brengen? Met vriendelijke Groet, Dhr. E. Lauxen.
Re: Misstanden Canal Digital!
Als je al eerder een aangetekende brief hebt verzonden, daqn heb je daar toch bewijs van? Dan kun je canal digital daar toch mee confronteren.
Heb je daar geen bewijs van? Ik weet dat het lullig klinkt, maar in dat geval zul je eerst je eigen administratie op orde moeten brengen.
In ieder geval succes, De klantvriendelijkheid lijkt inderdaad niet echt over te houden.
Heb je daar geen bewijs van? Ik weet dat het lullig klinkt, maar in dat geval zul je eerst je eigen administratie op orde moeten brengen.
In ieder geval succes, De klantvriendelijkheid lijkt inderdaad niet echt over te houden.
Re: Misstanden Canal Digital!
Als ik het dus goed begrijp, dan betaalt dhr. Wouda al iets van 4 jaar lang een abonnement van zijn overleden schoonvader waar hij geen gebruik van wenste te maken en vindt hij dit na al die tijd nog steeds "pijnlijk"?
En alsof dit niet al krankzinnig genoeg klinkt, heeft u besloten dat u dit abonnement gaat overnemen, maar dan een uitgekledere versie van dit abonnement???
Sorry dat ik het zeg, maar dit is 1 van de grootste onzinverhalen die ik hier op dit forum ben tegengekomen.
Wellicht dat u beter op uw eigen naam een eigen abonnement kan aanvragen.
En maak CD liever niet zwart.
ps En dit is geen Kassa, maar Trosradar, dus dat zegt eigenlijk al genoeg over uw eigen oplettendheid!
En alsof dit niet al krankzinnig genoeg klinkt, heeft u besloten dat u dit abonnement gaat overnemen, maar dan een uitgekledere versie van dit abonnement???
Sorry dat ik het zeg, maar dit is 1 van de grootste onzinverhalen die ik hier op dit forum ben tegengekomen.
Wellicht dat u beter op uw eigen naam een eigen abonnement kan aanvragen.
En maak CD liever niet zwart.
ps En dit is geen Kassa, maar Trosradar, dus dat zegt eigenlijk al genoeg over uw eigen oplettendheid!
Geplaatst op: 06 Okt 2007 13:34 Onderwerp: Misstanden Canal Digital!
geachte Kassa,
Per Augustus 2007 hebben Dhr Wouda en ik(Dhr Lauxen) op advies
van canal digital een overname/overdracht formulier ingevuld en verstuurd.
Tevens heb Ik heb aangegeven dat ik een goedkoper pakket wil.
Tot heden toe heb ik geen bericht ontvangen van canal digital,
en kan ik alle zenders (dus een groter pakket) ontvangen.
Het abbonnement staat echter nog steeds op naam
van dhr. wouda's in 2003 overleden ex-schoonvader.
Ik wens niet voor ikweetniethoelang te gaan betalen voor iets wat ik helemaal niet wil, een groter pakket.
Moet er soms een deurwaarder worden afgestuurd op Dhr Heijnes die al 4 jaar in z'n graf ligt?!
Of op Dhr JH Wouda die ook samen met mij dat overdrachtsformulier heeft ondertekend met rekeningsnummer en al.
Vandaag, 6 Oktober 2007 heb ik contact , telefonisch, gehad met banaaldigitaal, dit bedrijf beweerd glashard dat geen enkel schrijven bij hun is terechtgekomen.Dhr J H Wouda heeft notabene in Januari van dit jaar al een aangetekende!! brief verstuurd naar banaaldigitaal dat hij het nogal wrang en zeker pijnlijk vindt 4jaar na dato nog te moeten worden herinnerd aan dit , voor hem zeker dubbel pijnlijk ,OOK nog steeds door moet betalen voor dit kijkgenot wat overigens al een TWEE maanden op mijn naam zou moeten staan!!! HIJ, de Heer J H Wouda is dan ,met mij ,FLINK PISSIG op dit "bedrijf"" dat kennelijk geen enkele vorm van "KLANTVRIENDELIJKHEID" betracht en het gevoel , naar mijn idee,naar de clientele toe een portie arrogantie aan de dag legt waar de honden geen brood van lusten.Bovendien zijn ze ook nog eens slecht bereikbaar voor "moeileke"klanten.
MOET IK NOU " WEER!! , AANGETEKEND EEN OVERDRACHTSFORMULIER INVULLEN ZOALS BANAALDITAAL NU WEER STELT!!!!????Hopend dat U misschien wel dit bedrijf kan gaan aanraden on TENMINSTE hun administratie op orde te brengen? Met vriendelijke Groet, Dhr. E. Lauxen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 okt 2007 22:03
Re: Misstanden Canal Digital!
Hallo,
Ik weet precies wat u bedoeld, ik probeer nu ook a 2 jaar van CD af te komen en dit nog zonder resultaat. Ik heb een wijziging opgestuurd van het houderschapscontract, heb hem overgezet op de naam van mijn moeder.....Ik heb namelijk de schotel de deur uit gedaan. Ik heb vorig jaar per brief mijn abonnement dus overgezet op mijn moeders naam. Alleen hoorde ik steeds maar niet , dus belde ik ernaar toe, kreeg toen de mededeling dat ze niets hebben ontvangen en dat ik dus nog voor een jaar moest gaan betalen. Goed dit heb ik gedaan, dit jaar 1-09 heb ik een aangetekende brief gestuurd met het verzoek om nu het contract op mijn moeders naam te zetten, helaas hoorde ik niks van hen en ben ik gaan bellen. Ik heb de brief aangetekend verstuurd en zij hebben hem 4 sept. in ontvangst genomen, toch beweren ze dat ze de brief kwijt zijn en dat ik maar een nieuwe wijziging moest opsturen, tevens ben ik onbeschoft behandeld, want er werd ook maar direct vermeld dat ik pech had en dat ik nog een jaar aan het contract zal zitten omdat mijn nieuwe wijzigingsbrief toch te laat zal aankomen. Oo vermelde ze me dat een aangetekende brief toch geen zin heeft!! Ze hebben namelijk een administratieve achtertand. En me doorsturen met iemand van de desbetreffende afdeling kan volgens de medewerkers ook niet, het bedrijf is niet gezond en absoluut niet klantgericht!!!Dus voor degene die zegt dat he CD niet belachelijk mag gaan kan beter zijn mond houden en niet te voorbarig met uitspraken zijn.
Groeten Chris
Ik weet precies wat u bedoeld, ik probeer nu ook a 2 jaar van CD af te komen en dit nog zonder resultaat. Ik heb een wijziging opgestuurd van het houderschapscontract, heb hem overgezet op de naam van mijn moeder.....Ik heb namelijk de schotel de deur uit gedaan. Ik heb vorig jaar per brief mijn abonnement dus overgezet op mijn moeders naam. Alleen hoorde ik steeds maar niet , dus belde ik ernaar toe, kreeg toen de mededeling dat ze niets hebben ontvangen en dat ik dus nog voor een jaar moest gaan betalen. Goed dit heb ik gedaan, dit jaar 1-09 heb ik een aangetekende brief gestuurd met het verzoek om nu het contract op mijn moeders naam te zetten, helaas hoorde ik niks van hen en ben ik gaan bellen. Ik heb de brief aangetekend verstuurd en zij hebben hem 4 sept. in ontvangst genomen, toch beweren ze dat ze de brief kwijt zijn en dat ik maar een nieuwe wijziging moest opsturen, tevens ben ik onbeschoft behandeld, want er werd ook maar direct vermeld dat ik pech had en dat ik nog een jaar aan het contract zal zitten omdat mijn nieuwe wijzigingsbrief toch te laat zal aankomen. Oo vermelde ze me dat een aangetekende brief toch geen zin heeft!! Ze hebben namelijk een administratieve achtertand. En me doorsturen met iemand van de desbetreffende afdeling kan volgens de medewerkers ook niet, het bedrijf is niet gezond en absoluut niet klantgericht!!!Dus voor degene die zegt dat he CD niet belachelijk mag gaan kan beter zijn mond houden en niet te voorbarig met uitspraken zijn.
Groeten Chris
Re: Misstanden Canal Digital!
Het lopende jaar moet U bij overname uitzitten.
Verder nooit 2 in 1 doen, dus overname en veranderen, alleen als het een duurder pakket word zal dat goed gaan, dus eerst overnemen, en daarna pas lagere pakket nemen!
In plaats van dure aangetekende brieven, via E mail met ontvangst bevestiging gaat het ook!
Gratis online, en ik heb het dus ook in 2x gedaan, en dit geld voor meerdere bedrijven!
Verhuizen en veranderen word vaak maar de helft uitgevoerd, voor elke handeling is formulier nodig, en na de eerste vergeten ze de 2e vraag!
Verder nooit 2 in 1 doen, dus overname en veranderen, alleen als het een duurder pakket word zal dat goed gaan, dus eerst overnemen, en daarna pas lagere pakket nemen!
In plaats van dure aangetekende brieven, via E mail met ontvangst bevestiging gaat het ook!
Gratis online, en ik heb het dus ook in 2x gedaan, en dit geld voor meerdere bedrijven!
Verhuizen en veranderen word vaak maar de helft uitgevoerd, voor elke handeling is formulier nodig, en na de eerste vergeten ze de 2e vraag!
Re: Misstanden Canal Digital!
<<<knip<<Dus voor degene die zegt dat he CD niet belachelijk mag gaan kan beter zijn mond houden en niet te voorbarig met uitspraken zijn
Ik blijf er bij dat het een vaag verhaal is, dat iemand 4 jaar voor iets betaalt dat hij niet wil. Volgens mij laat een normaal mens dat echt niet toe, oke misschien een maand of nog een jaar als je niet op tijd hebt opgezegd, maar 4 jaar?? Duh echt dus niet!
Nog vager vind ik het, als iemand anders die dat zo belachelijk vindt, uitgerekend dat abonnement wil overnemen van die persoon met deze ellende. En dan moet dat ook nog eens een ander pakket worden...
Misschien is dit nog een handige tip: als u met een aangetekende brief OP TIJD heeft opgezegd, dan kan u alle onterechte afschrijvingen van CD storneren. Mocht CD moeilijk gaan doen, dan kan u het geheel op kosten van CD laten voorkomen bij de rechter. De rechter zal u dan zeker gelijk geven.
-
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19
Re: Misstanden Canal Digital!
Ik heb anders het idee dat er in het verhaal van de Topicstarter nog wel wat meer haperingen zitten die hij hier zekerheidshalve maar niet verteld... Want idd, 4 jaar lang een abonnement van de EX-schoonvader van een ander aanhouden. Zeker om aansluitkosten te besparen? En dan moet er nu, omdat alles nog goedkoper moet, van alles geregeld worden en als TS zijn zin niet krijgt dan gaat hij hier maar klagen? Laat die vent lekker in de zandbak gaan spelen!
Re: Misstanden Canal Digital!
@roerganger
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit een belachelijk verhaal vindt....
Ben blij dat ik niet de enige ben die dit een belachelijk verhaal vindt....
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 28 okt 2007 20:11
Re: Misstanden Canal Digital!
Bij deze wil ik u adviseren hoe u uw probleem het besten aan kunt pakken.
Log even in op http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=305
Hier staat exact beschreven hoe u het aan kunt pakken.
Mocht u er dan nog niet aan uit komen kunt u kijken op.
http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=21
Vul hier uw postcode in u vind een dealer bij u in de buurt.
Mits het een goede dealer is hebben zij een rechtstreeks nummer waarmee zij naar canal digitaal kunnen bellen.
In de meesten gevallen kunnen zij met een telefoongesprek van 10 minuten alles voor u regelen mits het te regelen valt.
Achterstallige betaling enz. kunnen zij niet voor u oplossen.
Regiowebshop
Log even in op http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=305
Hier staat exact beschreven hoe u het aan kunt pakken.
Mocht u er dan nog niet aan uit komen kunt u kijken op.
http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=21
Vul hier uw postcode in u vind een dealer bij u in de buurt.
Mits het een goede dealer is hebben zij een rechtstreeks nummer waarmee zij naar canal digitaal kunnen bellen.
In de meesten gevallen kunnen zij met een telefoongesprek van 10 minuten alles voor u regelen mits het te regelen valt.
Achterstallige betaling enz. kunnen zij niet voor u oplossen.
Regiowebshop
Re: Misstanden Canal Digital!
Neem van mij nu maar aan dat dit "probleem" niet op te lossen is, want het hele verhaal slaat nergens op.
Het is toch ook al vreemd dat de topicstarter niets meer van zich heeft laten horen?
Het is toch ook al vreemd dat de topicstarter niets meer van zich heeft laten horen?
Re: Misstanden Canal Digital!
Beste Kassa
Vele negatieve berichten over het opzeggen van Canal Digitaal zo ook mijn probleem. Vorig jaar opgezegd per aangetekend schrijven zowel Canal+ als CD, canal+ heeft zelfde adres maar andere postcode, Canal+ reageerde keurig maar CD liet niets van zich horen. Ik had een aangetekend schrijven gestuurd dus geen probleem, na maanden storneren gaf CD de zaak uit handen aan incasso bureau ik overhandigde de bewijzen van de aangetekende stukken en hoorde weer maanden niets tot dat drie maanden geleden weer afschrijvingen binnen kwamen, weer gestorneerd, deze week brief CD maar afschrijfkosten en achterstand en automatische vervolg van de aansluiting, dus opzeggen gaat niet, over de eerste periode geen woord. Ik weet niet meer hoe ik het duidelijk moet maken, we zullen maar rustig afwachten, totdat iemand eindelijk de zaak aanvecht. RADAR
doe wat aan deze geldkloppers!!!
Vele negatieve berichten over het opzeggen van Canal Digitaal zo ook mijn probleem. Vorig jaar opgezegd per aangetekend schrijven zowel Canal+ als CD, canal+ heeft zelfde adres maar andere postcode, Canal+ reageerde keurig maar CD liet niets van zich horen. Ik had een aangetekend schrijven gestuurd dus geen probleem, na maanden storneren gaf CD de zaak uit handen aan incasso bureau ik overhandigde de bewijzen van de aangetekende stukken en hoorde weer maanden niets tot dat drie maanden geleden weer afschrijvingen binnen kwamen, weer gestorneerd, deze week brief CD maar afschrijfkosten en achterstand en automatische vervolg van de aansluiting, dus opzeggen gaat niet, over de eerste periode geen woord. Ik weet niet meer hoe ik het duidelijk moet maken, we zullen maar rustig afwachten, totdat iemand eindelijk de zaak aanvecht. RADAR
doe wat aan deze geldkloppers!!!
Re: Misstanden Canal Digital!
NOGMAALS: dit is TROSRADAR en geen kassa!
Weet u zeker dat u die aangetekende brief wél naar het goede adres gestuurd heeft, bijvoorbeeld niet naar UPC.....
Weet u zeker dat u die aangetekende brief wél naar het goede adres gestuurd heeft, bijvoorbeeld niet naar UPC.....
bartf
Geplaatst op: 30 Okt 2007 15:33 Onderwerp: canal digitaal
Beste Kassa
Vele negatieve berichten over het opzeggen van Canal Digitaal zo ook mijn probleem. Vorig jaar opgezegd per aangetekend schrijven zowel Canal+ als CD, canal+ heeft zelfde adres maar andere postcode, Canal+ reageerde keurig maar CD liet niets van zich horen. Ik had een aangetekend schrijven gestuurd dus geen probleem, na maanden storneren gaf CD de zaak uit handen aan incasso bureau ik overhandigde de bewijzen van de aangetekende stukken en hoorde weer maanden niets tot dat drie maanden geleden weer afschrijvingen binnen kwamen, weer gestorneerd, deze week brief CD maar afschrijfkosten en achterstand en automatische vervolg van de aansluiting, dus opzeggen gaat niet, over de eerste periode geen woord. Ik weet niet meer hoe ik het duidelijk moet maken, we zullen maar rustig afwachten, totdat iemand eindelijk de zaak aanvecht. RADAR
doe wat aan deze geldkloppers!!!
-
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 07 mei 2007 21:19
Re: Misstanden Canal Digital!
Leg eens uit hoe dat zit, twee postcodes op een adres? Ik heb er maar een... Of bedoel je de postbus? Dat is normaal, dat ieder bedrijf een eigen postbus heeft, ook als ze op hetzelfde fysieke adres zitten. Het zou zelfs zomaar kunnen, ook al klinkt dat niet helemaal logisch, dat beide bedrijven hun postbus op een andere locatie hebben. Hier in Nijmegen zijn tenminste wel verschillende locaties waar je een postbus kunt openen. En dan klopt die verschillende postcode weer wel.Vorig jaar opgezegd per aangetekend schrijven zowel Canal+ als CD, canal+ heeft zelfde adres maar andere postcode,
En dan rijst inderdaad de vraag: heb je die ene brief wel goed geadresseerd, of kan het dat die brief door een verkeerde adressering nooit is aangekomen?