LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ik werd ongeveer 2 weken terug benaderd door Vivenda Uitvaart. Of ik interesse had in trends betreffende uitvaarten. Ik dacht dat het weer zo'n bedrijf was dat aan de telefoon uitvaartverzekeringen verkocht, dus antwoorde ik dat ik geen interesse had.
Maar de vriendelijke dame aan de lijn verzekerde mij dat het hier niet ging om uitvaartverzekeringen, maar in uitvaarten zelf. Zeg maar de trends in dood zijn. Verschillende manieren van begraven, uitstrooien, maar ook trends voor de uitvaart zelf, zoals designer kisten.
Nou ja, dat leek mij eerlijk gezegd nog wel interessant. Ik hoop voorlopig nog niet dood te gaan, maar mocht het gebeuren, dan leek me dat wel interessant om te weten wat tot de mogelijkheden behoort: een vrolijk beschilderde kist oid. Bovendien klonk de vrouw van het call-center lichtelijk wanhopig. Er zullen wel niet veel mensen haar uberhaupt uit hebben laten praten die avond, ze was iig erg blij dat ik de horen er nog niet opgesmeten had. Dus ik stem toe. Zij sturen mij een informatie over de trends in dood zijn en dan mogen zij mij een week daarna bellen voor enkele vragen naar aanleiding van de folder.
Die folder stelt geen fluit voor. Eerlijk gezegd papierverspilling. Geen mooie plaatjes, geen trends of design kisten... Wel enkele kleine stukjes tekst dat dat tegenwoordig wel mogelijk is. Maar het is dus gewoon wel een folder voor een uitvaartverzekering! Stom dat ik daar toch in getrapt ben.
Maar ja, dat was nog mijn eigen schuld. Maar vanochtend werd ik terug gebeld. Ik meld nogal verbolgen dat ik de folder teleurstellend vind, aangezien ik al wel voorzien ben van een uitvaartverzekering en er dus voor mij niks interessants in staat.
Maar dat heb ik weer: ik heb de verbale variant van 'Helga de Verschrikkelijke' aan de lijn. Nee, ik ben beslist onderverzekerd en bij hun ben ik sowieso beter af! Pardon?! Dat maak ik zelf wel uit. Ze is nogal zwaar onbeleefd tegen me en zeer vasthoudend. Ze wordt zelfs boos op mij omdat ik vasthoud aan het feit dat ik mijzelf voldoende verzekerd vind. Bij hoge uitzondering kap ik het gesprek af met een 'Goede dag nog' voor ik de hoorn erop smijt.
Zijn er nog meer mensen die op zo'n onbeleefde wijze door Vivenda het vuur aan de schenen gelegd kregen om een uitvaartverzekering af te sluiten?? Ik ben zeer benieuwd!
Maar de vriendelijke dame aan de lijn verzekerde mij dat het hier niet ging om uitvaartverzekeringen, maar in uitvaarten zelf. Zeg maar de trends in dood zijn. Verschillende manieren van begraven, uitstrooien, maar ook trends voor de uitvaart zelf, zoals designer kisten.
Nou ja, dat leek mij eerlijk gezegd nog wel interessant. Ik hoop voorlopig nog niet dood te gaan, maar mocht het gebeuren, dan leek me dat wel interessant om te weten wat tot de mogelijkheden behoort: een vrolijk beschilderde kist oid. Bovendien klonk de vrouw van het call-center lichtelijk wanhopig. Er zullen wel niet veel mensen haar uberhaupt uit hebben laten praten die avond, ze was iig erg blij dat ik de horen er nog niet opgesmeten had. Dus ik stem toe. Zij sturen mij een informatie over de trends in dood zijn en dan mogen zij mij een week daarna bellen voor enkele vragen naar aanleiding van de folder.
Die folder stelt geen fluit voor. Eerlijk gezegd papierverspilling. Geen mooie plaatjes, geen trends of design kisten... Wel enkele kleine stukjes tekst dat dat tegenwoordig wel mogelijk is. Maar het is dus gewoon wel een folder voor een uitvaartverzekering! Stom dat ik daar toch in getrapt ben.
Maar ja, dat was nog mijn eigen schuld. Maar vanochtend werd ik terug gebeld. Ik meld nogal verbolgen dat ik de folder teleurstellend vind, aangezien ik al wel voorzien ben van een uitvaartverzekering en er dus voor mij niks interessants in staat.
Maar dat heb ik weer: ik heb de verbale variant van 'Helga de Verschrikkelijke' aan de lijn. Nee, ik ben beslist onderverzekerd en bij hun ben ik sowieso beter af! Pardon?! Dat maak ik zelf wel uit. Ze is nogal zwaar onbeleefd tegen me en zeer vasthoudend. Ze wordt zelfs boos op mij omdat ik vasthoud aan het feit dat ik mijzelf voldoende verzekerd vind. Bij hoge uitzondering kap ik het gesprek af met een 'Goede dag nog' voor ik de hoorn erop smijt.
Zijn er nog meer mensen die op zo'n onbeleefde wijze door Vivenda het vuur aan de schenen gelegd kregen om een uitvaartverzekering af te sluiten?? Ik ben zeer benieuwd!
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ik heb een gelijke ervaring gehad ook enkele weken terug. Eerst de vraag of ze een brochure mochten opsturen. Daarna een telefoontje dat er een offerte aankwam. Tijd om de dame tegen te spreken was er niet. En toen begon het pas echt...
Toen kreeg ik 's avonds een vent aan de lijn die zich schandalig gedroeg. Het was al lang geen informerend gesprek meer. De man was maar op 1 ding uit. Een "Ja" van mijn kant, die hij niet ging krijgen. In een gesprek van een half uur ben ik door die man op zo'n wijze geschoffeerd dat ik de volgende dag uit pure boosheid een klacht heb ingediend bij Vivenda. Ik zou een kille zakenman zijn, niet aan mijn nabestaanden denken, en geen besluiten kunnen nemen. Ook werd er gelogen over het aantal Nederlanders met uitvaartverzekering. Tevens werd er door de man voortdurend gesproken over: "Als u morgen dood gaat...". Ik antwoordde dat in dat geval over voldoende middelen te beschikken waaronder een auto, waarop de man vrolijk verder ging: "En als u morgen tegen een boom rijdt met uw auto." Ook sprak hij uit dat hij het idee had dat ik het wel best vond om in een kliko te eindigen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. De man had geen enkel respect voor mij en bleef maar proberen om mij zowat emotioneel te chanteren.
Reactie van Vivenda op mijn e-mail bleef een tijdje uit, tot deze week. Ik kreeg iemand van het management aan de lijn die mijn klacht had gelezen en vervolgens mijn telefoongesprek had nabeluisterd. Hij bood zijn excuses aan en zei met het schaamrood op de kaken naar het gesprek te hebben geluisterd. In mijn e-mail had ik gesuggereerd om n.a.v. het gedrag van de persoon die mij een half uur lang probeerde klein te krijgen, te ontslaan omdat hij niet geschikt is voor de functie die hij uitvoerde. De mananger die mij zijn excuses aanbood, zei dat er inderdaad mensen zijn weggestuurd. Ik hoop dat dat inderdaad het geval is. Ik ben niet snel om te krijgen, maar ik weet zeker dat die man op meerdere mensen wel zo heeft ingepraat dat zij wel "Ja" hebben gezegd. Het gaat niet om de verkoop van pakjes boter, maar om een uitvaart, zoiets verdient een stuk maar tact dan dat die vent in z'n donder heeft.
Ik raad aan om eenieder die op eenzelfde wijze als ik behandeld is, een klacht in te dienen. De gesprekken worden kennelijk opgenomen (overigens zonder dat mee te delen), dus laat het management maar zien waar hun mensen mee bezig zijn.
Ik hoop dus dat Vivenda haar leven gaat beteren, zo niet dan wens ik het pas jonge bedrijf (opgericht dit jaar) een mooie uitvaart toe.
Toen kreeg ik 's avonds een vent aan de lijn die zich schandalig gedroeg. Het was al lang geen informerend gesprek meer. De man was maar op 1 ding uit. Een "Ja" van mijn kant, die hij niet ging krijgen. In een gesprek van een half uur ben ik door die man op zo'n wijze geschoffeerd dat ik de volgende dag uit pure boosheid een klacht heb ingediend bij Vivenda. Ik zou een kille zakenman zijn, niet aan mijn nabestaanden denken, en geen besluiten kunnen nemen. Ook werd er gelogen over het aantal Nederlanders met uitvaartverzekering. Tevens werd er door de man voortdurend gesproken over: "Als u morgen dood gaat...". Ik antwoordde dat in dat geval over voldoende middelen te beschikken waaronder een auto, waarop de man vrolijk verder ging: "En als u morgen tegen een boom rijdt met uw auto." Ook sprak hij uit dat hij het idee had dat ik het wel best vond om in een kliko te eindigen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. De man had geen enkel respect voor mij en bleef maar proberen om mij zowat emotioneel te chanteren.
Reactie van Vivenda op mijn e-mail bleef een tijdje uit, tot deze week. Ik kreeg iemand van het management aan de lijn die mijn klacht had gelezen en vervolgens mijn telefoongesprek had nabeluisterd. Hij bood zijn excuses aan en zei met het schaamrood op de kaken naar het gesprek te hebben geluisterd. In mijn e-mail had ik gesuggereerd om n.a.v. het gedrag van de persoon die mij een half uur lang probeerde klein te krijgen, te ontslaan omdat hij niet geschikt is voor de functie die hij uitvoerde. De mananger die mij zijn excuses aanbood, zei dat er inderdaad mensen zijn weggestuurd. Ik hoop dat dat inderdaad het geval is. Ik ben niet snel om te krijgen, maar ik weet zeker dat die man op meerdere mensen wel zo heeft ingepraat dat zij wel "Ja" hebben gezegd. Het gaat niet om de verkoop van pakjes boter, maar om een uitvaart, zoiets verdient een stuk maar tact dan dat die vent in z'n donder heeft.
Ik raad aan om eenieder die op eenzelfde wijze als ik behandeld is, een klacht in te dienen. De gesprekken worden kennelijk opgenomen (overigens zonder dat mee te delen), dus laat het management maar zien waar hun mensen mee bezig zijn.
Ik hoop dus dat Vivenda haar leven gaat beteren, zo niet dan wens ik het pas jonge bedrijf (opgericht dit jaar) een mooie uitvaart toe.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Jeetje, wat verschrikkelijk zeg!
Ik werd idd op een soortgelijke wijze benaderd, waarbij mij voorspoedige dood ook centraal stond in het gesprek.
Ik had al een klacht ingediend bij Vivenda, maar nog niks over gehoord. Ik heb destijds ook Yarden op de hoogte gesteld, omdat Vivenda uiteindelijk voor hun werft.
Het is toch buiten de fatsoensnormen om zo om te gaan met sterven. Vreselijk dat ze op zo'n intimiderende wijze je zoiets willen verkopen, het is gaat niet om een broodrooster van TelSell of zo. Ik ben benieuwd of meer mensen een klacht ingediend hebben.
Ik werd idd op een soortgelijke wijze benaderd, waarbij mij voorspoedige dood ook centraal stond in het gesprek.
Ik had al een klacht ingediend bij Vivenda, maar nog niks over gehoord. Ik heb destijds ook Yarden op de hoogte gesteld, omdat Vivenda uiteindelijk voor hun werft.
Het is toch buiten de fatsoensnormen om zo om te gaan met sterven. Vreselijk dat ze op zo'n intimiderende wijze je zoiets willen verkopen, het is gaat niet om een broodrooster van TelSell of zo. Ik ben benieuwd of meer mensen een klacht ingediend hebben.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ook ik werd een paar weken geleden benaderd door een medewerkster van Vivenda. Voor een paar vragen over de uitvaart(verzekering?)
Toen ik zei dat ik niet geinteresseerd was en al een verzekering had, vertelde mw. mij, dat het ook niet ging om te veranderen van verzekering, maar om het verbeteren daarvan. Eigenlijk wil ik niets meer met telefonische enquetes oid te maken hebben, ze zijn vaak allemaal te opdringerig. Ik had geen zin in een ja/nee spelletje, dus zei ik ja, stuur maar een brochure op. Dit wel na ongeveer 3 keer: "geen interesse" gezegd te hebben.
Vandaag belden ze me weer op, om wat vragen te stellen over de brochure. Deze was waarschijnlijk zo niets zeggend dat hij ongelezen bij het oud papier terecht is gekomen.
gelukkig hoefde ik nu maar 2 keer te zeggen dat ik "geen interesse" had.
Kortom; ze zijn opdringerig, maar naar mijn mening zijn veel enqueteurs dat...
Toen ik zei dat ik niet geinteresseerd was en al een verzekering had, vertelde mw. mij, dat het ook niet ging om te veranderen van verzekering, maar om het verbeteren daarvan. Eigenlijk wil ik niets meer met telefonische enquetes oid te maken hebben, ze zijn vaak allemaal te opdringerig. Ik had geen zin in een ja/nee spelletje, dus zei ik ja, stuur maar een brochure op. Dit wel na ongeveer 3 keer: "geen interesse" gezegd te hebben.
Vandaag belden ze me weer op, om wat vragen te stellen over de brochure. Deze was waarschijnlijk zo niets zeggend dat hij ongelezen bij het oud papier terecht is gekomen.
gelukkig hoefde ik nu maar 2 keer te zeggen dat ik "geen interesse" had.
Kortom; ze zijn opdringerig, maar naar mijn mening zijn veel enqueteurs dat...
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 jan 2008 13:55
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ik ben ook benaderd vandaag. Heel irritant, aangezien ze eerst een stuk of 10 keer gebeld hebben zonder dat er iemand aan de andere kant van de lijn was. Steeds als ik het onbekende nummer opnam, werd de verbinding verbroken. Volgens mij hebben ze daar een beetje een heeeeel slecht systeem.
Maargoed hetgeen ik het meest irritant vind is dat ik vroeg mij uit hun systeem te halen. Dit moest ik zelf doen via hun website. Dit lijkt mij de omgekeerde wereld. Zij voegen mij toe aan hun systeem en ik moet zelf actie ondernemen om mij eruit te halen. Ik irriteer me mateloos aan dit soort praktijken.
Maargoed hetgeen ik het meest irritant vind is dat ik vroeg mij uit hun systeem te halen. Dit moest ik zelf doen via hun website. Dit lijkt mij de omgekeerde wereld. Zij voegen mij toe aan hun systeem en ik moet zelf actie ondernemen om mij eruit te halen. Ik irriteer me mateloos aan dit soort praktijken.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ook wij zijn afgelopen week weer lastiggevallen door zo'n callcenter voor Vivenda. Wij hebben gevraagd om ons niet meer te bellen en dat moest ook via hun website wat wij dus onzin vonden en dat niet van plan zijn. Misschien dat www.infofilter.nl uitkomst biedt.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ik word dus ook elke keer door ze gebeld, de eerste keer dat ik ze aan de lijn kreeg waren ze inderdaad ook heel vriendelijk, nou zat ik ook in een trein dus kon hem bijna niet verstaan, maar hij vroeg dus of die mij een folder mocht sturen over iets, daarvoor had ik al gezegd dat ik al een verzekering had en niet van plan was over te stappen. Maar goed ik kreeg die folder inderdaad een flut papiertje. Sinds ik die folder 2 dagen heb word ik bijna elke dag door ze gebeld. Waarbij hun intentie is mij een verzekering aan te smeren. Meestal laat ik ze niet uitpraten, maar gooi de hoorn er weer op, wanneer ik dat wel doe zijn ze inderdaad belachelijk bruut en proberen ze je met emotionele argumenten over te halen. eentje heeft het tot zo een punt gespeeld dat ik hetzelfde terug heb gedaan om hem stil te krijgen (heel rustig gevraagd of die zn eigen product wel had gekocht want hij ging het nodig hebben, toen hing die zelf op)
Maar word vaker gebeld door dit soort dingen, je hangt op en ze bellen niet terug, dezen blijven maar proberen en op zo een gemene achterbakse manier.
Maar word vaker gebeld door dit soort dingen, je hangt op en ze bellen niet terug, dezen blijven maar proberen en op zo een gemene achterbakse manier.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Deze lui zijn echt niet te geloven. Vanmiddag kreeg ik ook een telefoontje van Paul ( de verschrikkelijke is nog te zacht uitgedrukt)
Na een razendsnel verhaal van zijn kant, waar ik de helft niet van kon verstaan, begreep ik alleen de tekst 'brochure toesturen'.
Nadat ik had gezegd geen interesse te hebben ratelde hij gewoon door en begon mijn adres voor te lezen en te vertellen dat hij het toch zou sturen. Aan het eind van het gesprek ving ik nog op dat ik mij af kon melden op http://www.vivenda-uitvaart.nl/afmelden.php waar ik ook direct ging kijken. Dit heb ik gedaan en ook direct even een vriendelijke reactie gestuurd naar
http://www.vivenda-uitvaart.nl/opmerkingen.php
Het is niet te geloven dat deze telefoonterreur in Nederland is toegestaan.
Ik verheug mij wel op het moment dat die lieve jongen mij terug gaat bellen, reken maar dat hij er geen speld tussen krijgt en de volle laag kan verwachten.
Na een razendsnel verhaal van zijn kant, waar ik de helft niet van kon verstaan, begreep ik alleen de tekst 'brochure toesturen'.
Nadat ik had gezegd geen interesse te hebben ratelde hij gewoon door en begon mijn adres voor te lezen en te vertellen dat hij het toch zou sturen. Aan het eind van het gesprek ving ik nog op dat ik mij af kon melden op http://www.vivenda-uitvaart.nl/afmelden.php waar ik ook direct ging kijken. Dit heb ik gedaan en ook direct even een vriendelijke reactie gestuurd naar
http://www.vivenda-uitvaart.nl/opmerkingen.php
Het is niet te geloven dat deze telefoonterreur in Nederland is toegestaan.
Ik verheug mij wel op het moment dat die lieve jongen mij terug gaat bellen, reken maar dat hij er geen speld tussen krijgt en de volle laag kan verwachten.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
de infofilter werkt echt perfect ik krijg van geen één bedrijf meer telefoontjes je kunt echt alles laten blokkeren
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 jan 2008 11:28
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
ik ben dus ook meerdere malen telefonisch benaderd door vivenda,
en heb uiteindelijk de polis laten opmaken, onder nadrukkelijke voorwaarde dat deze altijd nog te annuleren was.
Na een paar dagen kreeg ik de polis binnen, en na deze goed doorgelezen te hebben, wou ik hem alsnog annuleren.
Telefonisch contact opgenomen met vivenda, waar ze me vertelde dat er niemand aanspreekbaar was die daarover ging, ze zouden me terugbellen. "Natuurlijk" belde er niemand terug, waarop ik de volgende dag zelf maar weer terugbelde. Weer zou er niemand aanspreekbaar zijn, pas toen ik nadrukkelijk zei iemand te willen spreken hierover, kreeg ik iemand aan de telefoon, die me zei dat ik schriftelijk op moest zeggen. (heel apart, dat ze daar aparte mensen voor hebben, die zeggen dat je alsnog schriftelijk op moet zeggen)
Dus een brief gemaakt, met daarin alle informatie die erin moest staan volgens de telefonist.
Nu zo'n 2-3 weken later, zie ik dat vivenda ALSNOG geld van mijn rekening heeft afgeschreven!
Heb dus direct een boze mail gestuurd. Bij dat email adres stond nog: reactie binnen 1 werkdag. DUS NIET!
mn broek hangt inmiddels wel op mn enkels van vivenda......
en heb uiteindelijk de polis laten opmaken, onder nadrukkelijke voorwaarde dat deze altijd nog te annuleren was.
Na een paar dagen kreeg ik de polis binnen, en na deze goed doorgelezen te hebben, wou ik hem alsnog annuleren.
Telefonisch contact opgenomen met vivenda, waar ze me vertelde dat er niemand aanspreekbaar was die daarover ging, ze zouden me terugbellen. "Natuurlijk" belde er niemand terug, waarop ik de volgende dag zelf maar weer terugbelde. Weer zou er niemand aanspreekbaar zijn, pas toen ik nadrukkelijk zei iemand te willen spreken hierover, kreeg ik iemand aan de telefoon, die me zei dat ik schriftelijk op moest zeggen. (heel apart, dat ze daar aparte mensen voor hebben, die zeggen dat je alsnog schriftelijk op moet zeggen)
Dus een brief gemaakt, met daarin alle informatie die erin moest staan volgens de telefonist.
Nu zo'n 2-3 weken later, zie ik dat vivenda ALSNOG geld van mijn rekening heeft afgeschreven!
Heb dus direct een boze mail gestuurd. Bij dat email adres stond nog: reactie binnen 1 werkdag. DUS NIET!
mn broek hangt inmiddels wel op mn enkels van vivenda......
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 feb 2008 08:55
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ook ik werd gbeld met het bekende verhaal, brochure thuis en ook onmiddelijk voorbeeld polis erbij. Wat mij erg stoorde was het begeleidend schrijven, ging het in de telefoongesprekken nog om een vrijblijvend voorbeeld (nee, wij verkopen geen verzekeringen) in de brief staat:"Als alles akkoord is en de polis geheel aan uw wensen voldoet, zullen wij u de definitieve polis toesturen" Had ik daarom gevraagd dan, vrij aggresieve verkoop methode.
Kwam door te googlen hier op het forum en dus maar meteen bij Vivenda afgemeld..... Ga maar meteen alles blokkeren, word knetter van die callcenter terreur.
Thnx allemaal.
Kwam door te googlen hier op het forum en dus maar meteen bij Vivenda afgemeld..... Ga maar meteen alles blokkeren, word knetter van die callcenter terreur.
Thnx allemaal.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
nou moet mij ook iets van het hart ik werk zelf bij dit bedrijf en ik vind wat hier staat niet altijd even eerlijk ik ben iemand die inderdaad belt of ze u een brochure mag toesturen over mogelijk heden die er zijn op het gebied van de uitvaart wij vinden inderdaad dat u niet moet overstappen van verzekering maar bent u wel dan op de hoogte wat een begraffenis of crematie kost er zit bij de brochure geen voorbeeld polis dat is pertinent niet waar heb om het uit te testen zelf naar mijn man een brochure laten opsturen zodat ik hier heel goed kon vertellen hoe het wel zit ook ik ben teruggebeld oke sommige die u terug bellen kunnen misschien zeuren , maar de mensen van het callcenter en dat weet ik uit ervaring behandelen u niet onbeschoft tenminste ik niet ik blijf netjes en correct ook al worden wij vaak voor van alles en nog wat uitgemaakt en sommige woorden zijn niet voor herhaling vatbaar heeft u geen tijd voor een telefoontje geef dat gewoon aan en wij sluiten het gesprek met u af en over die laatste zin over dat u zich kan afmelden op www.vivenda-uitvaart.nl is iets wat wij van de regering moeten zeggen en dit is gewoon een bescherming voor u zelf dus mensen blijf volwassen en als niet uikomt zeg het en scheld ons niet uit wij doen gewoon ons werk en ondanks dat wij vaak bellen op een vervelend tijd stip hou in ere dat wij gewoon aan het werk zijn en ook volwassen mensen zijn laten we respect houden voor elkaar dat is wat ik wil zeggen
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ik ben gisteravond (natuurlijk tijdens het eten) gebeld voor Vivenda. De telefoniste vertelde mij dat ze een week geleden een folder aan ons had opgestuurd en ze wilde graag weten wat we er van vonden.
Dus ik vriendelijk verteld dat die folder waarschijnlijk rechtstreeks in de container is beland
Dat vond ze niet leuk: Nee toch, dat meent u toch niet?
Wel dus. Vervolgens heb ik vriendelijk gezegd dat wij al een uitvaartverzekering hebben. Daarna werd het gesprek vrijwel direct afgekapt.
Dus ik vriendelijk verteld dat die folder waarschijnlijk rechtstreeks in de container is beland
Dat vond ze niet leuk: Nee toch, dat meent u toch niet?
Wel dus. Vervolgens heb ik vriendelijk gezegd dat wij al een uitvaartverzekering hebben. Daarna werd het gesprek vrijwel direct afgekapt.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Geen goed woord voor de wijze waarop Vivenda de mensen lastig valt!
Wij, mijn man en ik, hebben bij verschillende maatschappijen informatie aangevraagd en niemand heeft ons lastig gevallen met telefoontjes!
Vivenda nam eigen initiatief, die zijn duidelijk op jacht naar klanten en heeft ons verschillende malen lastig gevallen.
Ik heb ze vrij snel af kunnen poeieren, maar daarna gingen ze mijn ma lastig vallen en die is een gesprek aangegaan dat wel een half uur zo niet langer heeft geduurd.
Dit was geen gewoon gesprek op het laatst, ze hebben hem helemaal klem gepraat en op een gegeven moment mocht hij alleen nog maar met ja of nee beantwoorden, wanneer hij toch een iets ander antwoord gaf of een vraag wilde stellen werd hij bruut terecht gewezen alsof hij een klein kind was. Nee meneer we doen de vraag over, ik heb u gezegd alleen met ja of nee te antwoorden! Mijn man vriendelijke als altijd deed wat hem werd gevraagd maar heeft op het einde wel gezegd dat we beslist nog geen beslissing konden nemen omdat we nog niet precies wisten voor welke maatschappij we zouden gaan kiezen!
Helaas, de volgende dag al lagen de polissen in de bus en werden wij verwelkomt als klant.
Ik gelijk gebeld en gezegd dat ze een grote vergissing maakten, wat denkt u........mijn man had digitaal zijn handtekening gezet, waarop ik vol ongeloof vroeg hoe dat kon......ze hadden het gesprek op tape opgenomen en dat geld als digitale handtekening. Sprakeloos en woedend was ik en heb geeist dat ze dat heel gauw ongedaan moesten maken. Dat kon alleen met een royement formulier, ik heb gezegd dat ze dat onmiddelijk op moesten sturen en wel net zo snel als de polissen, die waren er ook in 1 dag! De jongen was wel vriendelijk en wist ook niet precies wat hij met mijn boosheid aan moest, maar het formulier lag een dag later in de bus. Nu maar hopen dat er geen geld gaat worden afgeschreven, want wat moet ik dan?
Kan dat trouwens zo maar in Nederland, gesprekken opnemen en tegen je gebruiken? Weet iemand dit?
Even terugkomend op het stukje van muizenbal: het zal best dat u wel correct te werk gaat en ik heb verschillende malen gezegd dat ik geen interesse had of geen tijd en op een wel heel vriendelijke manier, dan is het wel heel stiekum dat ze dan mijn man gaan lastig vallen en daar hadden ze blijkbaar wel een slachtoffer te pakken, nee beste muizenbal ik heb geen goed woord over voor VIVENDA.
Wij, mijn man en ik, hebben bij verschillende maatschappijen informatie aangevraagd en niemand heeft ons lastig gevallen met telefoontjes!
Vivenda nam eigen initiatief, die zijn duidelijk op jacht naar klanten en heeft ons verschillende malen lastig gevallen.
Ik heb ze vrij snel af kunnen poeieren, maar daarna gingen ze mijn ma lastig vallen en die is een gesprek aangegaan dat wel een half uur zo niet langer heeft geduurd.
Dit was geen gewoon gesprek op het laatst, ze hebben hem helemaal klem gepraat en op een gegeven moment mocht hij alleen nog maar met ja of nee beantwoorden, wanneer hij toch een iets ander antwoord gaf of een vraag wilde stellen werd hij bruut terecht gewezen alsof hij een klein kind was. Nee meneer we doen de vraag over, ik heb u gezegd alleen met ja of nee te antwoorden! Mijn man vriendelijke als altijd deed wat hem werd gevraagd maar heeft op het einde wel gezegd dat we beslist nog geen beslissing konden nemen omdat we nog niet precies wisten voor welke maatschappij we zouden gaan kiezen!
Helaas, de volgende dag al lagen de polissen in de bus en werden wij verwelkomt als klant.
Ik gelijk gebeld en gezegd dat ze een grote vergissing maakten, wat denkt u........mijn man had digitaal zijn handtekening gezet, waarop ik vol ongeloof vroeg hoe dat kon......ze hadden het gesprek op tape opgenomen en dat geld als digitale handtekening. Sprakeloos en woedend was ik en heb geeist dat ze dat heel gauw ongedaan moesten maken. Dat kon alleen met een royement formulier, ik heb gezegd dat ze dat onmiddelijk op moesten sturen en wel net zo snel als de polissen, die waren er ook in 1 dag! De jongen was wel vriendelijk en wist ook niet precies wat hij met mijn boosheid aan moest, maar het formulier lag een dag later in de bus. Nu maar hopen dat er geen geld gaat worden afgeschreven, want wat moet ik dan?
Kan dat trouwens zo maar in Nederland, gesprekken opnemen en tegen je gebruiken? Weet iemand dit?
Even terugkomend op het stukje van muizenbal: het zal best dat u wel correct te werk gaat en ik heb verschillende malen gezegd dat ik geen interesse had of geen tijd en op een wel heel vriendelijke manier, dan is het wel heel stiekum dat ze dan mijn man gaan lastig vallen en daar hadden ze blijkbaar wel een slachtoffer te pakken, nee beste muizenbal ik heb geen goed woord over voor VIVENDA.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
mijn excuses mevrouw het is inderdaad niet erg netjes dat u zo behandeld bent en dat u zo voor een gedwongen fijt neer wordt gezet met die polis ik hoop dat het naar uw tevredenheid goed opgelost wordt
ik schaam me iegen voor deze werk wijze en zal dat ook nagaan bij mijn baas want zo moet men niet met mensen omgaan
ik schaam me iegen voor deze werk wijze en zal dat ook nagaan bij mijn baas want zo moet men niet met mensen omgaan
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Ik ben ook door het telefoonteam van vivenda benaderd, met de vraag ik heet zoals mijn vriendin heet, niet dus. Vervolgens vraagt ze me of ik woon op de ......, ik vraag haar van welke organisatie ze is, vraagt ze me nogmaals of ik woon op ....., ik vraag dus nog eens van welke organisatie bent u. Woont u op....... Hierop zeg ik haar dat we zo niet verder komen. Vervolgens zegt ze dat ze van vivenda is en dat is voor uitvaart. Ik zeg daar geen interesse in te hebben, ze vraagt me weer of ik op .... woon. En zegt daarop gelijk dat ik een folder ontvang. Ik zeg ik hoef geen folder, die krijgt u toch. Ik zeg dat moet je lekker doen daar heb ik geen interesse in. Nou u krijgt hem toch thuis. Ze maakt haar verhaal verder af en ik weet ze nog net te onderbreken met de melding dat ik haar erg brutaal vindt, en ik benadruk dat ik geen interesse heb en geen folder wil, ze antwoord met dat ik ook brutaal ben en hangt dan op !
Nou ja zeg, ligt er dus gewoon een folder in de bus gericht aan een persoon die niet bestaat (mijn voorletter want ik had mijn voornaam genoemd zoals je dat beleeft doet als iemand je belt, en de achternaam van mijn vriendin die blijkbaar uit de database komt))
Nu heb ik vivenda gebeld en een klacht ingediend, of dit nuttig is weet ik niet.
Ik heb al wel meer meegemaakt met telefoon terreur en daarop infofilter ingevuld, maar deze organisatie weet zich daar blijkbaar van te ontdoen en op dusdanige wijze dat ik het gevoel krijg in de auto te stappen om ter plaatse verhaal te halen. Dat is echt slecht voor je hart en moet je natuur ook nooit doen, maar echt niet normaal zeg.
Nu ik lees dat ze ook gesprekken opnemen etc vraag ik me echt af waar ze mee bezig zijn.
Overigens was de telefoniste van vivende op zich rustig en klonk aardig ze heeft mijn klacht opgenomen en gaat deze doorgeven aan het callcenter, ik wordt niet meer lastig gevallen zegt ze. daar zorgt ze persoonlijk voor. Ze moest daar wel perse mijn gegevens voor hebben, uiteindelijk heb ik die maar gegeven.
Mocht ik toch weer wat horen meld ik het hier.
Nou ja zeg, ligt er dus gewoon een folder in de bus gericht aan een persoon die niet bestaat (mijn voorletter want ik had mijn voornaam genoemd zoals je dat beleeft doet als iemand je belt, en de achternaam van mijn vriendin die blijkbaar uit de database komt))
Nu heb ik vivenda gebeld en een klacht ingediend, of dit nuttig is weet ik niet.
Ik heb al wel meer meegemaakt met telefoon terreur en daarop infofilter ingevuld, maar deze organisatie weet zich daar blijkbaar van te ontdoen en op dusdanige wijze dat ik het gevoel krijg in de auto te stappen om ter plaatse verhaal te halen. Dat is echt slecht voor je hart en moet je natuur ook nooit doen, maar echt niet normaal zeg.
Nu ik lees dat ze ook gesprekken opnemen etc vraag ik me echt af waar ze mee bezig zijn.
Overigens was de telefoniste van vivende op zich rustig en klonk aardig ze heeft mijn klacht opgenomen en gaat deze doorgeven aan het callcenter, ik wordt niet meer lastig gevallen zegt ze. daar zorgt ze persoonlijk voor. Ze moest daar wel perse mijn gegevens voor hebben, uiteindelijk heb ik die maar gegeven.
Mocht ik toch weer wat horen meld ik het hier.
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Update: na een aantal dagen lag er een erg nette brief in de bus met hun excuses en dat mijn gegevens zijn verwijderd uit hun systeem.
Plus dat de klacht aan het callcenter management wordt doorgegeven.
Wat hier allemaal van waar is weet je nooit maar vanwege de in mijn ogen correcte behandeling van mijn klacht nu een positief reactie.
Alles had ook anders gekund uiteindelijk natuurlijk, jammer dat ze denken met zo'n onbeschoft team van mensen werving te moeten plegen. Ik denk er niet over met hun in zee te gaan na zon kennismaking.
Plus dat de klacht aan het callcenter management wordt doorgegeven.
Wat hier allemaal van waar is weet je nooit maar vanwege de in mijn ogen correcte behandeling van mijn klacht nu een positief reactie.
Alles had ook anders gekund uiteindelijk natuurlijk, jammer dat ze denken met zo'n onbeschoft team van mensen werving te moeten plegen. Ik denk er niet over met hun in zee te gaan na zon kennismaking.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 sep 2008 14:21
Re: Vivenda uitvaart (werft voor Yarden)
Eerst was het hoogmalen toen vivenda en nu is het sentif grappig toch een en hetzelfde call centre (flevocall).
Ze verkopen (ook al zeggen ze adviesbureau te zijn) bij verzekeringen voor de uitvaart en vertellen je vrolijk dat je onderverzekerd bent en dat je 8000 tot 10500 nodig hebt.
En diegene die dit zeggen hebben een avond les gehad van een verzekeringsman met vlotte babbel. .
Wat ik zo erg vind ze verkopen op emotie mensen willen allemaal goed verzekerd zijn voor een uitvaart, niemand wil zijn na bestaande laten zitten met een schuld.
Ik geef een tip wilt u bij verzekeren doe dat dan niet via een telefoon maar vraag gewoon een verzekeringsman die bij u langs komt.
En met alle respect voor de mensen die daar werken iedereen kent het gezegde wel schoenmaker blijf bij u leest, met andere woorden een call centre medewerkstr is na een of twee avonden geen adviseur.
Ze verkopen (ook al zeggen ze adviesbureau te zijn) bij verzekeringen voor de uitvaart en vertellen je vrolijk dat je onderverzekerd bent en dat je 8000 tot 10500 nodig hebt.
En diegene die dit zeggen hebben een avond les gehad van een verzekeringsman met vlotte babbel. .
Wat ik zo erg vind ze verkopen op emotie mensen willen allemaal goed verzekerd zijn voor een uitvaart, niemand wil zijn na bestaande laten zitten met een schuld.
Ik geef een tip wilt u bij verzekeren doe dat dan niet via een telefoon maar vraag gewoon een verzekeringsman die bij u langs komt.
En met alle respect voor de mensen die daar werken iedereen kent het gezegde wel schoenmaker blijf bij u leest, met andere woorden een call centre medewerkstr is na een of twee avonden geen adviseur.